Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:30

Wat stond er op?

Raja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:31

Haha Yv! !
Slimme actie :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:37

@ Yv_ Oeh dat is echt balen, zonde geld.

@ Selka, die blijft, heb inmiddels besloten de koffie eruit te gooien dan ben ik in één klap binnen budget.

@ Iloveiswan, wat zal jij raar gekeken hebben gisteravond. Maar wel lekker dat je nu precies kan bestellen wat je wil hebben :D

De Hot Choclat was na 3 a 4 uurtjes eigenlijk wel op. Heb nu de peppermint bark erin gegooid, kan ik nog even testen of die wel bevalt voordat ik hem echt ga bestellen :P

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:40

Ja heb zeker raar staan kijken. Was ook met mijn schoonfamilie en kon er ook niet echt blij mee zijn. Iedereen had super leuke dingen wat ze wouden en iets aan hebben. Ken mijn vriend gelukkig langer dan vandaag en door zijn autisme kan die gewoon de plank volledig misslaan. Maar vond het zo zonde van het geld eigenlijk gisteren :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:42

Iloveiswan schreef:
Ja heb zeker raar staan kijken. Was ook met mijn schoonfamilie en kon er ook niet echt blij mee zijn. Iedereen had super leuke dingen wat ze wouden en iets aan hebben. Ken mijn vriend gelukkig langer dan vandaag en door zijn autisme kan die gewoon de plank volledig misslaan. Maar vond het zo zonde van het geld eigenlijk gisteren :=

Nou ja, als het met lootjes was kon hij jou natuurlijk niks vragen zonder het te verklappen, dus hij heeft zijn best gedaan om er iets van te maken dat vind ik dan wel weer goed van hem. En superlief dat hij snapt dat je er niet echt blij mee was en dat je nu alsnog mag bestellen. Misschien kan je iemand die er niet bij was met kerst blijmaken met jouw sintkadootjes? Hihihi.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:44

Zo, even alles voorzien van een waxinelichtje, hier Winter Glow van YC op en ben ondertussen bijgelezen :).

Echt heel erg leuk Selka! Heb je niet een fotootje van je nieuwe aanwinsten O:) ?
Ik vind Winter Wonderland van H&H echt fantastisch, maar het is helaas niet de sterkste, gooi er regelmatig bij een halve nog iets bij. Maar de geur zelf is echt zoooo lekker! Crunchy Leaves blijft hier ook echt favoriet <3.

After The Rain van Classic vond ik ook erg lekker ruiken, net als die Colorful en Fireside. De rest viel me wat tegen. Hoe bevallen de melts? Doen ze het goed?
Edit: Sorry, lees dat het om een daylight gaat. Doet die het goed?

Welkom Pirouette :D. Gaaf die Kringle bestelling en Scentsy brander. Weet jij toevallig hoeveel watt die Fizgerald is?

Aan mij heb je niks Alwiene, ik zou ze allemaal uit mijn mandje halen en andere geurtjes kiezen :P _O-. Behalve Cozy Cabin van Kringle <3

Kringle heeft imo maar 4 blokjes, dat rondje is zo ieniemienie.. Ik pak gewoon mijn mesje en snij ze in de verpakking in vieren. Vrij duur ja, maar meer dan waard :j.

Jaaaa Raaj.. Wij zijn echt een tóp team samen _O-. De ene wordt op de eerste dag van haar porto gerold, de ander heeft blijkbaar een te grote handbagage koffer :'). Maar alsnog heel erg genoten, alles wat in Sint-sfeer, braderietjes, kraampjes, super gezellig! Nog op zoek geweest naar Yankee, maar echt niets kunnen vinden.

Trouwens.. Jullie avatars :') _O-

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:45

Alwiene schreef:
Iloveiswan schreef:

Nou ja, als het met lootjes was kon hij jou natuurlijk niks vragen zonder het te verklappen, dus hij heeft zijn best gedaan om er iets van te maken dat vind ik dan wel weer goed van hem. En superlief dat hij snapt dat je er niet echt blij mee was en dat je nu alsnog mag bestellen. Misschien kan je iemand die er niet bij was met kerst blijmaken met jouw sintkadootjes? Hihihi.

ja dat zou wel kunnen. Mijn schoonouders vonden dat vlinder ding wel leuk _O- ach als ik er niks mee doe mag ik het vanzelf weggeven.

