Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:26

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Oh jee, ik neem het echt veel minder zwaar op. Liever zo'n opmerking dan 'He hallo, hoe gaat het met jou?' Dat vind ik zo tergend saai..

Geen beauty en geen brains komt inderdaad akelig vaak voor. Vaak dan wel weer voorzien van een portie ego/grote bek/foto-met-vis :')
Niet alleen een foto met vis :o

Ik begin hier toch wel een klein beetje, gezond, nerveus te worden voor date/week 2 :')

Wat gaan jullie doen? Je gaat daar gelijk een week heen?

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:03

Plan was een weekend, maar hij heeft een later ticket voor mij gekocht, just to be sure.

We hebben elkaar 3 weken terug gezien, toen beide een week in NL. Elkaar iedere dag gezien en de laatste 4 dagen non-stop. Dus an sich kan ik wel inschatten hoe die volgende week gaat verlopen. Zou het ook zeker niet bij zomaar een persoon doen, dit zit qua gevoel wel goed.

Nu woonde ik vroeger zelf ook een tijdje op Mallorca en ken daar dus nog mensen. Plus hij werkt ook nog een paar dagen, dus ook wel tijd om zelf dingen te ondernemen. Vraag me alleen af wat het dan zegt als die week, zoals ik verwacht, echt tof gaat zijn. Dan zit het blijkbaar echt goed-goed en daar moet ik geloof ik nog aan wennen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:06

Joh geniet er van!!
Maar snap je wel hoor ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:16

Oh dat genieten komt ook wel goed hoor, gaan we wel vanuit :D

Maar het is anders dan hoe het 'normaal' verloopt. Dan zie je elkaar een keer per week, wellicht na een tijdje een weekend en dan groeit dat langzaam uit. Ken denk ik weinig mensen die tijdens date 2 een weekje samen op 'vakantie' gaan, haha.

En voor de komende maanden is dit ook prima hoor, dan zien we elkaar 2 keer per maand een paar dagen/weekje. Maar daarna zal er toch een keuze moeten worden gemaakt en, als je elkaar echt leuk vindt, is steeds 2 weken wachten best lang :o

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:18

Ailill schreef:
Oh dat genieten komt ook wel goed hoor, gaan we wel vanuit :D

Maar het is anders dan hoe het 'normaal' verloopt. Dan zie je elkaar een keer per week, wellicht na een tijdje een weekend en dan groeit dat langzaam uit. Ken denk ik weinig mensen die tijdens date 2 een weekje samen op 'vakantie' gaan, haha.

En voor de komende maanden is dit ook prima hoor, dan zien we elkaar 2 keer per maand een paar dagen/weekje. Maar daarna zal er toch een keuze moeten worden gemaakt en, als je elkaar echt leuk vindt, is steeds 2 weken wachten best lang :o

Mijn eerste echte date met m'n ex ging ik ook meteen een lang weekend naar hem toe (ook in het buitenland) en daarna kwam hij een week naar mij :+ Had toen wel een backup plan maar is prima gegaan.

Snap wel wat je bedoelt!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:27

Kijk, het overkomt dus meer mensen, gelukkig! Hoe verliep het daarna tussen jullie, ondanks dat hij nu je ex is? Zagen jullie elkaar vaak? Lang? Lange tijd blijven reizen naar elkaar, of kies je dan sneller wie waar gaat/komt wonen?

Hier ook 'gewoon' nog mijn eigen ticket, dus als het echt niet werkt boek ik een hotel/vlieg na 3 dagen terug. Daarnaast ken ik het eiland redelijk en heb zelf ook wel wat solo-dingen op de planning staan (al neem ik hem het liefst natuurlijk mee).

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:54

We studeerden toen beiden, dus zaten helaas erg vast aan tentamens en werkgroepen en zo, in het begin hebben we elkaar soms 6-7 weken niet gezien (als we allebei hadden gewerkt of zo was dat dus wel anders geweest maar we overleefden het). Na halfjaartje daten gingen we samen op vakantie en vrij snel daarna ben ik daarheen verhuisd (we gingen nog niet samenwonen), hoewel ik dat ook wel had gewild als ik hem niet had ontmoet, dat maakte de keuze een stuk makkelijker. Het is lastig omdat je veel minder casual date natuurlijk, en je vrij snel moet beslissen of je voor elkaar wil gaan, maar dat heeft ook weer zijn voordelen!

Zo'n soort back up plan (zoals je dus hebt) gaf mij in het begin wel echt wat meer rust in m'n hoofd.

Mijn huidige vriend woonde toen we elkaar leerden kennen trouwens in dezelfde stad... En toen ging hij 3 maanden later 300km verderop wonen voor zijn master van 2 jaar :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 01:36

Mij is het ook overkomen :)) een acteur uit Londen die aan het touren was in belgië/spanje/portugal en meer.. denk twee dates gehad in België maar dan ben ik tot 2x toe naar Spanje geweest voor 5 dagen en hij eens een weekje naar BE geweest. Dan zagen we elkaar nog toen hij in België voorstellingen had. Was echt heel leuk. Kwam jammergenoeg een einde aan toen zijn 9 maanden voorbij waren en hij terug naar Londen moest.

