Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 15:59

Ik heb bijna alle cadeautjes al gekocht oeps haha. En met de hints ben ik ook al ver..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 16:35

Ik doe niet aan superhelden.

Draag verder geen make up en qua sieraden heb ik een pandora armband die ik vul met pandorabedels van bijzondere momenten.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:08

Ik ben al 3 uur bezig om een hint te maken _O-

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:12

Superheld vind ik een lastige. Ik waardeer mijn ouders en vriend heel erg en ze staan altijd voor me klaar.

Make up gebruik ik zelden en kan ik nog jaren mee vooruit, wat wel nog handig zou zijn is een paar nieuwe kwastjes voor oogschaduw. Die zijn door de leeftijd uit elkaar gevallen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:31

Ik heb nog niet geshopt voor mijn lootje, ga nog wat meer stalken eerst

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:36

Ik heb een paar hints verzonnen maar wil eigenlijk nog meer. Heb gelukkig nog tijd genoeg.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:11

Ik heb ook al cadeautjes *\o/* denk dat mijn lootje het leuk gaat vinden. Heb in elk geval goed mijn best gedaan.

En ben ook bezig met de hint. Alleen die vind ik nog wat lastig.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:30

Voor mij is mijn stille superheld echt wel mijn vader die zonder klagen zo technisch voor mij klaar staat en ook zo even dingen voor mij repareert enzo zonder dat hij er iets voor terug hoeft/of ik er iets voor terug doe. Eigenlijk zou ik eens vaker mijn waardering voor hem moeten uitspreken, maar hij is een beetje onzichtbaar op de achtergrond werkend aan heel veel putjes.

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:06

Make-up draag ik eigenlijk bijna niet, op een beetje mascara en wenkbrauwpotlood/poeder na.

Sieraden vind ik wel heel leuk, maar dat gaat helaas niet echt met mijn werk. Vaak vergeet ik ze dan naderhand weer om te doen of ik ben bang ze kwijt te raken. Ik draag alleen mijn trouwring aan een ketting om mijn nek.

Echt een superheld heb ik eigenlijk niet, wel mensen die ik heel erg respecteer (mijn ouders, opa oma etc)

Hints ben ik best heel slecht in :o Kwam er vorig jaar ook heel moeilijk uit, ik zie de logica nooit zo goed :') Ben daar niet zo heel slim in haha. Maar puzzelen vind ik wel heel leuk hoor, woordzoekers en andere wat 'eenvoudigere' dingen vind ik wel heel leuk :) En anders is er vast wel iemand die wil helpen met puzzelen :)

Mijn hint heb ik wel al zo ongeveer bedacht! Zo leuk die voorpret. Ook de doos is al in huis *\o/*

Ik ga morgen lekker op pad voor cadeautjes *\o/*

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:27

Nog een dikke knuffel Pimaude :knuffel:

Hah tof Candalisa! Ik heb ook de wasbeersokken besteld, 2 paar zodat mijn vriend en ik kunnen matchen! :))

En al Santa's die klaar zijn! Wat snel!! Ik hoop morgen ook veel mooie dingen te scoren voor mijn lootje. Hopelijk slaag ik er een beetje in te vinden wat ik zoal zoek. Ik ga best ook nog een lijstje maken zodat ik niet weer een black-out heb.

Qua sieraden draag ik trouwens àltijd oorbellen. Meestal zijn dit gewoon van die ronde ringen. Ik heb nu aan de ene kant ook wel een groen steentje met kettingen eraan aan. En verder heb ik ook een helix piercing waar dus altijd wel een ringetje of stud oid in zit. Mijn oren zijn wel nogal kieskeurig - die goedkope oorbellen van Hema, Pieces of whatever vinden ze niet tof. Verder draag ik meestal zilver en geen goud. Af en toe doe ik ook wel eens een ketting aan. Ik draag er graag met schuifknopen die ik dus ook kan dragen als een 'choker'. Meestal loop ik rond met mijn ketting met een stukje ijzer aan gesmeden in Åland. Ik heb recent zelf ook een ketting gemaakt met lederen veters met daaraan een egelkaakje die ik gevonden heb in het bos :D Gewone kettingen draag ik dan weer vooral op speciale gelegenheden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:01

Sorry lieverds, ik had een vol weekend en een bijleespost gaat niet lukken. Maar bedankt voor de lieve reacties op mijn superheld berichtje. <3

Pimaude, gecondoleerd.
En als het is wat ik denk dat het is, dan ben ik ook onwijs blij voor jullie! :+:

Qua sieraden draag ik enkel een hartje van lapis lazuli aan een ketting. Mijn ringvinger is gereserveerd O:)
Ik heb wel een zilveren ring met as van mijn hond maar daar kreeg ik een allergische reactie van dus die ligt in een kistje.

