Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

123321

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:02

Een bralette :j

Ik heb 1x een ebay bikini gekocht in maat L, die heb ik uiteindelijk toch maar aan mijn zusje gegeven :') Ben benieuwd of deze wat groter is, mooie bikini wel!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:11

Welke maat heb jij van die jurkjes Jezzi? En onder welke naam kan ik ze vinden? :)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:14

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:15

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:32

Prachtige jurk!

Ik heb mijn broeken van Levi's binnen.. Ze zitten opzich heel mooi, maar de pijpen lopen recht naar beneden.. Ze zijn helaas niet 'skinny' genoeg voor mij.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:05

Vanmiddag even gewinkeld!
Hele simpele maxidress gekocht en een kort broekje waarvan ik dacht nee dat is niks voor mij. Maar stond nog best leuk :+
Afbeelding
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:06

Wow, die 2 jurkjes staan mooi!

Ik heb een vraagje aan jullie. Morgenavond ga ik naar een dansfeest met dj's wat buiten is en weet niet wat ik aan moet. Het is op een plein en het zal wel helemaal vol staan met mensen. En nu weet ik niet wat ik aan moet, omdat het zulk warm weer is morgen. Ik denk dat een jasje best wel warm zou zijn op een warme zomeravond met veel mensen om je heen?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:06

Dames zouden jullie mij kunnen helpen?

Wat voor soort schoenen zouden jullie onder deze jurk dragen?

http://shop.mango.com/NL/p0/violeta/kle ... 5244569439

Ik ga hem dragen op een bruiloft.

Oh mehn ik zie door de bomen het bos niet meer. :')

en Oja, ik heb maatje stoomboot (43) en platvoeten. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:08

Hmm met schoenmaat 43 wordt het denk ik een stuk lastiger. Wil je hakken of platte schoenen? Wat is de dresscode van de bruiloft? Is het de bedoeling dat iedereen een beetje casual komt of wordt het echt een chique feestje?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:09

Hakken of platte schoenen maakt me niet zo heel erg veel uit..

Het is geloof ik wel redelijk casual maar toch ook weer net niet. Het zit er een beetje tussen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:13

In dat geval zou ik voor een vette, stoere hak zijn. Je zal wel lang zijn als je maat 43 hebt (ik heb 42 en ben al 1.85) maar ik denk dat het met zo'n jurk juist wel vet is. Even een voorbeeldje van schoenen die ik zelf in de kast heb staan.. Zijn van de Monki en de grootste maat is jammer genoeg 41, maar misschien dat je op zoek kan gaan naar iets soortgelijks?

http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 01_0_0.jpg

Ze hebben ze ook in een wat plattere versie (http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 01_0_0.jpg) dat zou er denk ik ook heeeeel erg gaaf onder staan maar dat is wel weer een beetje een bepaalde stijl die niet iedereen leuk vindt.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:21

Eleionomae schreef:
Jezzi schreef:
Ik verkoop niets meer, vind het echt teveel moeite voor wat je er nog aan over houdt + de tijd die het kost om het op de foto te zetten/in te pakken/te verzenden. Geef het nu maar gewoon weg op een weggeefhoek/leger des heils :j

Hier precies het zelfde :j
Had bv 10 paar schoenen, nou na veel leuren 1 paar verkocht. De rest breng ik straks naar het leger des heils :j Kleding precies het zelfde, het is bij mij al gauw een vuilniszak vol per seizoen wat ik dan weg doe (ik moet ook gewoon minder kopen) maar ik koop ook vrijwel alles in de sale, dus ik kan er dan ook niet zo mee zitten dat ik het naar het leger des heils breng :j

Bracht het voorheen naar zo'n container voor de kringloop, maar sinds ik er achter ben dat die mensen zelf eerst naast de container de zakken open trekken of er nog iets voor ze zelf in zit ben ik daar mee gestopt, zo werkt het in mijn ogen niet :n

En de grote pech (maar misschien ook maar goed ook) voor mij is dat onze outlet winkel naar Joure verhuisd is. Daar kocht ik vrijwel altijd alles :+ en ik kwam er ook bijna elke week wel even :') maar ik mag nu van mezelf 1x per maand een keer naar Joure om te kijken of er nog wat leuks bij zit. Ik heb daar bv een Goosecraft jasje voor 15,- gekocht die normaal 150,- was. En mn jeans kocht ik daar ook vrijwel altijd (levi's, kuyichi, met, guess etc)

De fiftysix outlet! :oo ik ga hem ook missen in hveen :(

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:30

Emmaa_ schreef:
In dat geval zou ik voor een vette, stoere hak zijn. Je zal wel lang zijn als je maat 43 hebt (ik heb 42 en ben al 1.85) maar ik denk dat het met zo'n jurk juist wel vet is. Even een voorbeeldje van schoenen die ik zelf in de kast heb staan.. Zijn van de Monki en de grootste maat is jammer genoeg 41, maar misschien dat je op zoek kan gaan naar iets soortgelijks?

