Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:34

Confession: ik was om 09.00 klaar met werken en lig nu nog steeds in bed... (Ik werk slaapdiensten dus heb gewoon van 23.30 tot 07.30 geslapen.. :+ ) ik zou even een half uurtje liggen...
Laatst bijgewerkt door Paisano op 22-10-15 07:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken bokker

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 12:38

Ik vind het hilarisch als een kind van 12 roept dat ze een hekel aan kinderen heeft :')

Ik heb er veel lol in om mijn puberende neefje een beetje op de kast te jagen :D natuurlijk is mij knuffelen en een kus geven niet meer stoer, maar zonder knuffel en kus kom je niet van mij af }> Uiteraard het liefst als er vriendjes bij zijn :j Is de straf voor alle opmerkingen dat ik 'te oud' ben voor de trampoline, dat ik moet oppassen dat ik niet omval want ik kan op mijn leeftijd wel eens iets breken etc etc :')
Sowieso is het wel grappig om hem zo ver te krijgen dat je het beruchte puberale gezucht en rollende ogen effect krijgt }>

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:27

Confession, Ik vind het jammer dat de wijkagent eindelijk het licht heeft gezien :')
Hij is net weer langs geweest en dit keer was zoontje thuis en wakker *\o/* Stiekem is hij wel een knappe en vriendelijke kerel, maximaal 5 jaar ouder als ik.
Had hem wijs moeten maken dat zoontje een middagdutje deed, dan kon hij nog eens terug komen :x

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:14

En terug naar de confessions :o

Confession: Ik heb besloten om niet op mijn pony te gaan rijden omdat ik te zwaar ben, maar stiekem kijk ik zeer regelmatig naar tweedehands zadels. Ondanks dat ik geen geld heb en geen zin of doorzettingsvermogen ( :') ) om af te vallen. :')

eenitraM

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:25

Ik vind het geen gezicht. :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:35

Confession; Ik ben vanaf gisteravond 19u m'n bed alleen nog uitgeweest om drinken en eten te pakken.. Hen namelijk twee seizoenen van 'mijn' serie gekeken achter elkaar aan <3

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:38

Confession: Ik kan mensen die zeggen dat ze "gevorderd" zijn en ze van temperamentvolle/moeilijke paarden houden echt niet serieus nemen. Ik kan dan alleen maar bedenken dat ze die ene bokkende pony mogen rijden op de manege. :') :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:13

Zirkonia schreef:
Confession; Ik ben vanaf gisteravond 19u m'n bed alleen nog uitgeweest om drinken en eten te pakken.. Hen namelijk twee seizoenen van 'mijn' serie gekeken achter elkaar aan <3

Je hebt sinds gisteravond niet geplast? :+

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:21

Believe schreef:
Zirkonia schreef:

Nu je het zegt.. :Y) Ja idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:23

Zirkonia schreef:
Believe schreef:

Nu je het zegt.. :Y) Ja idd.

Wacht je hebt serieus niet geplast sinds gister avond? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:28

Confession ik heb vanmiddag niet al te pedagogisch verantwoord gehandeld , maar kind vroeg om een rigoureuze methode om het af te leren :o
Laatst bijgewerkt door Paisano op 22-10-15 07:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken bokker

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:44

Believe: Ja :j

Rebecca: Ben benieuwd wat je gedaan hebt O:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:46

Ik was vandaag op mijn bezoek bij mijn opa en oma die natte zoenen geven, helaas was ik "verkouden" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:55

Zirkonia uhm ja heb bokt straks vol over me heen := , laten we het houden dat hij klemmen van een ijzeren hek naar de konijnen gooide doelgericht. Ik heb de klemmen opgeraapt en teruggegooid uiteraard niet op het kind alleen om hem even te laten merken dat dat niet kan

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:56

Rebecca schreef:
Zeg het dan recht in haar face , doe het haar niet na.

