Bedankt Vandaag nog weer bij de dierenarts geweest en nog een laatste kans... Nu moet ze het echt beter gaan doen.
Ik heb me cadeautjes. Nu hopen dat mijn sss ze ondertussen niet heeft of al heeft, En denk dat ze heel leuk gaat vinden.. Nu nog de hint..
MarlonNaldo schreef:Op 1 cadeau na is alles ingepakt. Hint is klaar!! 8 dec. Kom maar Goh wat toevallig. Ik ben ook helemaal klaar.
Bellatrix schreef:MarlonNaldo schreef:Op 1 cadeau na is allhes ingepakt. Hint is klaar!! 8 dec. Kom maar Goh wat toevallig. Ik ben ook helemaal klaar. Echt?? Das toevallig?
enamorada schreef:Ik heb al 6 cadeautjes en nog maar €3,99 uitgegeven How?! Teach me master Heb een lijstje gemaakt met cadeautjes maar kan er werkelijk maar drie kopen voor het bedrag
Heb het laatste cadeautje besteld! Moet nu alleen de rest nog inpakken en een hint bedenken.. Maar dat vind ik zo lastig! Ben echt totaal niet creatief wat dat betreft haha
Er zullen vast meer mensen zijn met precies 8 cadeautjes dus ik maak mij niet zo'n zorgen dat men gelijk weet dat ik het ben.
Hoe doe je dat enomorada? Ben hier al klaar hoor. En ook aardig gelukt.. moet alleen nog even alles inpakken e.d!