Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 07:54

BaileyMix schreef:
Nou, even een dronken update vanuit de trein naar huis: ik heb echt een suuuperleuke date gehad :o Ben helemaal happy haha. Úrenlang over emoties en therapie gepraat :)) En over de struggles van single zijn, en de struggles van in een relatie zijn. En als klapper op de vuurpijl 'biechtte' hij op vegan te zijn :') Voor nu absolute droomdate dus, ben benieuwd naar het vervolg!

:):) :):)

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 08:26

Wat leuk!!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:57

BaileyMix schreef:
Nou, even een dronken update vanuit de trein naar huis: ik heb echt een suuuperleuke date gehad :o Ben helemaal happy haha. Úrenlang over emoties en therapie gepraat :)) En over de struggles van single zijn, en de struggles van in een relatie zijn. En als klapper op de vuurpijl 'biechtte' hij op vegan te zijn :') Voor nu absolute droomdate dus, ben benieuwd naar het vervolg!

OOh wat fijn dat je zo'n leuke date hebt gehad! Hopelijk komt er ook nog een leuke vervolgdate :)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:47

Haha, ik word helemaal blij van je verhaal. Heerlijk Bailey. Geniet ervan.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:54

Haha, ja, blij én met een katertje wakker geworden :))

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:03

Jeeeeej, wat leuk! :D Vegan is altijd een pluspunt :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:03

Wat fijn! Enjoy!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:37

Hahaha hier is vegan een minpunt.

Super leuk Bailey!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:57

Zonnetje81 schreef:

Super leuk Bailey!

Nou inderdaad haha. Denk één van mijn grootste afknappers (vegetarisch net zo goed).

Maar ik begrijp heel goed dat als je zelf vegan bent het wel echt fijn is dat je partner dat ook is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:02

Jildau schreef:
Zonnetje81 schreef:

Super leuk Bailey!

Nou inderdaad haha. Denk één van mijn grootste afknappers (vegetarisch net zo goed).

Maar ik begrijp heel goed dat als je zelf vegan bent het wel echt fijn is dat je partner dat ook is.

Ja dat al!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:08

Ik zou er zelf geen probleem mee hebben als de ander het is. Maar ik ben een best kieskeurige eter en als ik niet vlees, vis en eieren mag eten dan ben ik bang dat ik was dingen ga missen omdat ik veel vervangende dingen niet lust.
Dan weer het voordeel van swingen, t maakt niet uit wat de voedselvoorkeuren van het andere stel zijn :P tenzij je ook samen van te voren wil eten, dan moet je misschien een keer wat anders koken.
En zelfs dan kookt mijn vriend altijd dus heb ik er nogsteeds weinig 'last' van :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:13

Ik vind het vooral een afknapper als het kieskeurige eters zijn. Kun je toch moeilijker spontaan uit eten gaan omdat er aan hun wensen voldaan moet worden.

Ik ben zelf pescitarier maar date een vleesliefhebber :+ Hij houdt wel rekening met mij als we ergens wat gaan eten en als we voor elkaar koken wordt daar ook rekening meegehouden.
Helaas gaat het denk ik niet lukken om hem helemaal geen vlees meer te laten eten, maar dat vind ik persoonlijk ook niet erg. Ik doe het voor mijn eigen standpunt en niet voor een ander.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:15

Zonnetje81 schreef:

Super leuk Bailey!

Ik moest nog aan je denken toen we het hadden over hoeveel we van lekker eten en koken houden :)) (Was jij toch, die niet van mannen houdt die voor je koken?)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:17

xU_Blinghx schreef:
Ik vind het vooral een afknapper als het kieskeurige eters zijn. Kun je toch moeilijker spontaan uit eten gaan omdat er aan hun wensen voldaan moet worden.

Ik ben zelf pescitarier maar date een vleesliefhebber :+ Hij houdt wel rekening met mij als we ergens wat gaan eten en als we voor elkaar koken wordt daar ook rekening meegehouden.
Helaas gaat het denk ik niet lukken om hem helemaal geen vlees meer te laten eten, maar dat vind ik persoonlijk ook niet erg. Ik doe het voor mijn eigen standpunt en niet voor een ander.