Ze hebben ze ook in een wat plattere versie (http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 01_0_0.jpg) dat zou er denk ik ook heeeeel erg gaaf onder staan maar dat is wel weer een beetje een bepaalde stijl die niet iedereen leuk vindt.

Dat is precies waar ik van houd! :D Vind dat heel gaaf.
Jep, maat 43 en 1.85 lang..

Heb sowieso echt het gevoel dat ik dik overdressed ben daar. := De mannen gaan allemaal in spijkerbroek en overhemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:31

Veseosunce schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat is precies waar ik van houd! :D Vind dat heel gaaf.
Jep, maat 43 en 1.85 lang..

Heb sowieso echt het gevoel dat ik dik overdressed ben daar. := De mannen gaan allemaal in spijkerbroek en overhemd.

Haha mooi. De bovenste hakken lopen door de brede hak ook echt als pantoffels, word alleen wel raar aangekeken als ik de twee meter bijna aantik, maar goed :+ Zou alleen niet weten waar je zoiets in een grotere maat dan 41 kan vinden..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:05

Marieke1495 schreef:
Eleionomae schreef:
Jezzi schreef:
Ik verkoop niets meer, vind het echt teveel moeite voor wat je er nog aan over houdt + de tijd die het kost om het op de foto te zetten/in te pakken/te verzenden. Geef het nu maar gewoon weg op een weggeefhoek/leger des heils :j

Hier precies het zelfde :j
Had bv 10 paar schoenen, nou na veel leuren 1 paar verkocht. De rest breng ik straks naar het leger des heils :j Kleding precies het zelfde, het is bij mij al gauw een vuilniszak vol per seizoen wat ik dan weg doe (ik moet ook gewoon minder kopen) maar ik koop ook vrijwel alles in de sale, dus ik kan er dan ook niet zo mee zitten dat ik het naar het leger des heils breng :j

Bracht het voorheen naar zo'n container voor de kringloop, maar sinds ik er achter ben dat die mensen zelf eerst naast de container de zakken open trekken of er nog iets voor ze zelf in zit ben ik daar mee gestopt, zo werkt het in mijn ogen niet :n

En de grote pech (maar misschien ook maar goed ook) voor mij is dat onze outlet winkel naar Joure verhuisd is. Daar kocht ik vrijwel altijd alles :+ en ik kwam er ook bijna elke week wel even :') maar ik mag nu van mezelf 1x per maand een keer naar Joure om te kijken of er nog wat leuks bij zit. Ik heb daar bv een Goosecraft jasje voor 15,- gekocht die normaal 150,- was. En mn jeans kocht ik daar ook vrijwel altijd (levi's, kuyichi, met, guess etc)

De fiftysix outlet! :oo ik ga hem ook missen in hveen :(

Ja echt niet tof, dattie weg is :n gelukkig heb ik tegenwoordig een auto, dan kan ik er nog eens heen rijden :))

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:25

Vind iemand het misschien een uitdaging om een lookalike jurkje te vinden? Ik zoek weer iets wat overal is uitverkocht :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:26

Afbeelding

Oeps vergeten.... Dit is het schatje <3

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 23:34

Op Zalando bij het merk even&odd?
Die hebben vaak wel dat soort spul (:

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 11:55

Weet iemand of er op dit moment nog kortingscodes zijn van h&m die werken? :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:07

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:11

Ik ben echt blut nu dus ik ga nergens meer op kijken!
Leuk jurkje hierboven! Vraag me altijd af waar jij die prachtige jurken tevoorschijn haalt! Zara of Mango durven ook al van die modelletjes hebben

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:17

_mexx_lady_ schreef:
Ik ben echt blut nu dus ik ga nergens meer op kijken!
Leuk jurkje hierboven! Vraag me altijd af waar jij die prachtige jurken tevoorschijn haalt! Zara of Mango durven ook al van die modelletjes hebben

Zoeken heel goed zoeken. Mijn specialiteit is alleen dat ik altijd uitverkochtje jurkjes of jurkjes die niet meer in mijn maat zijn uitkies :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:20

Ken het gevoel, ik ga eens even rondneuzen! Heb toch niks beters te doen

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:30

Stille meelezer meldt zich.
Bloembloem: zoek je per se een zwarte? Ik heb zoiets in het roze gezien op jurkjes.com

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:31