Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:11

Smaken verschillen gelukkig. Ik vind de jurken van Ladybird/Sincerity ook niet mijn ding. Ze voelen soms nogal synthetisch/polyester achtig aan. Ik vraag me altijd af of ze wel ademen. In de bruidszaak pikte ik ze er op het oog al tussenuit... Je kon het echt aan de stof zien.
Maar als een ander er gelukkig mee is, prima! :) Er zullen vast ook mensen zijn die mijn jurk niet mooi vinden :+
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 26-05-16 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:12

Precies. Die jurken op de website vind ik zo op het oog echt geen 900 euro waard.
Voel je niet aangevallen hoor. Zoveel mensen zoveel smaken toch?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:13

Goede vriendin van mij heeft haar jurk ook laten maken bij anastasi, nou echt niet goedkoop ogen of goedkope stoffen. Super mooi afgewerkt.

Indd net als wat de rest zegt, je kan daar zelf je jurk ontwerpen, meestal kom je daar dingen tegen die een gewone bruidsmodezaak niet heeft. Maar dat is ook de reden van Anastasi, een jurk ontwerpen die nog niet bestaat! Ach ieder zijn smaak. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:21

Aranel schreef:
Precies. Die jurken op de website vind ik zo op het oog echt geen 900 euro waard.
Voel je niet aangevallen hoor. Zoveel mensen zoveel smaken toch?

Ik vind geen enkele jurk de waarde waard die ze er aan hangen, maar ja trouw staat ervoor dus trek je portomonee maar open.

Dat een jurk je smaak niet is van anastasi kan, maar ze maakt alleen op bestelling. Unieke jurken dus met een basis.

Afwezig

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:24

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:33

Bij Anastasi vind ik het erg lastig om te stellen dat het goedkoop is. Merendeel van de mensen stellen de jurken toch zelf samen dus om op die keuze Anastasi aan te kijken is niet helemaal juist.

Maar ook ik vind de jurken vaak niet zo mooi :o

Mijn aangetrouwde nicht heeft een jurk in de outlet gekocht en door Anastasi laten aanpassen (vooral heel veel steentjes laten toevoegen :') ) die vond ik wel geslaagd.

Maar het is vooral smaak en over smaak valt niet te twisten. Wat de een goedkoop vind vind de ander geweldig.

En iets goedkoop vinden ogen maakt nog niet dat het ook goedkoop was.
Niet te druk om maken en je niet zo aan gevallen voelen, dit topic draait toch vooral over smaken en die komen niet altijd over een :).

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:37

AaronYve schreef:
_SantOs_ schreef:
Bedankt voor de felicitaties :) ik heb al tijden naar dit moment uitgekeken en nu het eenmaal zo ver is vind ik het gigantisch spannend haha

Deze jurken vind ik erg mooi

[ [url=m/2CvJto.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxmttH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0TZCjO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaah mooi, waar heb je die 2e gevonden? Onderkant mocht iets hoger beginnen maar <3
1e is mij te druk met die steentjes wel mooie onderkant en de laatste vind ik de onderkant juist te saai.
Wordt nog wat om de perfecte jurk te vinden :)

Ik heb geen idee :') ik zie dingen op facebook voorbij komen en sla ze op, of hier vanuit het topic. Sorry kan je dus niet verder helpen

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:58

_SantOs_ schreef:
[ [url=m/LOjrwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind dit ook wel wat hebben. Alleen kan ik niet zo'n hoge hals dragen

Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma :')

Oooooh wauw! <3 Mocht je nog kunnen achterhalen waar deze vandaan komt? :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:59

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:03

Heb je onder een steen geleefd? :D Die jurk is op social media en hier uitvoerig gesproken :))

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:10

Ik ben hier dus nog maar sinds kort :) (en ik weet eigenijk niet eens waarom ;) Op social media heb ik ook weinig vrienden in de huwbare leeftijd....hopelijk trouwen mijn zoons op traditionele wijze. Maar ja, dan heb ik natuurlijk weer niets over de jurk te zeggen :(

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:47

Hij is zelfs uitgebreid in het nieuws geweest :P

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:54

Yes girls, creepy insect crawls back under het stone.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:56

Pagina 150 staat een filmpje. Is misschien wel leuk voor je om terug te kijken ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:11

mysa schreef:

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Niemand is onaardig of wat dan ook.
Er werd alleen gezegd dat het inmiddels uitgebreid besproken is. No hard feelings?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:25

Uit nieuwsgierigheid ook eens op de site gaan neuzen. Het zijn natuurlijk ook geen foto's van grote merken, niet enorm professioneel, hoe zeg je dat? En dat doet je jurken ook echt geen goed. Dat is zonde! Voorbeeldje hieronder, nu zou het mijn jurk niet zijn, maar het past compleet niet bij het model die het aan heeft. En dat geeft mij gelijk al een mindere indruk.

