Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 11:19

Gisteravond een afspraak gemaakt voor een corona test (verkouden), kan pas zondag terecht, en moet er dan zelfs nog een heel stuk voor rijden.
Geef les op een basisschool, een grote ellende met lerarentekorten nu er een aantal snotterend thuis zitten..

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 11:58

Marije_1997 schreef:
Lekker lopen janken waar de baas en een collega bij zaten top weet dit. Ik denk dat ik weer tegen overspannen zijn aan zit. Misschien is kantoorwerk toch echt niet voor mij weggelegd.

Hier kom ik ook langzaamaan achter. Niet op deze manier iig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:00

Ik baal van mijn koelkast, die maakt sinds een week opeens veel meer geluid, en sinds gisteren maakt hij echt herrie, zodanig dat ik alle duren nu dicht heb omdat ik gek word van het geluid. Ik ben aan het sparen voor een andere scooter, ik wil helemaal geen geld uitgeven aan zoiets sufs een koelkast -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:02

Voel me zo verrot en ziek. En de huisarts heeft nog niet terug gebeld. :n

edit; foutloze berichten typen kan dus nog steeds niet.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-09-20 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:02

Dat mijn ma overal meer achter zoekt bij pijn in het lichaam.
We hebben beide flink last van onze rug. In mijn geval; bekken gekanteld en spieren zitten gewoon ontzettend vast.

Mijn ma linkt daar meteen aan vast dat dat komt door problemen die je hebt met jezelf (schaamte, niet gezien worden, etc.). Sites "bevestigen dat", en alles erover wordt voorgelezen en beindigd door haar met een bevestigende "amen!".

We hebben gewoon belabberde ruggen, oke? Niet overal zit meer achter :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:55

Clickbait topic titels. Wij zijn hier op Bokt, niet op YouTube.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:03

Maximale wifi, maar weeral valt zoom weg. Hoe volg je op deze manier je colleges? :') Zoom zegt dat het aan mijn internet of firewall ligt, maar ik heb echt geen gekkigheid erop staan qua firewall enzo en ik heb alle streepjes wifi :roll:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:22

Ik ben echt moe... 40 uur werken is niet aan mij besteed, gelukkig maar eenmalig.

Vanavond sporten, maar ben waarschijnlijk pas laat thuis. Dus moet dan eten naar binnen duwen en gaan. En ik ben moe. Maar ik moet van mijzelf wel gaan, want is mijn enige mogelijkheid deze week die ik nog heb. Frustraties.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 14:43

Nog maar 10 % batterij van m'n mobiel over....
Ik ben nog niet thuis en heb geen oplader meegenomen op de vrachtauto vandaag -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 14:45

hagelslag schreef:
Ik ben nog niet thuis en heb geen oplader meegenomen op de vrachtauto vandaag -O-

Waarom hou je geen standaard dingen in je wagen als je toch een eigen wagen hebt?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 14:55

Kairos schreef:
Maximale wifi, maar weeral valt zoom weg. Hoe volg je op deze manier je colleges? :') Zoom zegt dat het aan mijn internet of firewall ligt, maar ik heb echt geen gekkigheid erop staan qua firewall enzo en ik heb alle streepjes wifi :roll:

Ik had dit ook maar toch bleek de router te haperen. Ik heb mijn laptop nu met een kabeltje verbonden en dat maakt onwijs veel verschil. Werkt als een zonnetje! Echt een aanrader. (Ik werk op zolder en de router staat beneden maar met een wifi-repeater kan ik er makkelijk bij zonder moeilijk te hoeven doen met draden en verdiepingen)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 14:57

__Sannne schreef:

Oh my god als je dit ziet ga je gillen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:15

__Sannne schreef:

_O- Ik snap beide kanten. Je moet tegenwoordig haast wel anders kijkt er niemand naar je topic en krijg je ook 0 reacties. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:32

Rambogirl schreef:
hagelslag schreef:

Waarom hou je geen standaard dingen in je wagen als je toch een eigen wagen hebt?

Omdat ik dan eerst naar de winkel moet voor een 2de autolader...
Maar ik heb het gehaald. Ik ben thuis

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:37

Dat mijn moeder mijn cavia's midden in de woonkamer heeft gezet. Opzich heel gezellig ze zijn erg mensgericht maar het nadeel ze denken nu dat ze constant wat te vreten krijgen. En als ik naast ze zit op een stoel constant vlakbij gaan zitten en schooien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:42

Collega die gaat lopen janken omdat ik een kwartier eerder weg ga zodat ik mezelf niet tegen een boom hoef te rijden. Als ze maandag weer gaan zeiken zal ik ze het even haar fijn uitleggen hoe ik rijd als ik haast heb en m'n kop er niet bij heb. Jesus zeg. Dat kwartier schrijf ik niet eens op. Eugh. Ze beseffen zich denk ik niet hoeveel impact sommige dingen hebben op een add er. Want ja overthinking is normal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:46

Marije_1997 schreef:
[***] die gaat lopen janken omdat ik een kwartier eerder weg ga zodat ik mezelf niet tegen een boom hoef te rijden. Als ze maandag weer gaan zeiken zal ik ze het even haar fijn uitleggen hoe ik rijd als ik haast heb en m'n kop er niet bij heb. Jesus zeg. Dat kwartier schrijf ik niet eens op. Eugh. Ze beseffen zich denk ik niet hoeveel impact sommige dingen hebben op een add er. Want ja overthinking is normal.

