Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:39

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 01-04-24 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:43

Kan nu even niet terug vinden wie om de wachtlijst van de Pochette Metis vroeg. Maar die schijnen steeds vaker weer online te staan.

Ik was begin maart in New York en daar hadden ze hem gewoon op voorraad in de winkel.

Daar gelijk deze bandeau gekocht voor om mijn zwarte Pochette metis.
Afbeelding

Moet hem alleen nog omheen doen, zit nog in de doos :+

_lautje_

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:16

Ik dacht ook gelijk aan de Mulberry Bayswater! Ik ben net zo groot als jij en ideale tas. Redel8k hufter proof en gaat veel in. Fijn in gebruik en gewoon heel erg miooi. Echte klassieker

Paardenkastanje ipv paardenkastanje :Y)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:37

_lautje_ schreef:
Ik dacht ook gelijk aan de Mulberry Bayswater! Ik ben net zo groot als jij en ideale tas. Redel8k hufter proof en gaat veel in. Fijn in gebruik en gewoon heel erg miooi. Echte klassieker

Paardenkastanje ipv paardenkastanje :Y)

_/-\o_ Je autocorrect is in ieder lekker volhardend haha! Paardenkast?

Ik heb mijn zinnen op de Givenchy Antigona al een tijdje...

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:48

Patty14 schreef:
Kan nu even niet terug vinden wie om de wachtlijst van de Pochette Metis vroeg. Maar die schijnen steeds vaker weer online te staan.

Ik was begin maart in New York en daar hadden ze hem gewoon op voorraad in de winkel.

Daar gelijk deze bandeau gekocht voor om mijn zwarte Pochette metis.
[ [url=m/cZ0QaD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet hem alleen nog omheen doen, zit nog in de doos :+

Ik was dat! Ik heb hem gisteren kunnen kopen! Helaas kreeg ik vanochtend een mail dat ze de order niet konden versturen... Dit omdat mijn huisnummer er niet goed in stond.. Super stom.. Maar gelukkig echt tien minuten geleden alsnog de tas kunnen bemachtigen (want zo voelt het inmiddels haha!). Dus hopen dat nu alles wel goed gaat en dat ik hem hopelijk deze week nog binnen krijg!
Zodra die binnen is, ga ik direct even showen!

Wat een ontzettend leuke bandeau! Ik heb ook een bandeau besteld die ik om m'n tas heen kan gaan doen (als alles geleverd wordt... ben beetje sceptisch geworden haha!)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:00

:+ JaPaardenkast

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:42

Hahaha lekker lau!

Mulberry is een ideale “alledaagse” tas!
Die van mij is alleen wat minder daarvoor (heb de Bayswater in metallic chocolate)
Voor alledaags heb ik de Lv speedy in de. Gooide er laatst koffie overheen. Collega in paniek :+ . Ik heel rustig: dat kan hij hebben geen paniek!

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:06

Evony schreef:
Hahaha lekker lau!

Mulberry is een ideale “alledaagse” tas!
Die van mij is alleen wat minder daarvoor (heb de Bayswater in metallic chocolate)
Voor alledaags heb ik de Lv speedy in de. Gooide er laatst koffie overheen. Collega in paniek :+ . Ik heel rustig: dat kan hij hebben geen paniek!

Haha ja echt ideaal volgens mij dat canvas! Zeker als je het dagelijks gebruikt!

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:28

.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:41

Nou dat is echt het grote voordeel van dat canvas van LV!
Dat kan echt een hoop hebben. Met elk ander materiaal was ik ook in paniek geraakt hoor.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:21

Ik kom hier even binnenvallen, sorry! Ik wist niet waar ik het anders kon neergooien.
Heeft iemand hier toevallig deze zonnebril van Dior? Ik ben heel erg aan het twijfelen, ben op zoek naar een mooie en echt kwaliteitsvolle bril waar ik een aantal jaar mee vooruit kom. Waar ik alleen bang voor ben is dat ik deze 'zat' word na een jaar of wat, omdat het niet echt een standaard model is.

https://www.debijenkorf.nl/-zonnebril-d ... 01151346:s

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:23

Miefje schreef:
Ik kom hier even binnenvallen, sorry! Ik wist niet waar ik het anders kon neergooien.
Heeft iemand hier toevallig deze zonnebril van Dior? Ik ben heel erg aan het twijfelen, ben op zoek naar een mooie en echt kwaliteitsvolle bril waar ik een aantal jaar mee vooruit kom. Waar ik alleen bang voor ben is dat ik deze 'zat' word na een jaar of wat, omdat het niet echt een standaard model is.