Afbeelding

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:35

Cayenne schreef:
mysa schreef:

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Niemand is onaardig of wat dan ook.
Er werd alleen gezegd dat het inmiddels uitgebreid besproken is. No hard feelings?

Het was een grapje Cayenne, ik vergeet soms de smileys.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:37

Kaygee, het zijn helemaal geen jurken van grote merken want ze maakt de jurken zelf. Op TLC is er ook een programma van een vrouw die de jurken op maat maken. Ze maakt ze zelf. Die werkt ook niet met grote merken.. Dus 'grote' merken zegt helemaal niks. Ik denk dat de naaister/meetster het meest kan verpesten aan een jurk. (En het model dan, maar daar ben je als koper zelf bij).

Anders dan dat je je wrs blauw betaald.. Pnina is exclusief, maar de goedkoopste jurk (zonder outlet) is al amper te betalen voor Dora Doorsnee.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:42

Die paarse hier boven vind ik sowieso afschuwelijk, niet alleen op het model dat hem showt. Maar er zullen vast liefhebbers voor zijn. Ben eigenlijk benieuwd hoe lang bruiden (regelmatig) in het wit trouwen, in West Europa? In mijn eigen familie niemand tot nu toe. Ik ga eens googlen, ik gok ergens rond het interbellum? Of juist al veel langer?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:43

Sinds Victoria van Groot-Brittannië in het wit trouwde is wit de kleur geworden. Wel langszaam aan, natuurlijk. Begin 1900 trouwden men in Nederland in de goeie goed of in klederdracht.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:46

Sammie schreef:
Sinds Victoria van Groot-Brittannië in het wit trouwde is wit de kleur geworden. Wel langszaam aan, natuurlijk. Begin 1900 trouwden men in Nederland in de goeie goed of in klederdracht.

Wat weet jij veel over dit onderwerp.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:00

Ik heb altijd geroepen dat ik geen wit wilde, totdat trouwens ineens reëel werd...

Overigens is iedereen die ik ken, die getrouwd is, in het wit getrouwd. Alleen mijn oom en tante gewoon in een spijkerbroek.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:15

Ik wilde ook nooit in het wit trouwen, had überhaupt niets met trouwen, is dus een spijkerbroek geworden, net als je oom en tante. Tegenwoordig vind ik het juist wel leuk, maar misschien ook weer niet voor mezelf, mocht ik het nog eens over doen (not). Ik houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan.

Mijn moeder is in een zwart mantelpakje getrouwd, wel met een wit soort bontmutsje. Geloof zelfs met een voile er aan. Maar dat was omdat ze zwanger was, misschien. Nog niet zichtbaar overigens, maar vroeger ging je dan niet in maagdelijk wit.

Mijn oma is ook in mantelpak getrouwd, voor zover ik weet. Halverwege de jaren dertig van de vorige eeuw. Zij was nog in de rouw omdat haar broertje het jaar ervoor was overleden.

Van mijn kant is alleen mijn zus in een echte jurk getrouwd, maar niet wit. Ik geloof rood. Haar ex stond de jurk de avond voor de grote dag te strijken :) Bijzonder familie ;)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:23

mysa schreef:
Haar ex stond de jurk de avond voor de grote dag te strijken :) Bijzonder familie ;)

Hahaha _O-

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:28

Mijn stiefmoeder (wat klinkt het raar om dit te zeggen) is in het groen getrouwd, met een beige glitter lijfje. Heeft persoonlijk niet mijn voorkeur. Maar ik kan me voorstellen dat vooral wanneer je nog jong bent je in het wit wilt trouwen.

(Photo by me)
Afbeelding