Daphara schreef:[ [url=m/o5eqxx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mwahaha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dammie schreef:https://decorrespondent.nl/7999/vrouw-w ... met-baren/
Kort samengevat, vrouwen krijgen een child penalty, minder salaris en carrièremogelijkheden als ze een kind hebben. Plus het leeuwendeel van de zorg.
Dat is geen aanlokkelijk beeld voor een vrouw die gelijke behandeling en kansen wil.
Daarnaast moeten vrouwen vanwege de houdbaarheid van hun eitjes een kind baren voordat ze in deze economische omstandigheden een redelijk vaste baan, partner en huis geregeld kunnen hebben.
Daarom haken veel vrouwen af.
Brainfail schreef:Ja die dingen met suzie rijd mee of baby on board Vind ik ook zo lelijk en stom.
Ik ga dan echt niet meer of minder rekening met je houden hoor.
Sizzle schreef:Brainfail schreef:Ja die dingen met suzie rijd mee of baby on board Vind ik ook zo lelijk en stom.
Ik ga dan echt niet meer of minder rekening met je houden hoor.
Dat heb ik ook met paardennamen op een trailer. Lekker boeiend dat je paard thunderbold lightning heet.
Of die bordjes die aangeven wat het precies voor paard is.
Dat je paardenvervoer schrijft snap ik heus wel (is geloof ik zelfs verplicht in sommige landen), maar who cares dat het dressuurpaarden zijn
Hilli schreef:Dat is toch alleen maar zinvol als er altijd precies vader/moeder/poedersuiker 1/poedersuiker 2 in de auto zitten? Het gros van de auto's met zo'n sticker of met zo'n baby on board-bordje bevat alleen de man des huizes die van zijn me-time cq. reistijd geniet...