Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mkango schreef:Ihlosi betekent luipaard; Ingonyama leeuw, beide in Zulu.![]()
Nutteloos feitje van de dag: “Nansi ingonyama” (there is a lion) zijn de openingswoorden van Circle of Life.
Vanillia schreef:Ooh wat heb ik me vandaag geërgerd bij het stembureauBegon er al mee dat de dame voor me FvD niet kon vinden op de lijst die in de gang voor het stemlokaal ging en toen gecomplimenteerd werd door de man achter me vanwege haar goede keuze. Maar vooruit, ieder z’n ding. Vervolgens weigert ze haar handen te ontsmetten of een mondkapje te dragen en gaat ze uitgebreid staan hoesten en rochelen. Het verhaal was compleet toen ze de discussie aanging met een medewerker van het stemlokaal omdat ze heus wel 3 vakjes aan mocht kruisen want dat stond in de brief die ze had gehad
Britta31 schreef:Om dat het fascinerend is.Net als het groen,geel,zwart,grijse kerkhof gebit van mijn zwager.Walgelijk,maar moet er toch naar kijken.
Mkango schreef:Coronamaatregelen die me momenteel weer even naar de keel vliegen. Ben er zó klaar mee, ook met de constante angst dat de depressieve klachten straks weer erger worden en ik dan m’n baan kwijtraak etc.
MarlindeRooz schreef:Lens ergernis: wimperhaar eruit trekken ipv mijn lens.
Moet niet te vaak gebeuren. Straks is mijn oog kaal.