Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Als een vliegtuig door wat voor oorzaak ook aan de grond moet blijven, wat gebeurt er dan met de passagiers? Wordt er dan een ander vliegtuig ingezet? Of worden de passagiers over andere vluchten verdeeld?
_Elke schreef:Wat ik mij net in de auto afvroeg.
Stel je schakelt verkeerd en gaat op de snelweg met 120 ineens in de eerste versnelling. (oké dan ben je best dom maar goed) wat gebeurd er dan?
gohya schreef:Is er echt een andere Dimensie achter de Zwarte Gaten in het Heelal?
Ik denk dat niemand hier een antwoord op heeft,al ben ik hier wel heel nieuwsgierig naar.
Zelf denk ik van wel,en dat daar de "Aliens" wonen.Vandaar dat wij ze nooit kunnen vinden in het Universum.
_Elke schreef:ja dat bedoel ik, wanneer je hem laat opkomen.
Ik denk dus altijd dat ik dan over de kop sla door de enorme rem kracht ofzo.... Dat je je motor opblaast , gaat die dan ook ontploffen?
oomens schreef:gohya schreef:Is er echt een andere Dimensie achter de Zwarte Gaten in het Heelal?
Ik denk dat niemand hier een antwoord op heeft,al ben ik hier wel heel nieuwsgierig naar.
Zelf denk ik van wel,en dat daar de "Aliens" wonen.Vandaar dat wij ze nooit kunnen vinden in het Universum.
'Achter' als in achter? Daarachter zit gewoon hetzelfde heelal als ervoor, aangezien die zwarte gaten niet meer zijn dan hele zware bolvormige objecten in het midden van melkwegstelsels.
Als je met 'achter' eigenlijk erin bedoelt, dan wordt de vraag interessanter. Doordat zwarte gaten zo enorm zwaar zijn kan zelfs licht er niet uit ontsnappen. Er is dus een zone rondom het object waarvandaan wij nooit licht zien (vandaar de benaming 'zwart gat').
Aangezien licht (en andere elektromagnetische straling) onze enige directe informatie is op dit soort afstanden, kunnen we maar heel weinig antwoorden krijgen over wat zich achter de 'waarnemingshorizon' van een zwart gat (dus eigenlijk 'in' een zwart gat) afspeelt.
Het beetje informatie dat we krijgen, krijgen we indirect door de invloed van een zwart gat op objecten in zijn omgeving te meten.