Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:39

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zin om zo’n kleurplaat voor volwassenen te maken maar ik ben zelfs met zoiets altijd extreem kritisch. _O-

Probeer eens random kleuren te gebruiken en gooi je eigen meningen overboord :*

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:43

Ja dat probeer ik nu te doen haha. Ik heb alleen de motoriek van een klein kind dus ik kan niet binnen de lijntjes blijven. _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:43

Het uitzendbureau dat het voor elkaar krijgt precies te bellen als ik aan het paardrijden ben. Het is mijn vrije dag en dit weten ze.

Eenmaal thuis bel ik terug. Vraagt ze eerst hoe het gaat met mij privé en daarna wilde ze weten hoe het gaat bij de opdrachtgever. Dus ik vertel dat het naar mijn weten goed gaat. Ja zegt ze wij horen ook alleen maar goede dingen over jou.
Ik merk dat ze eigenlijk helemaal niet luistert, want ik moet bepaalde dingen herhalen. Pff vermoeiend hoor als je weet dat iemand eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd is, maar dit doet uit verplichting.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 20:24

Door die enorme herrie hier altijd wil mijn vriend hier niet meer slapen waardoor ik hem nog minder zie (alleen zondag overdag en om de week dan een nacht erbij). Echt fantastisch.

En ja we gaan binnenkort samenwonen maar dat kan ook nog wel dik 4 maanden duren. Dat is wel erg lang om elkaar bijna niet te zien.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 20:51

Ergenis, maar ook verdriet.. Ook ergenis. Geen idee waar ik het onder kan plaatsen. Mijn papa heeft huidkanker, was een enorme plek op zijn hoofd die ze niet volledig weggesneden kregen (gezonde huid is op). Dus nu 3-6 weken elke dag bestralen, maandag wordt zijn loodmasker aangemeten.
Mijn paps is er nuchter onder (gelukkig!) alleen ga ik stuk van verdriet, zie hem al helemaal liggen met zo’n masker op… :n

Van goede kennis met lymfeklierkanker nog geen update maar de lappenmand is hier groot helaas.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:07

Verdrietig en in de war :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:11

AmyII schreef:
Ergenis, maar ook verdriet.. Ook ergenis. Geen idee waar ik het onder kan plaatsen. Mijn papa heeft huidkanker, was een enorme plek op zijn hoofd die ze niet volledig weggesneden kregen (gezonde huid is op). Dus nu 3-6 weken elke dag bestralen, maandag wordt zijn loodmasker aangemeten.
Mijn paps is er nuchter onder (gelukkig!) alleen ga ik stuk van verdriet, zie hem al helemaal liggen met zo’n masker op… :n

Van goede kennis met lymfeklierkanker nog geen update maar de lappenmand is hier groot helaas.

Bah bah bah, wat een k*tziekte is het ook -O-
Masker valt mee hoor, heb ik ook gehad en bestralen is zo klaar.
Heel veel sterkte Y;(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:14

chanicha schreef:
AmyII schreef:

Bah bah bah, wat een k*tziekte is het ook -O-
Masker valt mee hoor, heb ik ook gehad en bestralen is zo klaar.
Heel veel sterkte Y;(

Dank voor je reactie, paps moet 6 weken elke dag kort…

En dan gaat mijn ‘negatieve’brein meteen over op: 6!!! Weken!!!! :oo

Maar inderdaad, hij heeft chemo’s gehad die echt heel, heel erg heftig waren (waldenström). Zo heftig dat hij dát niet opnieuw meer gaat doen…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:17

Amy, super veel sterkte de komende tijd :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:18

Vol glas drinken dat in stukken kapot val op de grond en mijn halve beker chocolademousse die er midden in valt. Naast puin ruimen kon de chocolademousse direct weggooien. Nu ook nog een snee erbij.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:19

Marcella schreef:
Vol glas drinken dat in stukken kapot val op de grond en mijn halve beker chocolademousse die er midden in valt. Naast puin ruimen kon de chocolademousse direct weggooien. Nu ook nog een snee erbij.

Neee!!! Chocolademousse weg moeten gooien, ik zou daar heel erg chagrijnig van worden. Echt!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:21

Amy hij kan via de ZV na betalen van een eigen bijdrage met de taxi vervoerd worden want tegen mij zeiden ze dat ze liever niet hadden dat ik zelf reed.
Klopt dat het zes weken is maar ik lag in totaal 2 minuten op de tafel!
Sommige chemo’s zijn echt erg, heb het de laatste vier jaar met mijn moeder meegemaakt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:21

Sterkte Amy, dat is heftig nieuws zeg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:24

Ben ook pissig de schuldige is maar stukje verderop op de bank gaan slapen (kat).