Zou ik ook niet op prijs stellen als dat zonder overleg gebeurd. Misschien dingen beter inplannen? Neem aan dat mensen niet gelijk gaan 'janken' als dit een keer gebeurd, dus als het al vaker gebeurd is kan ik me voorstellen dat ze er eens wat van zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 15:52

Captain schreef:
Marije_1997 schreef:
Collega die gaat lopen janken omdat ik een kwartier eerder weg ga zodat ik mezelf niet tegen een boom hoef te rijden. Als ze maandag weer gaan zeiken zal ik ze het even haar fijn uitleggen hoe ik rijd als ik haast heb en m'n kop er niet bij heb. Jesus zeg. Dat kwartier schrijf ik niet eens op. Eugh. Ze beseffen zich denk ik niet hoeveel impact sommige dingen hebben op een add er. Want ja overthinking is normal.

Zou ik ook niet op prijs stellen als dat zonder overleg gebeurd. Misschien dingen beter inplannen? Neem aan dat mensen niet gelijk gaan 'janken' als dit een keer gebeurd, dus als het al vaker gebeurd is kan ik me voorstellen dat ze er eens wat van zegt.

Ik heb aangegeven eerder weg te moeten vanwege het traineeship. Gister werd er ineens gemeld dat we kwart voor 4 aanwezig moesten zijn. Ik red het nooit om met m'n gedachten ergens anders binnen een kwartier goed enwel achter m'n pc te zitten. Heb ook gezegd uiterlijk half 4. Is overigens de eerste keer dat dit zo is.

Die collega (een hij overigens, ben de enige vrouwelijke bouwkundige) loopt al de hele tyfus dag te zeiken. En ja ik weet dat m'n productiviteit soms even wat omhoog kan, maar na een moeilijk gesprek en een slechte privé situatie is dat even lastig en dat weten ze. Net als m'n add wat ik al een aantal keer heb uitgelegd maar vervolgens weer niet aan gedacht word en ik weer mag uitleggen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 16:11

Telpeva schreef:
Ik baal van mijn koelkast, die maakt sinds een week opeens veel meer geluid, en sinds gisteren maakt hij echt herrie, zodanig dat ik alle duren nu dicht heb omdat ik gek word van het geluid. Ik ben aan het sparen voor een andere scooter, ik wil helemaal geen geld uitgeven aan zoiets sufs een koelkast -O-

De mijne begon dit ook te doen na de verhuizing. Ik kreeg de geniale tip eens te kijken of hij twee kanten op waterpas stond. Dat was niet het geval, bijgesteld met de pootjes en een heerlijk stille koelkast nu. Ik was ook bang dat hij aan zijn einde was.

Ook even kijken of de achterkant goed schoon is en je eventuele condenswater afvoer schoon en leeg is.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 17:10

Loeky01 schreef:
Kairos schreef:

Ik had dit ook maar toch bleek de router te haperen. Ik heb mijn laptop nu met een kabeltje verbonden en dat maakt onwijs veel verschil. Werkt als een zonnetje! Echt een aanrader. (Ik werk op zolder en de router staat beneden maar met een wifi-repeater kan ik er makkelijk bij zonder moeilijk te hoeven doen met draden en verdiepingen)

Bedankt voor de tip!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 17:26

Aan het spel wat ik graag speel, die gewoon continu glitchy is en me er nu al 2x uit heeft hegooid en dan omega lang erover doet om weer te laden. Rotspel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:08

Dat m'n vriend altijd, -altijd-, eerst naar het toilet moet als ik zeg dat we gaan eten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:11

_San87_ schreef:
Dat m'n vriend altijd, -altijd-, eerst naar het toilet moet als ik zeg dat we gaan eten.

Gaat mijn vriend vreemd? :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:24

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Gaat mijn vriend vreemd? :')

De buik leegmaken voordat er lekker eten in komt *\o/*

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:26

Het beleid op het werk. Iedereen die ziek is moet maar gewoon komen werken want anders is er niet genoeg personeel. Waardoor je dus een domino effect krijgt en er nu steeds meer mensen uitvallen.