[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:43

Er is een topic voor vaccinaties. Ik lees heel graag mee hier, maar ik word zelf een beetje moe van de algemene vaccinatie-rel. := Zullen we aub bij het lugubere blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:05

Chiave schreef:
Er is een topic voor vaccinaties. Ik lees heel graag mee hier, maar ik word zelf een beetje moe van de algemene vaccinatie-rel. := Zullen we aub bij het lugubere blijven?

Dit.
En wat je mening ook moge zijn, over alles, hou gewoon je respect tegenover iemand met een totaal andere mening.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:10

Anoniem schreef:
Chiave schreef:

Dit.
En wat je mening ook moge zijn, over alles, hou gewoon je respect tegenover iemand met een totaal andere mening.

Precies!

Mars

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:25

Uhm jullie gaan zelf door hoor.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:29

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:33

Oh, het gaat over vaccinaties dat een probleem geeft in een discussie. Daar staat ieder vrij in.

Maar ik vind dat je wel een gekkie bent als je denkt dat dmv vaccinaties iemand transgender is hoor. :=

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:46

Anoniem schreef:
Chiave schreef:

Dit.

Zal erover ophouden, maar respect moet je verdienen ;). En nogmaals, zo erg was die reactie niet eens.

@Bunn: bij de reacties op de comment over Jeffrey Dahmer staat ook ergens een link naar een website waarop foto’s van zijn huis/slachtoffers te zien zijn... vreselijk luguber!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:06

laten we alsjeblieft bij het lugubere blijven. ik ben ook niet gevaccineerd maar heb er toch n behoorlijk goede reden voor. we zijn niet allemaal ‘gewoon eigenwijs’ :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:14

Giolli schreef:
Oh, het gaat over vaccinaties dat een probleem geeft in een discussie. Daar staat ieder vrij in.

Maar ik vind dat je wel een gekkie bent als je denkt dat dmv vaccinaties iemand transgender is hoor. :=
Je hebt overal mensen voor :j

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:20

De enige goede reden om niet gevaccineerd te worden is een medische door allergie/overgevoeligheid/slecht immuunsysteem. Maargoed ^^.

Ik heb de link gevonden. Foto’s van crime scenes van serial killers.

Spoiler:
Er zijn autopsy foto’s te zien, maar ook afgehakte hoofden, iemand die gutted is (weet even het Nederlandse woord niet). Je moet er wel even voor naar onder scrollen, in ieder geval op mobiel.
https://www.crimescenephotos.net/serial ... s-victims/

Best leguber om te zien. Een van de foto’s is dus het lijk wat Jeffrey Dahmer een hele tijd in zijn badkuip heeft gehad (en in diezelfde badkuip gewoon heeft gedouched!).

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:23

Die foto's van het masker van Ed Gein enz was ik al heel lang benieuwd naar. Bedankt voor het delen! De andere crime scene fotos ga ik maar niet bekijken

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 23:41

Ik kijk nu weer op net 5 24 uur in de politiecel UK. Onderzoek naar een gevonden lichaam.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 06:31

Ik kwam net deze tegen via FB

https://www.ad.nl/buitenland/man-leeft- ... ~a6935c6e/

Het gaat over een man in de Amerikaanse staat Iowa. Deze had echt extreem veel katten in huis. Rond de 200 dode katten en zeker 114 levende. Maar van die levende waren er ook veel ziek.
Geen hele enge foto’s. Alleen van hoe grote puinhoop het is en onderaan staat een bericht van de Animal Rescue over hoe de dieren er aan toe zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:38

Ik heb ook niks tegen antivax zolang ze niemand kwaad doen.

Het is de psychische kant die ik luguber begin te vinden wat betreft de "oorzaak" van transgender zijn. In de geschiedenis zijn genoeg voorbeelden hoe men lugubere praktijken en absurde ideeën tot uitvoer bracht om mensen te bekeren/terug normaal te maken.
Ik schrik er gewoon van dat zoiets net uit die hoek komt en vraag me af hoever dit zal gaan.

