Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Maximale wifi, maar weeral valt zoom weg. Hoe volg je op deze manier je colleges?Zoom zegt dat het aan mijn internet of firewall ligt, maar ik heb echt geen gekkigheid erop staan qua firewall enzo en ik heb alle streepjes wifi
Rambogirl schreef:hagelslag schreef:Nog maar 10 % batterij van m'n mobiel over....
Ik ben nog niet thuis en heb geen oplader meegenomen op de vrachtauto vandaag
Waarom hou je geen standaard dingen in je wagen als je toch een eigen wagen hebt?
Marije_1997 schreef:[***] die gaat lopen janken omdat ik een kwartier eerder weg ga zodat ik mezelf niet tegen een boom hoef te rijden. Als ze maandag weer gaan zeiken zal ik ze het even haar fijn uitleggen hoe ik rijd als ik haast heb en m'n kop er niet bij heb. Jesus zeg. Dat kwartier schrijf ik niet eens op. Eugh. Ze beseffen zich denk ik niet hoeveel impact sommige dingen hebben op een add er. Want ja overthinking is normal.
Captain schreef:Marije_1997 schreef:Collega die gaat lopen janken omdat ik een kwartier eerder weg ga zodat ik mezelf niet tegen een boom hoef te rijden. Als ze maandag weer gaan zeiken zal ik ze het even haar fijn uitleggen hoe ik rijd als ik haast heb en m'n kop er niet bij heb. Jesus zeg. Dat kwartier schrijf ik niet eens op. Eugh. Ze beseffen zich denk ik niet hoeveel impact sommige dingen hebben op een add er. Want ja overthinking is normal.
Zou ik ook niet op prijs stellen als dat zonder overleg gebeurd. Misschien dingen beter inplannen? Neem aan dat mensen niet gelijk gaan 'janken' als dit een keer gebeurd, dus als het al vaker gebeurd is kan ik me voorstellen dat ze er eens wat van zegt.
Telpeva schreef:Ik baal van mijn koelkast, die maakt sinds een week opeens veel meer geluid, en sinds gisteren maakt hij echt herrie, zodanig dat ik alle duren nu dicht heb omdat ik gek word van het geluid. Ik ben aan het sparen voor een andere scooter, ik wil helemaal geen geld uitgeven aan zoiets sufs een koelkast
Loeky01 schreef:Kairos schreef:Maximale wifi, maar weeral valt zoom weg. Hoe volg je op deze manier je colleges?Zoom zegt dat het aan mijn internet of firewall ligt, maar ik heb echt geen gekkigheid erop staan qua firewall enzo en ik heb alle streepjes wifi
Ik had dit ook maar toch bleek de router te haperen. Ik heb mijn laptop nu met een kabeltje verbonden en dat maakt onwijs veel verschil. Werkt als een zonnetje! Echt een aanrader. (Ik werk op zolder en de router staat beneden maar met een wifi-repeater kan ik er makkelijk bij zonder moeilijk te hoeven doen met draden en verdiepingen)