Morgen of vanavond ga ik bezorging aanpassen gezien de kippen ook gedaan moeten worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Hier óók wéér ellende.....donderdag besteld, zou vandaag geleverd worden maar "door drukte wordt het niet geleverd vandaag" postnl heeft een heel JAAR de tijd gehad om deze problemen aan te zien komen en er op voor te bereiden.....kennelijk hebben ze gewoon wéér zitten slapen ipv extra personeel aantrekken en extra bussen huren... tis vóór black friday besteld. De echte drukte zou nog moeten komen.
Ik houd m'n hart vast voor alle pakketten die ik overal nog moet gaan bestellen voor de kerst....
MyWishMax schreef:Mvdende Die mensen moeten er wel zijn hé? En als je het nieuwsbericht hierboven leest zie je dat het ook komt omdat alles qua feestdagen dit jaar rottig valt en ze deze hele week al extreme drukte zien door pakketten. Bf is hier niet alleen de vrijdag druk, de hele week zijn er al acties en extreem veel pakketten. Er is ook al heel veel gewaarschuwd dat je sinterklaas dingen al lang had moeten bestellen.
Voor kerst zou ik nu bestellen, want naast het zeuren op postnl weet JIJ ook gewoon dat het elk jaar druk is. In november en december moet je nooit wachten tot laatste moment en nooit rekenen op volgende dag of binnen 2 dagen in huis. Al jaren niet meer. Er zijn en extra mensen en extra bezorgdagen, maar ook elk jaar meer pakketten om te bezorgen.
Of je gaat zelf pakketten bezorgen
Verootjoo, ik heb alleen problemen met de app en de tijdvakken. De bezorgers zijn hier best oke, misschien 5 procent over alle aanbieders wat mis gaat. Als je er gewoon rekening mee houdt qua bestellen, alles wat ik deze week besteld had had ik pas volgende week ergens verwacht eigenlijk haha
Froukje schreef:PostNL bezorgd hier 9 van de 10x gewoon op tijd.
DHL gaat hier veel vaker mis, het ligt echt aan je regio.
Wintu schreef:MyWishMax schreef:Mvdende Die mensen moeten er wel zijn hé? En als je het nieuwsbericht hierboven leest zie je dat het ook komt omdat alles qua feestdagen dit jaar rottig valt en ze deze hele week al extreme drukte zien door pakketten. Bf is hier niet alleen de vrijdag druk, de hele week zijn er al acties en extreem veel pakketten. Er is ook al heel veel gewaarschuwd dat je sinterklaas dingen al lang had moeten bestellen.
Voor kerst zou ik nu bestellen, want naast het zeuren op postnl weet JIJ ook gewoon dat het elk jaar druk is. In november en december moet je nooit wachten tot laatste moment en nooit rekenen op volgende dag of binnen 2 dagen in huis. Al jaren niet meer. Er zijn en extra mensen en extra bezorgdagen, maar ook elk jaar meer pakketten om te bezorgen.
Of je gaat zelf pakketten bezorgen
Verootjoo, ik heb alleen problemen met de app en de tijdvakken. De bezorgers zijn hier best oke, misschien 5 procent over alle aanbieders wat mis gaat. Als je er gewoon rekening mee houdt qua bestellen, alles wat ik deze week besteld had had ik pas volgende week ergens verwacht eigenlijk haha
Waarom krijgt DHL die mensen dan schijnbaar wel voor elkaar? Waarom kunnen die wel meerdere malen per dag rijden?
En PostNL heeft bijna altijd vertraging of het nu is of in april. Ik krijg 99% van de tijd die excuusmail van sorry we hebben vertraging..
Verder zou het ook handig zijn dat ze uberhaupt al niet van te voren een exacte datum aan te geven, waarvan ze al weten dat het niet haalbaar is, dat scheelt al een hoop frustratie. Dus niet zeggen pakket wordt morgen geleverd, want dan gaan mensen er van uit, sommige mensen nemen vrij.