Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:07

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:19

Die was ik ook tegen gekomen Panty. Ziet er super handig uit maar lijkt ook best klein? Past Cruz er nog goed in? En is dat matras in 2 delen fijn, blijft dat goed liggen?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:24

Heel mooi laura. Leuk vest!

Mooie dingen van de Zara! Linker twee setjes zijn ook erg leuk. Jammer dat de rechter terug moet. Qua kleuren vind ik die mooi!

@keet: mijn moeder gaat dit ook breien maar ik kon niet op Mn handen zitten bij deze. Was nu voor 12,- via de fb groep en het vest dat mijn moeder gaat breien is voor volgend winter (en hopelijk ook die daarna) van erg oversized naar een beetje oversized.

Bedje hebben we hier van Koelstra. Heeft van die sleepwielen. Prima ding, voor een tientje via Mp hier in het durp op kunnen halen.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:25

Lautje valt idd breed. Had m anders wel gehouden maar de legging valt dus ook super breed, en vind m mooier met een strakke legging. Maar het is dus meer een truitje dan een shirt, is echt wat dikkere stof! Printje is wel <3

Geen idee wat voor campingbedje wij hebben. Zo goed als nieuw van de rommelmarkt gehaald en staat eigenlijk altijd bij mijn ouders.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:29

Wat ziet hij er tof uit Mir <3 en mooi kunstwerk!

Wij hebben ook een relatief goedkoop campingbedje, maar hebben er wel een goed matrasje bij gekocht, anders liggen ze zo op die beugels..

Ziet er leuk uit Emoe!

Mooie kleur, dat vest Laura

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:33

Dankje Britt! Is van Gea Zwart, nog altijd super blij mee :))

Waar hebben jullie het matrasje vandaan? Wij moeten er ook nog een. Nu leggen we hem meestal op een opgevouwen twee persoons deken maar een matrasje is wel beter.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:47

Wij hebben een matrasje van prolana, dan weet je zeker dat er geen giftige stoffen in zitten

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:50

Wij slepen vaak gewoon zijn ledikantmatras mee.

Leuke bestelling Emoe! En chic weer lau.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:16

In ons bedje mag geen extra matras ivm de veiligheid. Dit mag in veel bedjes niet.
Wij leggen haar schaap erin

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:31

Ik heb zo n plooibaar matras voor in het reisbed, gebruiken het reusbed amper nu maar is wel handig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 19:33

Vente heeft woensdag the animals observatory. Ik hoop dat er niks leuks bij zit :Y)

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:35

_lautje_ schreef:
Vente heeft woensdag the animals observatory. Ik hoop dat er niks leuks bij zit :Y)

Ooh ben heel benieuwd!

Ik hoop dat er gauw weer donsjes komen, ze heeft een maatje groter nodig mét zooltjes.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:44

Matrassen passen vaak niet goed idd in de bedjes en dan is het link. Schaap kan maar ik weet niet hoe groot jullie schapen zijn maar om de boel een beetje af te dekken heb ik meer dan 1 schaap nodig?

Dank Laura. Dit had ik niet nodig :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:46

Wij hebben wel zo’n opvouwbaar matrasje die erbij hoort, maar die is relatief dik, dus daardoor wel stevig en ne voelt die beugels niet.
Dat ga je met een schaap niet redden :=

Oh TAO ga ik in de gaten houden. Leuk dat Vente steeds meer met dat soort merken doet.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 19:48

Ja Vente heeft steeds meer voor kinderen. Eerder was het af en toe wat leuks, nu iets te vaak.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:53

Keet schreef:
In ons bedje mag geen extra matras ivm de veiligheid. Dit mag in veel bedjes niet.
Wij leggen haar schaap erin

Klopt! Ik deed het ook echt nooit toen ze nog echt klein was. Kindjes zijn gestikt doordat ze tussen de wand en het matrasje zakte.

Maar het bijbehorende matrasje vond ik ook net een plank :=

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:58

Ik heb sws nooit een campingbedje gebruikt kindlief slaapt alleen op of tegen mij aan en erbij gaan liggen past niet in zo'n bedje haha.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:06

litilaura schreef:
Ik heb sws nooit een campingbedje gebruikt kindlief slaapt alleen op of tegen mij aan en erbij gaan liggen past niet in zo'n bedje haha.

