In de woonkamer is het white tea and ginger geworden nog een hele oude en uit dezelfde bak is een ouwetje christmas memories op de brander in de hal beland. Dat uiltje is leuk hè? Ik heb nu sinds de verhuizing in de hal de snowflake en die is ook echt onwijs mooi. Mogelijk dat ik die om ga wisselen voor de snowflake in de woonkamer gewoon voor de afwisseling. Echter vind ik het lampje van de snowflake met die sterretjes heel mooi in de hal en snachts voor de katten ook precies een fijne lamp die aan blijft.
Kirja
Geplaatst: 14-05-16 20:45
Aah lief Iloveiswan!
EIJinete haha lekker aan het bestellen.
WME, zo die heeft het lekker lang gedaan! Een van jezelf?
Hier ook een huilende bankrekening en nog méér dan genoeg te branden dus geen bestelling voor mij.
Heb vandaag Strawberry lemonade van Kringle aangehad, en in de keuken nog een restje opgebrand. Geen idee meer welke dat was, die brander was al 1.5-2weken niet meer aan geweest.
Nu weer lekker aan het genieten van de Napa valley sunset van BBW.
Fleur zocht Plumeria, magnolia ken ik helemaal niet...
Century
Geplaatst: 15-05-16 13:33
Dat was ik Yv Mijn ervaring met YC jars is echter niet zo goed, ik ruik degene die ik heb gewoon niet. Ook zou ik liever eerst een tart willen proberen voor ik jar koop . Bedankt voor het melden in ieder geval!
Nee, bedoelde dan denk ik inderdaad Century want van Fleur wist ik idd dat het Plumeria moest zijn .
Door alle klussers om me heen momenteel kreeg ik ook het virus te pakken en ben ik mijn deuren in de gang maar eens gaan afverven, die al 2 jaar in de grondverf én afplaktape staan . Was het na 2 deuren natuurlijk al helemaal zat, dus ga morgen wel weer verder.
Nu lekker CSI, koekje en geurtje. Heb zin in Dreamy Summer Nights, maar heb nog geen backup en hij is pas in juli hier te koop, dus twijfel nog .
Ik heb gisteren mijn kapotte jat Sweet Nectar omgesmolten en overgegoten in een lege Yankee Candle. Het is niet zo heel mooi gegaan en een lont is verzopen. Maar ik ga eens kijken of ik er nog wat aan kan redden
Sandalwood vanilla staat hier aan. Prachtige pool en heerlijk geurtje
Had vh weekend GC pink lemonade in de badkamer maar daar rook ik echt helemaal niks van! Gelukkig had ik maar 1 blokje... Zo maar ff wat anders er in gooien