Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Herkenbaar emma! Ben daar overigens ook heel Open over...
Sure_lee schreef:Zwaai! Ik heb eindelijk even tijd om bij te lezen.. druk geweest met verhuizen en klussen. Zo ook weer verder. Nog 2 muren in de woonkamer sausen, de hal en dan is het tijd om in te gaan richten.
Mijn vriend heeft de eerste nacht dat ik hier sliep ook hier geslapen. Zo fijn. En iedere keer gaat hij weg en zegt dat hij niet precies weet wanneer hij terug kan komen ivm zijn zaak. Maar tot nu toe is hij hier iedere avond heen gereden.
Hij helpt me goed, houdt me van mijn klussen af door me tussendoor in bed te sleuren en loopt een paar keer per dag mee met de hond om bij mijn paarden te kijken. Ik kan hier wel aan wennen! Ik vind hem zo geweldig..wauw
En voor volgende week hebben we een week curaçao geboekt!
Pascalle90 schreef:Inmiddels app ik nog steeds met mijn match van een paar weken geleden, hij is niet heel spraakzaam maar zegt wel elke dag wat en stuurt regelmatig foto's of een filmpje van hemzelf of iets dat hij aan het doen is maar een date lijkt er niet echt van te komend. Dat wordt dan door hem afgezegd onder het mom van ziek of overwerken, maar als ik dan de volgende dag zeg dat ik ook nog wel wat leuks heb gedaan vraagt hij gelijk of ik een andere date had. Beetje jaloers dus denk ik..
ik heb gister besloten er verder geen moeite meer voor te doen en af te wachten of er dan meer uit hem komt want ik vind hem eigenlijk wel echt leuk.![]()
Genoeg andere mannen op de wereld, zo kwam ik er zaterdag een in het wild tegen tijdens het uitgaan. Uiteindelijk heb ik daar de hele avond mee gestaan en die doet wel echt geïnteresseerd nu, alleen is hij echt totaaaaaaal niet mijn type (lees: 3 jaar jonger, geen tatoeages, strak afgetraind, net zo lang als ik en veel te braaf)
Pffff het leed dat daten heet
Jibbel schreef:Pascalle90 schreef:Inmiddels app ik nog steeds met mijn match van een paar weken geleden, hij is niet heel spraakzaam maar zegt wel elke dag wat en stuurt regelmatig foto's of een filmpje van hemzelf of iets dat hij aan het doen is maar een date lijkt er niet echt van te komend. Dat wordt dan door hem afgezegd onder het mom van ziek of overwerken, maar als ik dan de volgende dag zeg dat ik ook nog wel wat leuks heb gedaan vraagt hij gelijk of ik een andere date had. Beetje jaloers dus denk ik..
ik heb gister besloten er verder geen moeite meer voor te doen en af te wachten of er dan meer uit hem komt want ik vind hem eigenlijk wel echt leuk.![]()
Genoeg andere mannen op de wereld, zo kwam ik er zaterdag een in het wild tegen tijdens het uitgaan. Uiteindelijk heb ik daar de hele avond mee gestaan en die doet wel echt geïnteresseerd nu, alleen is hij echt totaaaaaaal niet mijn type (lees: 3 jaar jonger, geen tatoeages, strak afgetraind, net zo lang als ik en veel te braaf)
Pffff het leed dat daten heet
Klinkt als mijn match..een x afspreken komt er niet van, onder mom van diverse 'smoesjes'. Maar wel elke dag gezellig appen, ook geen hele verhalen, maar wel dat je steeds aan de praat blijft. Is ook wel vaak continu tot middernacht online, dus ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal vertrouw. Maar de pest is dat hij echt leuk is..qua hoe we praten dan en obv de foto's.
_Reneee schreef:Ik ben jaloers op je Shirley! Wat een droomvent.
Die van jou Pascalle klinkt nogal fout. Alsof ie een vriendin heeft of extreme bindingsangst. Je moet je niet aan het lijntje laten houden hoor! En jij ook Jibbel, je gaat je in je hoofd nu toch een voorstelling maken. Volg je gevoel, dat zit eigenlijk altijd goed.
Ik heb een tijdje geleden gedate met een Tinderdude die na de tweede date niks meer liet horen. Nou prima, ik vond hem toch meh. Heb hem nog wel op Snapchat en net snapte ik een foto van mijn nieuwe auto. Reageert ie: oh nou kun je wel even bij mij op bezoek. Man, man, man...
lieveli schreef:Sorry maar ik vind dit zo infantiel en kinderachtig. Ben je jaloers op Shirly ofzo?
Thenexttry schreef:lieveli schreef:Sorry maar ik vind dit zo infantiel en kinderachtig. Ben je jaloers op Shirly ofzo?
Het was een reactie op mij. Dus snap niet waar dit vandaan komt.
suikermeisje schreef:Omdat de reacties hier in dit topic overkomen alsof er over mensen geroddeld wordt. Waarover die opmerking gaat weten anderen niet. Hou het dan voor jezelf en app het gewoon..