Dat is wat krap inderdaad :D

Overigens is dat bij ons ook vaak het geval geweest hoor, omdat ze het spannend vond in een andere kamer dan thuis.
Dan doe ik niet moeilijk. Slaap zelf ook graag

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:18

MizzMontana schreef:
Die was ik ook tegen gekomen Panty. Ziet er super handig uit maar lijkt ook best klein? Past Cruz er nog goed in? En is dat matras in 2 delen fijn, blijft dat goed liggen?

Is heel klein maar Cruz past er nog prima in. Matrasje blijft ook goed liggen en hij is behoorlijk beweeglijk. Matrasje is wel dun maar hij slaapt er goed op.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:20

MizzMontana schreef:
Mooi vest <3 ik heb de Peach liggen, maar ze vallen zo groot dat die voor komende winter is gok ik.

Na een paar weken alleen 2 stapjes doen van tafeltje naar bank en andersom is onze dochter vandaag echt aan het lopen. Zo leuk! Kom maar op met de jurkjes en rokjes :D die deed ik te weinig aan met al dat kruipen.

Heeft iemand nog een tip voor een fijn campingbedje?

Wij hebben gewoon eentje van prenatal. Met matrasje. Voor die keren dat je het gebruikt, mooi stevig en makkelijk in gebruik.

Gister nog een jurkje van noppies gescoord voor de helft vd prijs voor volgende winter

Afbeelding

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:21

Mooi jurkje! Ik zag net van sweet petit ook een leuk jurkje voorbij komen ergens op fb. Zoveel leuke jurkjes!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:23

We hebben echt teveel jurkjes. Mijn moeder zou deze nog meenemen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:07

_lautje_ schreef:
Hier heb ik altijd Aden Anais. Maar idd een flinke lap stof. Mar vind ik juist ideaal.

Blinni je woont vlakbij Kidsdepartment. ;) Dat is wel echt een hele fijne zaak waar ze ook goed helpen en advies geven.
Ien ik begreep dat SuusenSuus nu ook een stenen winkel krijgt in Noordwijk. Beide hebben een hoop leuks. Zelf vind ik het wel fijn om alles even te zien en te voelen. En vaak als ik een merkje dan ken bestel ik het wel online daar waar ik het kan vinden.

En idd veel googlen op het merk en hun eigen site bezoeken wat de complete collectie is.

Dankje voor de goede tips! Dat wordt dan een keertje naar KD. :) Inderdaad ook wel een goed idee om een merk eerst vast te hebben en daarna online te bestellen.

verootjoo schreef:
Ik heb veel van de webshops van kidsdepartment, adorablekidzz, leaves and feathers en smallable. En dan van de sale :') De sale verschilt natuurlijk heel erg per webshop want dat zijn gewoon de overgebleven artikelen in maten.
Als ik heel graag een bepaald iets wil hebben uit de sale dan Google ik het product en zo kom je weer op andere webshops waar ze het misschien nog hebben.

En ik hou ook marktplaats goed in de gaten en op FB is er een groep voor tweedehands Mini Rodini, bobo choses etc. Zoiets heet het. Daar kan je ook lid van worden.

De fbgroep ben ik lid van, maar goede tips ook, dankje! :)

Weet iemand of Imps&Elfs op maat valt of hoe ik dat moet zien met die 6/12/18 maanden?

Wij hebben een campingbedje van Prenatal overgenomen via MP. Ook met zo'n vouwmatras er in. Overigens is dat eigenlijk niet veilig, omdat je kindje tussen de flexibele wand en het matras kan komen en dan eronder kan komen te liggen.. We zijn er dus altijd wel heel alert op.
Oja, we hebben ook nog een Deryan. Ideaal ding voor op vakantie! :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:14

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 09:41

Ja de maattabel van store of daydreams pak ik er ook vaak bij.

Meestal is 6M 68, 9M 74 en 12M 80. Bij Imps valt het iig wel zo. En is altijd mooi op maat, alleen legging vallen soms echt bizar lang. Heb leggings maat 80 liggen die Julia nog niet past :Y)