Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:10

DaisyDarling schreef:
Frummels schreef:
Gelukkig gaat het prima inderdaad :j

DD: Misschien is een cowboysbag iets? Heb ik in het eerste en tweede jaar van mijn hbo ook gebruikt. Welke opleiding ga je doen? veel boeken nodig? :) mijn wetboeken en studieboeken gingen er prima in en hield hij prima vol :j

Ik vind het standaard model cowboysbag niet zo mooi, ik zoek iets wat nét wat chiquer is. Maar ik weet niet hoe hun andere modellen zijn, ken alleen rechthoekige met de zakken erop. Maar ik ga inderdaad even kijken, misschien vind ik hun andere modellen wel wat :j
Ik ga Accountancy doen, redelijk normale hoeveelheid boeken, maar wel altijd laptop mee.

Edit; Ik vind deze wel leuk. http://www.bagageonline.nl/cowboysbag-s ... -navy.html. Maar of ik daar alles in ga krijgen.. Moet mijn laptop maar eens opmeten en mijn grootste boeken als ze binnen zijn ook :Y)

Leuk accountancy! Ik studeer dat zelf ook. Stille meelezer trouwens haha!
Hoe zwaar is je laptop? Ik zou een goede stevige tas nemen. Een handtas is zeker te doen, maar ik zou ook een rugtas nemen voor de volle dagen.
In welke stad ga je studeren?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:41

suus_pepper schreef:
Hoe zwaar is je laptop? Ik zou een goede stevige tas nemen. Een handtas is zeker te doen, maar ik zou ook een rugtas nemen voor de volle dagen.

Aah, nu weet ik wie ik kan pb'en als ik ergens vastloop }> }>
Ik heb een HP 15.6 inch laptop. uhh.. volgens google dus ongeveer 2.5 kg.
Voor een handtas wil ik sowieso wel een met een schouderhensel eraan hoor, ik ga niet alles in mijn elleboog sjouwen. Thanks voor de tip trouwens. Ik ga zeker wel kijken of ik een leuke rugtas tegenkom, maar ik vind er echt nóóit een leuk. Zelfs als brugpiepier vond ik dat 'hippe' kiplings en eastpacks me niet stonden en had ik dus zo'n schoudertas van Converse :+

Studeren gaat gebeuren in Amsterdam, de Bijlmer faculteit. En ik ga dus ook in Zuid-Oost wonen :D

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:43

Ik heb gelukkig maar 10-15 contacturen, anders zou rechten met al die wetboeken niet leuk zijn. _O- Maar ik zie wel. :=

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:45

DaisyDarling schreef:
suus_pepper schreef:

Aah, nu weet ik wie ik kan pb'en als ik ergens vastloop }> }>
Ik heb een HP 15.6 inch laptop. uhh.. volgens google dus ongeveer 2.5 kg.
Voor een handtas wil ik sowieso wel een met een schouderhensel eraan hoor, ik ga niet alles in mijn elleboog sjouwen. Thanks voor de tip trouwens. Ik ga zeker wel kijken of ik een leuke rugtas tegenkom, maar ik vind er echt nóóit een leuk. Zelfs als brugpiepier vond ik dat 'hippe' kiplings en eastpacks me niet stonden en had ik dus zo'n schoudertas van Converse :+

Studeren gaat gebeuren in Amsterdam, de Bijlmer faculteit. En ik ga dus ook in Zuid-Oost wonen :D

Haha ik sta altijd open voor vragen, ik studeer zelf in Groningen en ga nu naar mijn 3e jaar!
Ik heb zo'n "hippie" tasje met bloemetjes haha!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:30

Ik ben vorig jaar op Ibiza geweest. Ik droom dus ook nog steeds regelmatig over de hippie markten vol bloemige tassen :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:32

Dat vind ik dan weer verschrikkelijk haha, met al die bloemenprintjes enzo. :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:33

MarlindeRooz schreef:
Dat vind ik dan weer verschrikkelijk haha, met al die bloemenprintjes enzo. :')

Och, als je daar bent en in de rook van de hogere sferen( :') ) loopt, ga je vanzelf van bloemetjes houden. *\o/*
En die markten zijn wel echt fantastisch, ik wil echt dolgraag nog een keer terug. Heerlijk eiland, ook om te winkelen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:43

Je bedoeld de wietlucht? _O-
Ik wil ook nog een keer naar Ibiza.
Maar eerst naar Oost-europa, Noord-Amerika en rome... :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 10:13

DD: die vind ik ook heel mooi ! Net wat chiquer inderdaad.