Hele gave bril! Vind het leuk dat het enigszins klassiek is, maar met echt een moderne 'eigen' draai eraan. Ik snap wel wat je bedoelt... Als je het jaren wil gebruiken, ben je waarschijnlijk eerder uitgekeken op zo'n bijzonder model dan bij een klassiek model.
Maar opzich is het ook weer geen heel bijzonder model... lastig..

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:06

Hoi, ik meld me ook, heerlijk topic dit!

Miefje, die zonnebril is fantastisch, zeker doen! Mocht je die ooit zat worden kun je hem altijd of even wegleggen of verkopen, die ben je vast zo kwijt.

Hier ook een lichte, erger wordende, verslaving. Op de wensenlijst: een Gucci riem, Gucci loafers en de Mulberry Bayswater, deze wil ik de komende tijd bij elkaar sparen :D

Vorige maand heb ik een Gucci zijden sjaal binnen gekregen en nu zijn de een paar vintage nude schoentjes van Gucci onderweg.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:41

Miefje schreef:

Ik heb die in het rose goud! Ben er nog ontzettend weg van! En misschien geen standaard model maar toch wel redelijk klassiek vind ik.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:59

Ik ben niet zo thuis in designer spullen maar ik zag op BVA veilingen een aankomende domeinen veiling met allemaal luxe merk schoenen en tassen etc.

Zaten mooie spullen tussen maar de meeste schoenen waren maat 35.Dus voor de mensen met kleine voeten *\o/*

En nee ik heb geen aandelen in BVA maar zag merken als Jimmy choo, Chanel etc voorbijkomen en moest aan dit topic denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 18:59

Heb weer een droomtas gevonden... De Sicily bag van Dolce Gabbana <3 Vind 'm mooi in zowel een hele neutrale kleur als een bijzonder ontwerp.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 21:44

Moest dat nou resistance? >;) Kan er weer eentje op mijn wish-list... Super gaaf, zowel de bovenste als de onderste, ik denk dat middelste naar mijn smaak wat teveel geel heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:05

Hahaha, sorry. :+ Sowieso die D&G zomercollecties ieder jaar... pure kunst. Zo ongelofelijk prachtig gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Zimmermann?

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 01:17

DG echt prachtiggggg!

Ik heb een aantal stukken van Zimmermann in de kast, ook heeeeel mooi. Maar wel echt delicate stof en ik vind de jurkjes niet echt ready to wear..

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 20:23

Wauw! Hele gave collectie van DG! Niet mijn smaak, maar wel super eigen en mooi!

Ik heb inmiddels m’n LV Pochette metis 3 dagen in gebruik en vind hem nu nog mooier en gaver dan voordat ik hem had! Echt ontzettend blij mee! Vind het formaat super handig, omdat hij absoluut niet groot is, maar je toch nog heel veel ruimte hebt voor je dagelijkse dingen!

Afbeelding

Heb er ook een bandeau bij gekocht!

Afbeelding

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:10

Wat n mooie tas!
Ik wil m ook aanschaffen, alleen online telkens uitverkocht....

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:19

<3 echt, gewoon <3.

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:48

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:28

Oooh wat mooi! <3

Hebben jullie tips om te sparen voor designer items wanneer je nog geen inkomen hebt? Ik studeer momenteel, en moet alles lenen. Nu heb ik toevallig een stagevergoeding erbij, maar binnenkort is dat weer over. Ik vind het niet okee om nu hele dure aankopen te doen omdat ik leen en alles weer terug moet betalen; pas over anderhalf jaar heb ik een vaste baan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 07:54

Een bijbaan? Weekend/avond baan? Ik zou zeker niet dure dingen gaan kopen als je geen inkomen hebt en het geld moet lenen... #geldlenenkostgeld :')