Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Chiave schreef:Er is een topic voor vaccinaties. Ik lees heel graag mee hier, maar ik word zelf een beetje moe van de algemene vaccinatie-rel.Zullen we aub bij het lugubere blijven?
Dit.
En wat je mening ook moge zijn, over alles, hou gewoon je respect tegenover iemand met een totaal andere mening.
IMANDRA schreef:Stille meelezer hier! Op Reddit is ook een interessante thread aan de gang over Serial killers weetjes!
https://www.reddit.com/r/AskReddit/comm ... um=ios_app
Anoniem schreef:Chiave schreef:Er is een topic voor vaccinaties. Ik lees heel graag mee hier, maar ik word zelf een beetje moe van de algemene vaccinatie-rel.Zullen we aub bij het lugubere blijven?
Dit.
En wat je mening ook moge zijn, over alles, hou gewoon je respect tegenover iemand met een totaal andere mening.
IMANDRA schreef:Er zal zeker een fysiologische of psychische oorzaak zijn als iemand homoseksueel of transgender is, gezien het niet 'normaal' is vanuit de voortplanting/evolutie/voortbestaan van de mens. Wil nog niet zeggen dat je daar dan ook daadwerkelijk een 'oplossing' voor moet bedenken
Vind het idd luguber om te bedenken wat mensen zich onder de vlag van geloof allemaal aandoen
Varekaj schreef:Ik heb ook niks tegen antivax zolang ze niemand kwaad doen.
Het is de psychische kant die ik luguber begin te vinden wat betreft de "oorzaak" van transgender zijn. In de geschiedenis zijn genoeg voorbeelden hoe men lugubere praktijken en absurde ideeën tot uitvoer bracht om mensen te bekeren/terug normaal te maken.
Ik schrik er gewoon van dat zoiets net uit die hoek komt en vraag me af hoever dit zal gaan.
Als je bedenkt dat mensen elkaar al om geloof de duivel aandoen?