Een restaurant heeft eigenlijk altijd wel iets dat ik lust :D
Ik ben gelukkig niet super kieskeurig, alleen list ik bepaalde 'normale' dingen niet. Zoals paprika, witlof en selderij
Laatst bijgewerkt door fleurtjeuh op 03-03-23 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:18

Jildau schreef:

Haha ja is voor mij echt wel een harde eis dat iemand minstens vegetariër is. En dit hadden we allebei eigenlijk niet van tevoren via de app besproken o.i.d., dus zéér fijne verrassing!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:22

Parpika _O-

Paprika is juist één van mijn favo groenten. :D Als bij ons vroeger de bbq aan ging waren er altijd schaaltjes met paprika en champignons om aan een spiesje te rijgen, bakje met paprika was al halfleeg voor de bbq überhaupt op temperatuur was :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:23

Typen is moeilijk, gelukkig heb ik nu weekend :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 13:26

BaileyMix schreef:
Zonnetje81 schreef:

Super leuk Bailey!

Ik moest nog aan je denken toen we het hadden over hoeveel we van lekker eten en koken houden :)) (Was jij toch, die niet van mannen houdt die voor je koken?)

Hahaha jaaaa ben ik :') :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:15

:') Alleen maar fijn dat er dan wat vegans en vegetariërs overblijven :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:16

Paprika lust ik ook graag. Voor mij zou het niet uitmaken wat iemand eet, zolang hij mij er maar niet mee lastig valt. Ik eet wat ik wil en hij ook, prima.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:29

Haha ja kijk, ik date met vooruitziende blik :)) Ik wil een ploeg poppige vegetarische kindertjes en daar geen gemiemel over met een partner. En ook geen vieze dingen in m'n huis of koelkast := En het scheelt gewoon als je daarin op één lijn zit, het zijn toch normen en waarden die je deelt en waar dan in ieder geval geen gedoe over kan ontstaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:30

BaileyMix schreef:
Haha ja kijk, ik date met vooruitziende blik :)) Ik wil een ploeg poppige vegetarische kindertjes en daar geen gemiemel over met een partner. En ook geen vieze dingen in m'n huis of koelkast := En het scheelt gewoon als je daarin op één lijn zit, het zijn toch normen en waarden die je deelt en waar dan in ieder geval geen gedoe over kan ontstaan.

Het is fijn dat het zo'n goede ontdekking was dat jullie daarin op 1 lijn zitten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:31

Suzanne F. schreef:
Paprika lust ik ook graag. Voor mij zou het niet uitmaken wat iemand eet, zolang hij mij er maar niet mee lastig valt. Ik eet wat ik wil en hij ook, prima.

Ik vind dit ook maar een vegan lifestyle staat haaks op mijn levensstijl.

Veel vegetariërs willen geen vlees in huis of zien ruiken. Dus ook lastig.

Ik eet een hoop niet. Iedereen vindt daar wat van maar ik zeg ook niet tegen anderen wat ze wel en niet moeten eten dus laat mij met rust.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:38

Suzanne F. schreef:
Voor mij zou het niet uitmaken wat iemand eet, zolang hij mij er maar niet mee lastig valt. Ik eet wat ik wil en hij ook, prima.

Same :j leven en laten leven.

Ik hoef alleen zo'n ubermannelijke macho niet die zijn fragiele ego al op proef stelt en loopt te mopperen als die een keer een vegetarische maaltijd aangeboden krijgt. Dus niet vanwege niet lusten maar "omdat echte mannen vlees moeten eten" of dergelijke onzin :roll:

Hoef verder ook geen gast die enorm kieskeurig is of vanuit overtuiging super strenge regels hanteert wat betreft eten en dat meteen van een ander verwacht, dus ook geen koolhydraatvrij/ vegan / paleo volk. Ik vreet zo'n beetje alles wat los en vast zit en hoef niemand daarover horen preken :Y)

Zonnetje81 schreef:

Dat verschilt hoor, je hebt ook vegetariërs die er geen moeite mee hebben.

Ik vind vlees in mijn koelkast niet echt vies zolang ik het niet hoef te eten. Maar goed heb ook altijd een pak muizen in de vriezer dus die lat ligt niet erg hoog :=

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 14:46

Zonnetje81 schreef:

Ooh nee dat vind ik geen probleem. Had zelfs laatst ook zelf vlees gehaald voor gasten zodat ze niet per se mijn vega stuff moetsen eten (en is ook goedkoper :') )

Vond het laatst wel lief, date vroeg of hij mij mocht zoenen want hij had vlees gegeten. Ik heb daar echt geen problemen mee.

Over opvoeding van kinderen; ik hoef er geen dus daar hoeft al niet over gezeured te worden :o