Ben echt een held in het mezelf altijd ingewikkeld te maken haha.. maar heb voor een lange tijd ook tussen twee landen gezeten en nu ik eindelijk in de VS woon is dat niet zo'n stress meer en kan ik mijn tijd nemen. Tenzij ik iemand ontmoet die aan de andere kant van t land woont, dat is hier dan wel weer een dingetje :')

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 03:42

Ik vind het knap hoor! Mijn lief woont 30 minuten bij mij vandaan en dat is soms al passen en meten. Komt meestal door mij (paard, hond en katten, onregelmatig werken noem maar op)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 04:55

-
Laatst bijgewerkt door Undefined op 10-02-22 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 05:13

Heerlijk die verhalen <3

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:45

Oh wat leuk om te lezen allemaal!
Ik heb zelf een vriend in Zwitserland gehad toen ik nog in Nederland woonde. Eerste date was een weekendje Düsseldorf, tweede date lang weekend in Duitsland. De zesde keer dat we elkaar zagen, heb ik 2 weken bij hem thuis gelogeerd. Uiteindelijk is het uitgegaan toen hij naar Zuid-Amerika ging (rond dezelfde tijd dat ik naar Zwitserland verhuisde {:)-:( ). Je bent dus zeker niet de enige nee Ailill :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:09

Ik heb op Curacao weer gedate met mijn ex-scharrel.. Was weer zo fijn, heerlijke relaxte dag aan het strand gehad en dan is het weer zo vertrouwd. Met oud en nieuw was hij weer in NL, toen nog even bij me geweest, flitsbezoek.. Maar nu? Hij woont daar, ik woon hier.. Hij is voor werk wel regelmatig in Nederland, maar heeft dan allerlei verplichtingen en vaak komt het er dan weer niet van om af te spreken. Als ik daar heen ga weet ik zeker dat we het weer leuk hebben, maar ja.. -O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 12:14

Genieten van de momenten en gewoon verder daten.
Tenminste, dat zou ik doen, maar als je gevoel echt goed is dan kijken hoe jullie het op kunnen lossen, samen overleggen.
Wie weet staat hij er anders in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 12:23

Ja joh, lekker adresje op Curacao, zo sta ik er ook wel in :') Hij is toch geen serieus relatiemateriaal, voor zijn werk is hij steeds 6 weken weg en dan 6 weken thuis (weet niet welke van de 2 ik erger vind :+ ) en hij is niet bepaald trouw :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:59

Dan zou ik er inderdaad gewoon zo in blijven staan

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:44

Dan zou ik verder daten
En de momenten met hem pakken die er zijn. Als je dat wilt en kunt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 15:03

Hier nog geen leuke machtes

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 20:48

Ik heb gister avond happn maar weer eens aangezwengeld. Dat is echt veranderd sinds de laatste keer, super commercieel. Kreeg een bericht dat ik al 100 likes had :') Lekker realistisch in een dorp.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 20:52

Is dat wat Happn? Die ken ik nog niet. Had even naar Lexa gekeken maar ik vind een tientje per maand eigenlijk belachelijk.....of ben ik daar ouderwets in?

Ik had vrijdag een date en met deze had ik echt al heel veel geappt en gebeld, wat voor mij best bijzonder is. Heerlijk mee gekletst en gelachen. Vrijdag ook echt een leuke avond gehad maar ik had wel een beetje twijfels. Vervolgens stelde hij voor eind zateragmiddag mijn kant op te komen, gedaan en tijdens die afspraak werden mijn twijfels bevestigd. Vanmiddag even gebeld en hij had eigenlijk precies hetzelfde. We hebben er maar even om gelachen en gaan mooi weer door naar de volgende!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:01

10 euro per maand is nog goedkoop, maar kan je uit ervaring vertellen dat het zelfs geen 10 euro waard is.

Ik kreeg elke dag 100 bezoekers op mijn pagina, maar niet 1 die een bericht stuurde ne als ik zelf een bericht stuurde kreeg ik nooit antwoord.
Hoop nepprofielen volgens mij.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:08

Happn is op zich wel fijner dan tinder naar mijn idee. Iets minder mensen die alleen een quick fix/ons willen. En tegenwoordig moet/mag je ook je eigen lengte invullen. Vind ik prettig! Kwam net wel een profiel tegen die er een foto in had staan van zijn eigen trouwerij :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:09

Silly1972 schreef:
10 euro per maand is nog goedkoop, maar kan je uit ervaring vertellen dat het zelfs geen 10 euro waard is.

Ik kreeg elke dag 100 bezoekers op mijn pagina, maar niet 1 die een bericht stuurde ne als ik zelf een bericht stuurde kreeg ik nooit antwoord.
Hoop nepprofielen volgens mij.

Thanks, dan begin ik er niet eens aan dus.....dan hou ik het wel even bij de gratis versies van Tinder, Paiq en Badoo

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:10

Rytir schreef:
Happn is op zich wel fijner dan tinder naar mijn idee. Iets minder mensen die alleen een quick fix/ons willen. En tegenwoordig moet/mag je ook je eigen lengte invullen. Vind ik prettig! Kwam net wel een profiel tegen die er een foto in had staan van zijn eigen trouwerij :')

Oh lengte is wel echt een ding bij mij.....de date van vrijdag had gezegd dat ie echt 1.83 was maar ik ben 1.82. Ik voel me dan dus echt gelijk heeeeeel groot en vind dat bijzonder onprettig. Ik ga kijken!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:52

Ik had gisteren een 3de date met mijn match van Happn.
Volgende date staat zaterdag gepland.

Gaat tot nu toe erg goed/leuk.