Kijk nou wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. _O-
Eén van de vaasjes die mijn zus onlangs op Terschelling tegenkwam. Ik vind hem hilarisch.
Afbeelding

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:02

Oeeeh super held daar moet ik toch echt wat langer overna denken.
Al die secret santa kaartjes zo super leuk!
Ik ben echt helemaal niet van de make up en sieraden. En ik las iets over sporten. Daar ben ik naast mijn werk op de manege niet echt mee bezig. Denk dat ik overdag wel genoeg kracht en uithoudingstraining doe :D +:)+
Zelf ben ik ook niet zo heel erg creatief jammer genoeg, zou het best graag beter willen kunnen maar helaas {:)-:(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:46

@Jolien: geeft niks!! Zo’n vaasje is echt hilarisch, love it :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:54

Whahaha, die vaas _O- _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:55

Echt die vaas :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:56

Hahahah die vaas, fantastisch van lelijkheid. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:14

Oh die MOET ik hebben die vaas! Hahahahahah

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:51

Hoe verzinnen sommige mensen het toch _O- Wat een vaas

De armbandjes wat fying Angels draagt vind ik ook erg leuk.
In de zomer draag ik vaak ibiza armbandjes.

Verder mag ik op mijn werk geen sieraden dragen dus ik vergeet het vaak om te doen.
Ring en ketting kunnen wel makkelijk af.
Maar oorbellen draag ik daardoor weinig.

Ik heb zilver en rose goud op dit moment.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:52

Leuk die armbandjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 23:01

Ik heb een hint, cadeautjes en een doos. Goed op weg dus. Nu nog de vulling. :D :j

Make up draag ik wel, maar ben aardig merkvast. Juwelen draag ik ook wel, maar alleen gouden oorbellen en piercings. Nagellak en armbanden ect draag ik niet.

Ik doe graag yoga en sport thuis wel braaf af en toe. En probeer alles op de fiets te doen. Dat vind ik allemaal al fanatiek genoeg hoor. :+

Superhelden vind ik een beetje een dooddoener, met de fictieve superhelden heb ik niet veel. En met de andere invulling vind ik o.a. de instelling van Jolien heel mooi, we zouden best wat trotser op ons zelf mogen zijn en op alles wat we bereikt hebben. Een beetje meer zelfliefde vind ik een goed voornemen. :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 23:08

Ik heb denk ik al mijn hints al. Ik heb de doos. En al wat cadeautjes. Wil nog voor twee cadeautjes op pad gaan en dan ben ik gewoon klaar :D

Dit is echt te leuk :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 23:22

Spoiler:
Bedenk me net nog wat tops...

Iets wat met mijn beroep (ergotherapeut) te maken heeft is altijd leuk! Een mok bijvoorbeeld. Daar bestaat niet veel van helaas.

Of boeken! Dat mag ook tweedehands ;)
Het liefst iets wat met het menselijk lichaam, psychologie, sporten/gezond eten te maken heeft. Leesboeken heb ik echt nog te veel liggen...

Exit: de boeken van Erik Schrerder heb ik trouwens allemaal al.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 23:57

Geinige vaas!

Qua sieraden draag ik alleen sieraden met een betekenis voor mij. En mijn horloge dan. Daar zou ik een bandje wel leuk voor vinden, ik heb een Apple Watch.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 08:56

Haha, die vaas is inderdaad erg geinig. Al hoef ik zelf niet van die dingen in huis.. Ik hou van een opgeruimd huis, met weinig tierelantijntjes. We hebben een hele grote eettafel van 320 cm lang en vind het zo fijn als deze helemaal leeg is. In de praktijk gebeurd dat zelden vanwege de kinderen en mijn vriend :Y)

Ik draag alleen echt zilver, voor nep ben ik allergisch. Geen ringen maar wel armbandjes, horloge en oorbellen. Ketting draag ik altijd dezelfde.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 10:18

Ik vind hem zelf ook geweldig. Vooral dat ze beiden ook niet helemaal gelijk zijn :')

Wij hebben sinds kort 2 grote fotoplanken boven de bank waar we lijstjes en decoratie op hebben staan. Verder hebben we ook voornamelijk planten en wat kaarsenstandaards staan. Allemaal kleine spulletjes vind ik inderdaad ook niet heel fijn.
Met kerst maak ik een uitzondering maar na de feestdagen vind ik het ook altijd wel weer fijn als het huis weer wat leger is.