) ik zou even een half uurtje liggen... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

natuurlijk is mij knuffelen en een kus geven niet meer stoer, maar zonder knuffel en kus kom je niet van mij af
Uiteraard het liefst als er vriendjes bij zijn
Is de straf voor alle opmerkingen dat ik 'te oud' ben voor de trampoline, dat ik moet oppassen dat ik niet omval want ik kan op mijn leeftijd wel eens iets breken etc etc
Stiekem is hij wel een knappe en vriendelijke kerel, maximaal 5 jaar ouder als ik.
, laten we het houden dat hij klemmen van een ijzeren hek naar de konijnen gooide doelgericht. Ik heb de klemmen opgeraapt en teruggegooid uiteraard niet op het kind alleen om hem even te laten merken dat dat niet kan Rebecca schreef:Zeg het dan recht in haar face , doe het haar niet na.
Confession ik heb vanmiddag niet al te pedagogisch verantwoord gehandeld , maar kind vroeg om een rigoureuze methode om het af te leren
En eigenlijk had ik helemaal geen sushi moeten bestellen want nu houd ik straks aan het eind van mijn geld een stukje maand over..
Hhilde schreef:lor1_1984 schreef:Nee volgens mij gaat het er meer om dat het bespreken van andere bokkers niet is toegestaan.
Ik vind het sowieso niet netjes om mensen op zo'n manier te bespreken en dan via pb linkjes uit te gaan zitten wisselen en hints geven hoe je die bokker kan vinden op bokt. Allemaal zo persoonlijk. Je kunt beter gewoon zeggen 'ik erger me dood aan mensen die ik te zwaar vind(!!!!) voor hun paard en toch veel rijden', dan 'ik erger me dood aan iemand in de grand prix, met haar Fries, die veeeeeeeel te zwaar is'. Wat trouwens ook nog gelul is, want ze kan een knap staaltje rijden en haar paard is ook behoorlijk flink, die heeft echt niet enorm last van haar. Maargoed, ik hou het verder hier bij want ik vind het nogal gek van een aantal bokkers.
.
.
Sushi was trouwens heerlijk