Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:22

Zertab schreef:
Nja dat dus. Was inderdaad een aantrekken/afstoten relatie. En dat had ik eerder moeten stoppen, maar ik was nou eenmaal zwak toen. :')

Denk dat die dingen ook verslavend werken of zo. Alles voelt dan even heeeel goed en dan weer heel slecht waardoor je gewoon hunkert naar die goede momenten. Ik weet hoeveel pijn zoiets kan doen :o Niet leuk.

Urbanus schreef:
Ik heb nooit in zo'n situatie gezeten maar ik ben altijd eerlijk geweest over mijn wisselvallige natuur.

Totdat ik echt echt verliefd werd, maar dat was ook meteen 'jijbentmijnbabydaddy' verliefd.

Daar kan ik me ook wel in herkennen, ik ben daar wel vanaf date 1 met deze gast ook heel eerlijk in geweest, ik heb wel wat last van bindingsangst en ben niet snel verliefd op iemand, kan heel wisselvallig zijn in mijn gevoelens.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 16:45

Ik had net een hele leuke eerste date! *\o/* Als het mij aan mij ligt leer ik hem beter kennen. Maar goed, je weet natuurlijk nooit wat de ander denkt. Of misschien morgen over je denkt :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 17:00

Zertab schreef:
Ik had net een hele leuke eerste date! *\o/* Als het mij aan mij ligt leer ik hem beter kennen. Maar goed, je weet natuurlijk nooit wat de ander denkt. Of misschien morgen over je denkt :')

Ooooh wat leuk!! Even laten bezinken, beide.. en dan eens vragen denk ik? :)

Zertab

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 17:01

Ja precies, nu gewoon alle twee laten bezinken.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 13:07

Wat leuk! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 15:12

De vervolg date is gepland :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 15:33

Zertab schreef:
De vervolg date is gepland :D

Spannend! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:47

Morgen zie ik hem dus weer, ik ben heel benieuwd... De vorige keer wilde ik hem aanraken (gewoon zijn hand hahaha), maar durfde ik niet :') Beetje hopen dat hij initiatief neemt.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:04

Wat leuk om te horen Zertab! Ik word altijd vrolijk van iedereen zijn succesverhalen te horen hier. *\o/*

Momenteel heb ik zelf ook niet te klagen want mijn autoaccident date avontuur van vorige maand zit komend weekend op date nr 4. De vorige dates waren wel in hetzelfde onvoorstelbare verhaal kaliber van autoaccident date nr 1 dus het zijn er die ik zeker niet snel ga vergeten, Haha!

De paar vrienden die ik steeds op de hoogte houd waar ik naartoe ga op date kijken elke keer weer uit naar een nieuwe aflevering van avontuurlijke rare date verhalen van mij, sinds dat accident kom ik steeds in situaties terecht waar ik mij anders nooit in had bevonden als terughoudende introvert zijnde, wel lekker spannend elke keer!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:42

Klinkt goed! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:44

Haha wat je maar spannend vind :P Ik ben na 3 jaar nog aan het herstellen van mijn auto ongeluk :') Maar leuk om te horen, voor jullie beide! Het is jullie gegund :)

Ik moet denk ik maar even onder m'n steen kruipen want ik weet even niet of het hier nou positief of niet gaat.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 14:28

Wat een leuke verhalen! Veel succes Zertab :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 21:41

Date twee is ondertussen geweest, heel gezellig! :) Elke keer denk ik als ik hem zie: jij bent knap. Wat moet je met mij? :')

Maar goed. Maandag gaan we een dagje weg samen. Benieuwd hoe dat bevalt.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 16:43

Wat leuk!
Veel plezier maandag :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 17:11

j_nine schreef:
Wat leuk!
Veel plezier maandag :)

Dankjewel! :D

Hoe is het met de rest hier?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 18:29

Ik snap niet dat mensen 8 maanden kunnen daten zonder het een relatie te noemen. Ik wil iemand dan toch echt in mijn leven betrekken en overal kunnen benoemen en mee naar toe nemen en andersom. Maar blijkbaar zijn er mensen die dit compleet kunnen scheiden en afschermen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:05

Zonnetje81 schreef:
Ik snap niet dat mensen 8 maanden kunnen daten zonder het een relatie te noemen. Ik wil iemand dan toch echt in mijn leven betrekken en overal kunnen benoemen en mee naar toe nemen en andersom. Maar blijkbaar zijn er mensen die dit compleet kunnen scheiden en afschermen.