Als je bedenkt dat mensen elkaar al om geloof de duivel aandoen?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:41

Er zal zeker een fysiologische of psychische oorzaak zijn als iemand homoseksueel of transgender is, gezien het niet 'normaal' is vanuit de voortplanting/evolutie/voortbestaan van de mens. Wil nog niet zeggen dat je daar dan ook daadwerkelijk een 'oplossing' voor moet bedenken :j
Vind het idd luguber om te bedenken wat mensen zich onder de vlag van geloof allemaal aandoen :n

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:42

IMANDRA schreef:
Er zal zeker een fysiologische of psychische oorzaak zijn als iemand homoseksueel of transgender is, gezien het niet 'normaal' is vanuit de voortplanting/evolutie/voortbestaan van de mens. Wil nog niet zeggen dat je daar dan ook daadwerkelijk een 'oplossing' voor moet bedenken :j
Vind het idd luguber om te bedenken wat mensen zich onder de vlag van geloof allemaal aandoen :n

Kijk maar naar oorlogen 9 vd 10 keer is geloof daar bij betrokken.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:49

Varekaj schreef:
Ik heb ook niks tegen antivax zolang ze niemand kwaad doen.

Het is de psychische kant die ik luguber begin te vinden wat betreft de "oorzaak" van transgender zijn. In de geschiedenis zijn genoeg voorbeelden hoe men lugubere praktijken en absurde ideeën tot uitvoer bracht om mensen te bekeren/terug normaal te maken.
Ik schrik er gewoon van dat zoiets net uit die hoek komt en vraag me af hoever dit zal gaan.

Als je bedenkt dat mensen elkaar al om geloof de duivel aandoen?

Het probleem is alleen dat baby's die nog niet gevaccineerd zijn dus wel heel erg kwetsbaar zijn. En door de grotere groep antivax is het risico op besmettingen veel groter. Ik ben dus ook heel erg pro van kinderen weren van kinderdagverblijven/scholen etc. als ze niet zijn gevaccineerd. Wanneer ik een kind zou hebben, wilde ik dus ook niet dat deze in aanraking kwam met kinderen die absoluut niet gevaccineerd worden vanwege een of andere vreemde denkwijze van de ouders. Uiteraard zullen er uitzonderingen zijn van kinderen die niet gevaccineerd kunnen worden, maar omdat er altijd zo'n hoge graad van enten was werden deze toch beschermd, ook dat komt nu in gevaar.
Het lijkt mij een gigantische grote stap terug in de geschiedenis om polio, mazelen, kinkhoest etc. weer op te laten komen hierdoor.
Dus eigenlijk doen ze hier wel mensen mee kwaad.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:17

Mij gaat het om de lugubere gedachtengang. Niet zozeer de rest.
Hitler is ook begonnen met een simpel wijzend vingertje.

Ik ben nu op vakantie, in de streek van de katharen. Die zijn ook gruwelijk uitgemoord door de christenen indertijd. Heb alleen de eer nog niet gehad om de Montsegur te bezoeken.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:20

Interessant varekaj :j ik ben daar in mijn jeugd ook vaak op vakantie geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:48

Ik heb er familie wonen :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:58

Oh dit nieuws vind ik echt bijzonder luguber. Hier hou ik echt een hele nare smaak aan over aan ziekenhuizen ;( Duitse verpleegkundige die levenslang krijgt voor moord op 85 patiënten (Link naar nieuwsartikel, geen schokkende beelden/teksten)

https://nos.nl/artikel/2287840-duitse-v ... enten.html

Quote artikel:
''Hij spoot bij patiënten die op de ic lagen een middel in dat ernstige hartritmestoornissen en een plotselinge bloeddrukdaling kan veroorzaken. Hij hoopte als reddende engel te worden gezien als de reanimatie lukte. Dat laatste was lang niet altijd het geval.''

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:49

Doet me denken aan nurses who kill episode 2. :)
Dat is een vergelijkbare situatie.
Deze serie is op netflix te zien.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:50

Hij had er zelf volgens mij zelfs 100 bekend, maar daar is niet genoeg bewijs voor

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 12:55

Bekennen lijkt me redelijk bewijs. Neem aan dat je niet voor je lol zaken bekend die je niet gepleegd hebt..