Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Hoe het kan dat mensen een labrador ( blond) hebben... kwart dalmaat en dat de hond door een zuivere Duitse staander (volledig bruin) is gedekt ( Is ook gezien geloof ik) en de Pups allen zwart zwart zijn. Ook na 8 weken nog.
Kan dat? Of is het teefje mogelijk toch succesvol gedekt door een andere hond? Betreft een erfhond waar wel regelmatig zicht op is. De dekking was een ongelukje op eigen terrein.
Mizora schreef:Bij labradors wordt blond veroorzaakt door recessief geel (ee), omdat een lichte neus bij gele labradors niet gewenst is, is de lijn over het algemeen vrij van bruin (b), dus is de teef waarschijnlijk BBee. De duitse staande (zonder R) is waarschijnlijk bbEE (geen geel/blond bij duitse staandes, en bruin is altijd bb).
De pups zijn dan BbEe. Niet bruin (want niet bb) en niet blond (want niet ee). Ze zijn dus de basiskleur zwart. Ik had eerder verbaasd gekeken als er wel iets anders uitgekomen was.
SavannahNx schreef:Waarom zijn mensen bang voor hoogtes (hoogtevrees)?
_Anke schreef:Wat betekent 6/7c bij Amerikaanse programma's?
Seasom primiere oct 6th 6/7c. Is het een zender oid?
gohya schreef:Ruiken paarden de dood? dus als er een dood mens [in redelijk vergane staat] in het bos ligt en je rijd met je paard er langs vanaf een afstandje? [ongeveer 100 meter].
Ik denk zelf van wel,maar is dit ook zo?
Marrie_L schreef:Wat ik me dan afvraag: met tijdzones hebben ze afgesproken lijnen. Als je twee huizen naast elkaar hebt precies op die grens, leven die mensen dan in een andere tijdzone? Of zijn de lijnen niet zo strak recht, maar nog een beetje creatief met landgrenzen of zoiets?
Marrie_L schreef:Ik had me nooit gerealiseerd dat Amerika dus in twee tijdzones ligt, terwijl het eigenlijk heel logisch is gezien de grootte