Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iloveiswan schreef:Ja heb zeker raar staan kijken. Was ook met mijn schoonfamilie en kon er ook niet echt blij mee zijn. Iedereen had super leuke dingen wat ze wouden en iets aan hebben. Ken mijn vriend gelukkig langer dan vandaag en door zijn autisme kan die gewoon de plank volledig misslaan. Maar vond het zo zonde van het geld eigenlijk gisteren
Alwiene schreef:Iloveiswan schreef:Ja heb zeker raar staan kijken. Was ook met mijn schoonfamilie en kon er ook niet echt blij mee zijn. Iedereen had super leuke dingen wat ze wouden en iets aan hebben. Ken mijn vriend gelukkig langer dan vandaag en door zijn autisme kan die gewoon de plank volledig misslaan. Maar vond het zo zonde van het geld eigenlijk gisteren
Nou ja, als het met lootjes was kon hij jou natuurlijk niks vragen zonder het te verklappen, dus hij heeft zijn best gedaan om er iets van te maken dat vind ik dan wel weer goed van hem. En superlief dat hij snapt dat je er niet echt blij mee was en dat je nu alsnog mag bestellen. Misschien kan je iemand die er niet bij was met kerst blijmaken met jouw sintkadootjes? Hihihi.