Wel heel lief vandaag ook een kerstpakket gekregen van mijn vrijwilligers werk met een grote pot waar mooi waxmelts in kunnen *\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:55

Whahaha Yv_ wij hebben echt heel verschillende smaken he? :D

Eigenlijk mag ik helemaal niet meer bestellen van mezelf, ik heb al zo'n mega voorraad, maar het is zo verleidelijk. En die Kringle en Village Candles zijn zo leuk, daar heb ik er nog niet genoeg van.

Hmm ik ruik nog niet zoveel van de peppermint bark. Wat was jouw ervaring ermee Yv? Twijfel nu om hem toch uit mijn mandje te gooien en een andere uit te zoeken.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:10

@ Yv_ Ik heb de After the Rain daylight nog niet aan gehad, ruikt wel lekker en sterk. Ik heb geen idee hoeveel Watt de Fizgerald is

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:18

Vind er weinig geur aan zitten. Heb ook de Peppermint Bark van YC, die wil ik binnenkort eens proberen.

Ah okee. Ben wel heel erg benieuwd naar de levensduur ervan. Vooral van de melts eigenlijk :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:22

Ah tnx dan ligt het dus toch niet aan mij. Had ik totaal niet verwacht omdat het village candle is en de andere daarvan tot nu toe zo sterk ruiken. Maar dan ga ik die eruit doen, want dit vind ik best wel zonde van de toch niet echt goedkope blokjes. Van YC ken ik hem niet, nooit gezien ook volgens mij.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:24

Nee kan wel kloppen, volgens mij is het een retired of usa exclusive oid. Heb m van een vriendinnetje gekregen. Hoop niet dat ik er weg van ben _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 23:27

Nee dat hoop ik dan ook niet voor je, anders ga je het nog weer knap lastig krijgen om eraan te komen ben ik bang :=

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 01:15

Goedenavond,

Mag ik ook komen binnenvallen?
Wel meelezer vanaf pagina 1.
Redelijk verslaafd aan waxmelts.

Ik nog wel wat te ruilen, kan dat is het topic?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 01:26

Hoi hoi ja hoor dat kan gewoon hier in het topic. Ben benieuwd wat je hebt!

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 01:37

Van Goose Creek,

Golden Peach Vanille
Pumpkin Spice Muffin
Vanilla Pumpkin Waffle
Hazelnut Cake

Het zijn partjes (van de 1000poot)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 01:38

Ah nee goose Creeck heeft mij te veel bijgeur die komen er hier niet meer in. Maar zijn vast wel andere liefhebbers voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 08:22

liesje84 schreef:
Van Goose Creek,

Golden Peach Vanille
Pumpkin Spice Muffin
Vanilla Pumpkin Waffle
Hazelnut Cake

Het zijn partjes (van de 1000poot)

Ik wil wel met je ruilen.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 08:52

@vonneke, ik heb je een pb gedaan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 09:53

Ik heb Lekker toen ik op stond Christmas cedar in de brander gedaan. Die is eigenlijk heel lekker. Denk ik elke keer terwijl hij me droog niet trekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:19

Mijn 1000poot bestelling is ook binnen :D
Vanavond mijn elektrische brander maar eens proberen.

Heb Peppermint en Peppermint Snowflake van GC.
Ruiken allebei echt zalig!

Peppermint is echt puur pepermunt, Peppermint Snowflake ruikt ook naar pepermunt, maar is wat zachter.
Ben blij dat ik ze allebei heb gekocht.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:31

Thanks voor de review Anc! Ik ga dan denk ik toch liever voor Snowflake!
Enne.. Pic or it didn't happen toch!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:40

Zal ze vanavond even op de foto zetten, nog geen tijd voor gehad :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:44

Ben ook overtuigd. . gisteren doosje gefaald bij de Vd. 26 voor 12 euro . kom ik thuis had ik er 28 ingedaan :') oeps.

klopt het dat de melts van hun wel helemaal verdampen ?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:50

Vergeten foto te maken Yv sorry! Nu is het verdwenen in 1 van mijn potten :+

Heb jij je elektrische branders al binnen trouwens?

Ik ruik helemaal geen bijgeur bij GC Alwiene. Wat ruik jij precies?

Heb mijn waxmelt van Classic Candle nog niet gebrand. Zo droog ruikt ie in ieder geval heerlijk :)

Helaas geen ervaring met die van de VD little_birdy maar volgens mij verdampt wax toch sowieso niet?