MarlindeRooz schreef:Ik heb zin om zo’n kleurplaat voor volwassenen te maken maar ik ben zelfs met zoiets altijd extreem kritisch.
Probeer eens random kleuren te gebruiken en gooi je eigen meningen overboord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ergenis, maar ook verdriet.. Ook ergenis. Geen idee waar ik het onder kan plaatsen. Mijn papa heeft huidkanker, was een enorme plek op zijn hoofd die ze niet volledig weggesneden kregen (gezonde huid is op). Dus nu 3-6 weken elke dag bestralen, maandag wordt zijn loodmasker aangemeten.
Mijn paps is er nuchter onder (gelukkig!) alleen ga ik stuk van verdriet, zie hem al helemaal liggen met zo’n masker op…
Van goede kennis met lymfeklierkanker nog geen update maar de lappenmand is hier groot helaas.
chanicha schreef:AmyII schreef:Ergenis, maar ook verdriet.. Ook ergenis. Geen idee waar ik het onder kan plaatsen. Mijn papa heeft huidkanker, was een enorme plek op zijn hoofd die ze niet volledig weggesneden kregen (gezonde huid is op). Dus nu 3-6 weken elke dag bestralen, maandag wordt zijn loodmasker aangemeten.
Mijn paps is er nuchter onder (gelukkig!) alleen ga ik stuk van verdriet, zie hem al helemaal liggen met zo’n masker op…
Van goede kennis met lymfeklierkanker nog geen update maar de lappenmand is hier groot helaas.
Bah bah bah, wat een k*tziekte is het ook![]()
Masker valt mee hoor, heb ik ook gehad en bestralen is zo klaar.
Heel veel sterkte
Marcella schreef:Vol glas drinken dat in stukken kapot val op de grond en mijn halve beker chocolademousse die er midden in valt. Naast puin ruimen kon de chocolademousse direct weggooien. Nu ook nog een snee erbij.
chanicha schreef:Amy hij kan via de ZV na betalen van een eigen bijdrage met de taxi vervoerd worden want tegen mij zeiden ze dat ze liever niet hadden dat ik zelf reed.
Klopt dat het zes weken is maar ik lag in totaal 2 minuten op de tafel!
Sommige chemo’s zijn echt erg, heb het de laatste vier jaar met mijn moeder meegemaakt.
AmyII schreef:chanicha schreef:Amy hij kan via de ZV na betalen van een eigen bijdrage met de taxi vervoerd worden want tegen mij zeiden ze dat ze liever niet hadden dat ik zelf reed.
Klopt dat het zes weken is maar ik lag in totaal 2 minuten op de tafel!
Sommige chemo’s zijn echt erg, heb het de laatste vier jaar met mijn moeder meegemaakt.
Hij wordt gebrachtdoor mijn moeder, mij, mijn zus of mijn broers. En als hij zich fit genoeg voelt fietst hij zelf
(de eigenwijs
)
Maar thanks voor de tip!
Moestuin, super heftig! Kan deze afwijking nog bij andere schapen in je kudde voorkomen? Zo nee, dan heb je nog steeds geen ‘echt’ antwoord natuurlijk… Pff.
Telpeva schreef:Wat naar Amyll sterktezo'n lood masker kende ik nog niet, wat ik tegen kom bij google toont ook zeker niet prettig nee
hopelijk helpt het, dat is het belangrijkste!!
Moestuin ah arm dierwat een toeval dat het net nu gebeurde terwijl het er niet mee te maken had, maar dan nog het blijft rot, jij ook een knuffel
Appeltje_1 schreef:Ik begin mentaal en fysiek steeds meer moe te worden. Ik zit mezelf gewoon nog overeind te slepen en te duwen. Gewoon nog even tot de zomervakantie volhouden, nog even volhouden.
Ik wil en kan niet meer. Wanneer krijg ik is een weekje rust zonder enige zorgen
AmyII schreef:Appeltje_1 schreef:Ik begin mentaal en fysiek steeds meer moe te worden. Ik zit mezelf gewoon nog overeind te slepen en te duwen. Gewoon nog even tot de zomervakantie volhouden, nog even volhouden.
Ik wil en kan niet meer. Wanneer krijg ik is een weekje rust zonder enige zorgen
Meld je ziek. Neem rust en zoek professionele hulp. Echt, ik ben herstellende van een burn-out en het afgelopen jaar is met alle therapieën en hulp mijn meest leerzame jaar ooit geweest.