Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:_Penotti schreef:Dat vind ik dan eigenlijk ook wel bijzonder, er iets over zeggen en dan zelf wel op vakantie gaan
Dat vind ik sowieso wel vaak hier.. Klagen dat het ergens enorm druk is terwijl ze er op dat moment zelf dus ook waren
lenaa_tje schreef:En ik spreek uit ervaring dat bij ons alle leerlingen met klachten het advies krijgen getest te worden.
Citaat:Verschilt qua aanpak dus ook niet zoveel met veel andere gemeentes. Daar worden alleen risicogroepen nog gebeld door de GGD. Rest moet jezelf doen.
Relaxed schreef:_Penotti schreef:Dat vind ik dan eigenlijk ook wel bijzonder, er iets over zeggen en dan zelf wel op vakantie gaan
Dat vind ik sowieso wel vaak hier.. Klagen dat het ergens enorm druk is terwijl ze er op dat moment zelf dus ook waren
Fitzroy schreef:Tja, als mensen toevallig nu vakantie hebben en het hele jaar hard gewerkt, vind ik, dat als je zelf wel op vakantie geweest bent, je andere mensen dit niet kunt ontzeggen.
Zolang ze geen oranje gebied opzoeken zie ik geen probleem.
Fitzroy schreef:@Echwel: Dan zijn we het per saldo toch eensIk dacht dat jij letterlijk bedoelde dat niemand meer op vakantie mocht.
Eleeke schreef:bij mijn zoon op school krijgen ze Corona niet echt onder controle en ze willen heel graag na de herfstakantei weer op nul zitten, dus daar hebben we vanaf morgen maatregelen.
Voor komedne week ,minder uren en alleen met vaste groepen en de week voor de vakantie weer een week vanuit huis, daarmee hopen ze na de herfstvakantie weer met nul te kunnen beginnen.
Bene heel blij met de school, ze zitten erboven op, maar het is hartstikke moeilijk om de besmettingen onder controle te houden ( het zijn nu 45+ besmettingen , grote school, Amsterdam )
Eleeke schreef:bij mijn zoon op school krijgen ze Corona niet echt onder controle en ze willen heel graag na de herfstvakantie weer op nul zitten, dus daar hebben we vanaf morgen maatregelen.
Voor komende week ,minder uren en alleen met vaste groepen en de week voor de vakantie weer een week vanuit huis, daarmee hopen ze na de herfstvakantie weer met nul te kunnen beginnen.
Ben heel blij met de school, ze zitten erboven op, maar het is hartstikke moeilijk om de besmettingen onder controle te houden ( het zijn nu 45+ besmettingen , grote school, Amsterdam )\
edit : typo's
Bo_Y schreef:Op vakantie gaan is het probleem niet, als je maar voorzichtig doet. Thuis kan je door de regels te negeren ook corona oplopen.