Tegen wie heb je het nu? :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:07

Zonnetje81 schreef:

Denk tegen Denies en ik :') Nou ja, laten we even ook blij zijn dat niet iedereen hetzelfde is.

Wat leuk Zertab! Niet zo onzeker zijn, nergens voor nodig. Jij bent het ook waard! *\o/*

Hier is het nu even stil, maar dat is goed. Ik focus me even op mijn examens. Heb ook naar mijn date gecommuniceerd nu even behoefte te hebben aan wat tijd en ruimte voor mezelf, wel nog via app wat contact gehad en daarin gaf hij zelf ook aan dat hij wel inziet waarom ik nu even single wil zijn en hem dat ook geen slecht idee lijkt. Denk dat het dus eerder vriendschap gaat worden en dat is ook oké.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:00

Ik voel me eigenlijk niet direct aangesproken, mijn situatie is (vind ik) ook niet het standaard iets wat je over het algemeen doet. Dus als het inderdaad betrekking heeft op mij of mijn 'situatie' dan hoor ik dat graag met wat meer uitleg :')

Ieder doet het op zijn of haar eigen manier. Tuurlijk heb je sommige dingen anders in je hoofd, maar wilt niet zeggen dat een keer buiten het boekje om geen kans kan hebben :)

@CalipsoLover,

Ik volg het niet helemaal meer. Jij hebt aangegeven geen relatie te willen; daar kon hij zich in vinden en gaf je die ruimte. Nu houden jullie wel gewoon contact maar uit je laatste zin krijg ik toch een beetje het gevoel dat je het juist weer jammer vind dat het alleen maar vriendschappelijk blijft. Of interpreteer ik dat verkeerd? :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:19

Nee ik vind het niet jammer :P We houden idd nog contact, hebben elkaar ook nog wel eens gezien omdat we dus in dezelfde stad wonen en een overlappende vriendengroep hebben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:21

Ah oké :) Mooi.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:41

Iedereen doet het op zijn eigen manier. Acht maanden daten vind ik ook te lang. Maar dat wil niet zeggen dat dat goed of verkeerd is :)

Iedereen moet doen waar hij/zij zich het beste bij voelt :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 21:57

Denk dat Zonnetje het sowieso verkeerd gelezen heeft, in mijn geval hadden wij gewoon een relatie zonder dat echt een relatie te noemen omdat wij beide niet van labels hielden, maar natuurlijk hadden wij ook exclusiviteit afgesproken en hebben elkaars vrienden enz ontmoet. Dat heeft idd 8 maanden geduurd en is nu een poosje gedaan omdat ik wel klaar was voor de volgende stap maar hij niet.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:46

Zonnetje81 schreef:

zo had ik het de afgelopen 2 jaar ook met mijn vorige vriend en heb het nu weer precies zo.
Wij vinden dit prima en zijn beide heel gelukkig!
Ik ben heel content met het leven wat ik nu heb opgebouwd na de scheiding en depressie en dat wil ik graag zo houden.
Neemt niet weg dat er iemand in mijn leven mag zijn om dingen samen te delen.

Verder weet ik niet of ik ooit nog wil samen wonen....ik zeg nooit nooit hoor...
Maar voor nu moet ik er niet aan denken om 24 uur per dag met iemand in 1 huis te zijn (behalve met mijn dochter dan := )
Ik ben na het weekend weer heel blij dat ik in mijn eigen huisje ben en weer tijd voor mij heb en niemand om mij heen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:48

Gister een hele leuke dag gehad met mijn date :D Hij is in niets opdringerig, wat heel fijn is, maar ik mis toch wel een beetje fysiek contact. Dat mag wel, na drie dates...

Hij wil me in ieder geval nog een keer zien. Mogelijk bij hem thuis, dus wie weet dat er dan meer aanrakingen zijn. En anders toch maar even aankaarten. Niet aanraken maakt me best wel onzeker :')