Leuk vest hierboven, vind dat altijd zo cute bij die kleintjes.
Emoe, ook cute
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en mooi kunstwerk!

Keet schreef:In ons bedje mag geen extra matras ivm de veiligheid. Dit mag in veel bedjes niet.
Wij leggen haar schaap erin
litilaura schreef:Ik heb sws nooit een campingbedje gebruikt kindlief slaapt alleen op of tegen mij aan en erbij gaan liggen past niet in zo'n bedje haha.

MizzMontana schreef:Die was ik ook tegen gekomen Panty. Ziet er super handig uit maar lijkt ook best klein? Past Cruz er nog goed in? En is dat matras in 2 delen fijn, blijft dat goed liggen?
MizzMontana schreef:Mooi vestik heb de Peach liggen, maar ze vallen zo groot dat die voor komende winter is gok ik.
Na een paar weken alleen 2 stapjes doen van tafeltje naar bank en andersom is onze dochter vandaag echt aan het lopen. Zo leuk! Kom maar op met de jurkjes en rokjesdie deed ik te weinig aan met al dat kruipen.
Heeft iemand nog een tip voor een fijn campingbedje?

_lautje_ schreef:Hier heb ik altijd Aden Anais. Maar idd een flinke lap stof. Mar vind ik juist ideaal.
Blinni je woont vlakbij Kidsdepartment.Dat is wel echt een hele fijne zaak waar ze ook goed helpen en advies geven.
Ien ik begreep dat SuusenSuus nu ook een stenen winkel krijgt in Noordwijk. Beide hebben een hoop leuks. Zelf vind ik het wel fijn om alles even te zien en te voelen. En vaak als ik een merkje dan ken bestel ik het wel online daar waar ik het kan vinden.
En idd veel googlen op het merk en hun eigen site bezoeken wat de complete collectie is.
Inderdaad ook wel een goed idee om een merk eerst vast te hebben en daarna online te bestellen.verootjoo schreef:Ik heb veel van de webshops van kidsdepartment, adorablekidzz, leaves and feathers en smallable. En dan van de saleDe sale verschilt natuurlijk heel erg per webshop want dat zijn gewoon de overgebleven artikelen in maten.
Als ik heel graag een bepaald iets wil hebben uit de sale dan Google ik het product en zo kom je weer op andere webshops waar ze het misschien nog hebben.
En ik hou ook marktplaats goed in de gaten en op FB is er een groep voor tweedehands Mini Rodini, bobo choses etc. Zoiets heet het. Daar kan je ook lid van worden.