Moet nog eten maken en motivatie is nu ook volledig weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:25

Veel sterkte Amy!

Net de labo resultaten gehad. Aangeboren hartafwijking met hartstilstand tot gevolg. Een voldragen tweelingdracht van 2 ooitjes. Pffff |(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:28

chanicha schreef:
Amy hij kan via de ZV na betalen van een eigen bijdrage met de taxi vervoerd worden want tegen mij zeiden ze dat ze liever niet hadden dat ik zelf reed.
Sommige chemo’s zijn echt erg, heb het de laatste vier jaar met mijn moeder meegemaakt.

Hij wordt gebracht :) door mijn moeder, mij, mijn zus of mijn broers. En als hij zich fit genoeg voelt fietst hij zelf :D (de eigenwijs <3)
Maar thanks voor de tip!

Moestuin, super heftig! Kan deze afwijking nog bij andere schapen in je kudde voorkomen? Zo nee, dan heb je nog steeds geen ‘echt’ antwoord natuurlijk… Pff.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:32

Wat heftig @AmyII Ik wil je even heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd!

En mijn oma ging ook voor de immuuntherapie altijd nog op de fiets heen en terug naar het ziekenhuis. Bij de chemo ging mijn vader dan mee want terug fietsen werd het vaak niet meer.

Mijn oma had het toen in de longen zitten. Maar zolang het nog kon heeft ze altijd gefietst. Soms haalde ze dan ook nog op een brug mensen in :') En trots dat ze daar op was. Maar op den duur sloeg de benauwdheid wel heel erg toe dus toen zat het er helaas niet meer in.....

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:33

Dank jullie voor al jullie lieve berichtjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:45

AmyII schreef:
chanicha schreef:

Hij wordt gebracht :) door mijn moeder, mij, mijn zus of mijn broers. En als hij zich fit genoeg voelt fietst hij zelf :D (de eigenwijs <3)
Maar thanks voor de tip!

Moestuin, super heftig! Kan deze afwijking nog bij andere schapen in je kudde voorkomen? Zo nee, dan heb je nog steeds geen ‘echt’ antwoord natuurlijk… Pff.

Wij hebben van dezelfde kweker nog 3 ooien gekocht en 1 daarvan hebben wij deze zomer ook 1 dood gevonden (geen autopsie gedaan) 1 is ondertussen verkocht dus wij hebben nog 1 staan die er kans op heeft.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-22 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:48

Wat naar Amyll sterkte :knuffel: zo'n lood masker kende ik nog niet, wat ik tegen kom bij google toont ook zeker niet prettig nee -O- hopelijk helpt het, dat is het belangrijkste!!

Moestuin ah arm dier -O- wat een toeval dat het net nu gebeurde terwijl het er niet mee te maken had, maar dan nog het blijft rot, jij ook een knuffel :knuffel:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:48

Telpeva schreef:
Wat naar Amyll sterkte :knuffel: zo'n lood masker kende ik nog niet, wat ik tegen kom bij google toont ook zeker niet prettig nee -O- hopelijk helpt het, dat is het belangrijkste!!

Moestuin ah arm dier -O- wat een toeval dat het net nu gebeurde terwijl het er niet mee te maken had, maar dan nog het blijft rot, jij ook een knuffel :knuffel:

Dat dus, ik was gaan googlen. Toen ging ik een beetje boel stuk |(

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:02

Ik begin mentaal en fysiek steeds meer moe te worden. Ik zit mezelf gewoon nog overeind te slepen en te duwen. Gewoon nog even tot de zomervakantie volhouden, nog even volhouden.
Ik wil en kan niet meer. Wanneer krijg ik is een weekje rust zonder enige zorgen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:09

Appeltje_1 schreef:
Ik begin mentaal en fysiek steeds meer moe te worden. Ik zit mezelf gewoon nog overeind te slepen en te duwen. Gewoon nog even tot de zomervakantie volhouden, nog even volhouden.
Ik wil en kan niet meer. Wanneer krijg ik is een weekje rust zonder enige zorgen

Meld je ziek. Neem rust en zoek professionele hulp. Echt, ik ben herstellende van een burn-out en het afgelopen jaar is met alle therapieën en hulp mijn meest leerzame jaar ooit geweest.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:14

Dat ik drie weken niet bewogen heb, want blessures, maar wel door ben gegaan met eten. Ik ga niet blij zijn met de weegschaal :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:17

AmyII schreef:
Appeltje_1 schreef:

Meld je ziek. Neem rust en zoek professionele hulp. Echt, ik ben herstellende van een burn-out en het afgelopen jaar is met alle therapieën en hulp mijn meest leerzame jaar ooit geweest.

Kan ik helaas niet. Ik wil dit best via Pb uitleggen.