Ik neem geen risico's dus dat word alles verschonen en alles insprayen. (En katten behandelen)
Zo geen zin in

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:[***] schreef:https://www.nrc.nl/nieuws/2022/07/21/fo ... n-a4137024
Raad eens bij welk gerechtshof mijn zaak lag...
Mogelijk uitspraak niet rechtsgeldig
Van wat ik nu heb gevonden komt er pas half september meer duidelijkheid over wat het betekent voor uitspraken die gedaan zijn door verkeerd beëdigde rechters. Tot die tijd kan er niets gezegd worden over individuele zaken.
Ik ben er letterlijk ziek van...
[***] schreef:[ [url=m/d9gbFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De woningbouw is erg grappig. Het bovenste is wat ik teveel heb betaald aan energie. Midden is wat ik te weinig heb betaald aan schoonmaak. Ik heb dus in totaal teveel betaald. Daar rekent de woningbouw nog even administratiekosten over zodat ik bij moet betalen omdat ik teveel heb betaald.
Marjo schreef:[***] schreef:[ [url=m/d9gbFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De woningbouw is erg grappig. Het bovenste is wat ik teveel heb betaald aan energie. Midden is wat ik te weinig heb betaald aan schoonmaak. Ik heb dus in totaal teveel betaald. Daar rekent de woningbouw nog even administratiekosten over zodat ik bij moet betalen omdat ik teveel heb betaald.
Schandalig![]()
Ik had een specificatie van de administratiekosten opgevraagd én een klacht ingediend.
Marjo schreef:[***] schreef:[ [url=m/d9gbFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schandalig![]()
Ik had een specificatie van de administratiekosten opgevraagd én een klacht ingediend.
rien10 schreef:Die € 8,— voor onderhoud gaat waarschijnlijk in een spaarfonds. Eens in de zoveel tijd wordt dat dan aangesproken voor onderhoud.
[***] schreef:[ [url=m/d9gbFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
LuckyLuna schreef:[***] schreef:[ [url=m/d9gbFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zou ik wel achteraan bellen
Telpeva schreef:[Marcella, als ze voor de verkoop meer opleveren dan kan je dat geld toch gebruiken om bij een slager of supermarkt kip te halen, en de rest steek je in je zakwin-win denk ik?