Confession ik heb vanmiddag niet al te pedagogisch verantwoord gehandeld , maar kind vroeg om een rigoureuze methode om het af te leren :o

Ah... die hebben wij hier ook gehad...
En daarna het altijd even vriendelijke appje met Hoe wij de neefjes en nichtjes wel en niet mogen behandelen...
Terwijl als die koters zich nou gewoon gedragen en niet altijd alles kapot maken van een ander omdat ze dat leuk vinden... en zich niet gedragen als of ze de koning en koningin van het huis zijn en jij als bewoner niks meer te zeggen hebt... dan zou dat wat er vandaag gebeurde niet gebeurt zijn :o

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:46

Ik heb eten uit de vriezer gehaald voor vanavond omdat ouders late dienst hebben, maar ik heb al weken zin in sushi dus dat heb ik zojuist besteld. Bakje stamppot kan dus de prullenbak in := En eigenlijk had ik helemaal geen sushi moeten bestellen want nu houd ik straks aan het eind van mijn geld een stukje maand over.. :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:49

Gewoon weer terug in de vriezer zetten, heb ik ook weleens gedaan. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:52

Hhilde schreef:
lor1_1984 schreef:
Nee volgens mij gaat het er meer om dat het bespreken van andere bokkers niet is toegestaan. :)

Ik vind het sowieso niet netjes om mensen op zo'n manier te bespreken en dan via pb linkjes uit te gaan zitten wisselen en hints geven hoe je die bokker kan vinden op bokt. Allemaal zo persoonlijk. Je kunt beter gewoon zeggen 'ik erger me dood aan mensen die ik te zwaar vind(!!!!) voor hun paard en toch veel rijden', dan 'ik erger me dood aan iemand in de grand prix, met haar Fries, die veeeeeeeel te zwaar is'. Wat trouwens ook nog gelul is, want ze kan een knap staaltje rijden en haar paard is ook behoorlijk flink, die heeft echt niet enorm last van haar. Maargoed, ik hou het verder hier bij want ik vind het nogal gek van een aantal bokkers.

Hier wil ik nog wel even op reageren :o.

Ik was 1 van die mensen die vroeg om een pb. Dat kwam onder andere omdat ik niet wist of het een bokker betrof, maar ook omdat ik niemand ken in de GP met een Fries die ik dus echt zo zwaar vind als dat de Confession deed vermoeden :o.
Ik was dus meer benieuwd naar die hele bekende ruiter omdat ik mij daar geen voorstelling van kon maken.

Overigens was in de Confession vermeld dat het over een facebook pagina ging en als ik een pb had gehad dan had ik het ook niet over een bokker gehad.

Zoveel bekende ruiters die GP rijden zitten er nou ook weer niet op bokt, dus ik had meer verwacht dat deze ruiter niet op bokt zou zitten.

Overigens heb ik nou wel een vermoeden over wie het gaat en als het die persoon is dan vind ik haar niet te zwaar voor haar paard en ik vind ook dat zij een behoorlijk staaltje kan rijden...

En dat is overigens het laatste wat ik hier over wil zeggen :o

En het lijkt mij dan ook verstandig om weer terug naar de Confessions te gaan. Dat is immers het doel van dit topic :o

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:52

Captain schreef:
Gewoon weer terug in de vriezer zetten, heb ik ook weleens gedaan. :')

Het staat al sinds zaterdagochtend in de koelkast, da's nou toch niet meer te eten straks als ik het terug in de vriezer gooi :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:55

Oh.. Ja oke.. Nouja.. Bacterien gaan dood als je ze bevriest toch? :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:03

Opbakken en dan weer invriezen kan geloof ik wel. :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:06

Eten wat ingevroren is geweest en vervolgens ontdooid mag toch helemaal niet terug de vriezer in?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:08

wel als het verhit is geweest dacht ik. :)
dus invriezen > ontdooien > verhitten > invriezen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:33

Da's teveel moeite, gooi het wel in de prullenbak :') Sushi was trouwens heerlijk :))

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:08

Confession : ik vind Pretty little liars eng :o