Ik zou zeggen: doe eens gek en laat 1 hockey vallen en knip je nagels zelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:verootjoo schreef:Nav ander topic;
Contant geld moet afgeschaft wordengewoon lekker digitaal betaalzaken regelen.
Ja joh! Waardoor veel bedrijven failliet gaan en als de bank failliet gaat, kan je wel fluiten naar je centen. Lijkt mij echt een top idee!
sureido schreef:En wie gaat dat dan betalen? Als de Rabo failliet is kan de verzekeringsmaatschappij dat echt niet allemaal dekken hoor
Mensen moeten gewoon zelf kunnen kiezen of ze contant betalen of pinnen, in bijvoorbeeld Duitsland kan je nog niet eens pinnen in sommige kroegen.
Hoe zie je dat trouwens voor je, dan moet heel de EU overgaan op alleen digitaal. Want net over de grens moet je soms contant betalen omdat je daar niet kan pinnen in het café.
Leuk trouwens voor de hackers ook
Magrathea schreef:.. Sorry, ik denk dat wij het over andere soorten bedrijven hebben. De contante cashflow is bij ons echt wel een aparte taak en ja dat kost extra tijd, in tegenstelling tot wanneer al die betalingen per pin zouden zijn gedaan, dan komt het gewoon als meerwaarde op de dagstorting erbij. En ja wij hebben een apart alarmsysteem voor de kluis omdat wij dat zodanig belangrijk vinden, iMacs heeft de gemiddelde (kleine) kroeg dan ook niet![]()
Personeelsuren die in kassatellingen gaan zitten tov een dagrapport uitdraaien, dat je af en toe geld moet storten naar de bank... Voor een kleine ondernemer zijn dat echt significante uitgaven. Ik snap dan ook heel goed dat zo'n kroegbaas ervoor kiest om contant geld helemaal niet meer te accepteren.
SindyKaya schreef:Magrathea schreef:.. Sorry, ik denk dat wij het over andere soorten bedrijven hebben. De contante cashflow is bij ons echt wel een aparte taak en ja dat kost extra tijd, in tegenstelling tot wanneer al die betalingen per pin zouden zijn gedaan, dan komt het gewoon als meerwaarde op de dagstorting erbij. En ja wij hebben een apart alarmsysteem voor de kluis omdat wij dat zodanig belangrijk vinden, iMacs heeft de gemiddelde (kleine) kroeg dan ook niet![]()
Personeelsuren die in kassatellingen gaan zitten tov een dagrapport uitdraaien, dat je af en toe geld moet storten naar de bank... Voor een kleine ondernemer zijn dat echt significante uitgaven. Ik snap dan ook heel goed dat zo'n kroegbaas ervoor kiest om contant geld helemaal niet meer te accepteren.
Ik hier uit concluderen dat jij nooit in een kleine kroeg hebt gewerkt?
Magrathea schreef:SindyKaya schreef:Leuk gequote van Lubach!Fijn dat je je eigen argumenten bedenkt
Ok dit gelooft dus niemand maar ik zat hier echt helemaal te denken dat ik een origineel ding had bedacht en toen ging ik ZML terugkijken en was het niet zo