MarlindeRooz: Maar 10-15 contacturen? -O- Welke school zit jij? En welk jaar? Ik doe iets verkeerd geloof ik. :')
Ik ga na de zomer aan mijn minors beginnen dus dan mag ik natuurlijk niet klagen, Gezondheidsrecht heeft maar 3 dagen 1 college, dus 9 cu. In november start de minor Rechtsfolosofie en die heeft maar 1 dag 1 college dus 3 a 4 cu. :D Maar in mijn eerste en tweede jaar was dat wel anders zeg, pfoe..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 13:56

Zoooooo 1 dag college, 3 dagen college... Als ik al maar 3 dagen school heb zit ik er wel van half 9 tot 5 uur s' avonds! Doe ik weer de verkeerde richting :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:09

Haha, ja maar dat zijn wel mijn minors he, dat is dan dus mijn enige vak dat ik heb.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:15

Lijkt me heerlijk :D Och ik mag niet klagen na dit jaar zit ik ook wel goed gebakken haha
Hoe is het nu nog met je poes?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:16

Argh, vrieeeend }> Gaat ie mooi vertellen dat hij een mooie tas heeft gevonden en zegt 'ik stuur een foto'.
Ik helemaal enthousiast, is het een foto van de dustbag waar de tas in zit ^)
Citaat:
"Ja je dacht zeker dat ik een echte foto ging sturen he haha, je wacht maar tot zaterdag'
_-:(

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:28

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:29

:') Leuk he, vriendjes?

Ik deed vanochtend een nieuw jurkje aan (creme kant), zat natuurlijk binnen no time een bronzer vlek op ^) Gelukkig er wel uit gekregen, maar dat gebeurt me echt iedere keer dat ik iets nieuws aantrek :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:31

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:33

Frummels: ziet er lekker uit! Die gaat zich wel redden geloof ik :D

Ik kreeg het in mijn bol om eens wat kledingstukken van me te gaan verknippen tot iets nieuws! wou beginnen met wat broeken... Zeer leuk behalve dat zowat al mijn oude broeken van mijn kont af glijden :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:35

Hoe dragen jullie korte jurkjes trouwens? Ben een beetje op zoek naar tips en tricks... Het waait best een beetje vandaag & zou zelf in dit jurkje dus niet snel door de stad gaan banjeren omdat ik bang ben dat 'ie net wat te hoog opwaait. Zijn daar uberhaupt tips en tricks voor := ?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:38

_mexx_lady_ schreef:
Frummels: ziet er lekker uit! Die gaat zich wel redden geloof ik :D

Ik kreeg het in mijn bol om eens wat kledingstukken van me te gaan verknippen tot iets nieuws! wou beginnen met wat broeken... Zeer leuk behalve dat zowat al mijn oude broeken van mijn kont af glijden :')

Ja dat zit wel goed idd :D
Haha lekker handig hoor.. :')

Doutbless, ik draag er gewoon altijd een boxershort onder of een kort strak fitnessbroekje, dan is t niet zo een ramp als ie eens omhoog waait :) Maar meestal vermijd ik korte jurkjes of rokjes, vind het heel ongemakkelijk als ik wil zitten, moet bukken etc. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:39

Zitten gaat prima, maar ik moet inderdaad niet bukken _O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:48

Ik zou willen dat ik nog studeerde, was lekker relaxed. Had slecht 1 a 2 dagen school (rechten). Nu werk ik 40 uur dus veel minder tijd (zeker met nog eens een paard erbij), echter kan ik nu veel meer shoppen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:55

Ik heb zo een zwarte boxershort onder mijn jurkjes aan.
Frummels... zit inderdaad goed maar is ook wat minder sexy en niet iedereen hoeft te weten dat ik een onderbroek met hartjes aan heb :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:59

Ik draag een kort sportbroekje/legging-achtig ding onder korte rokjes. Voor als het opwaait, maar vooral voor het (volgens mij wel bekende hier) benen-schuur-probleem. Heb zaterdag met een strand dagje gewoon serieus tot op bloedens toe mijn benen opengeschuurd, dus moet de komende tijd echt weer even een broekje dragen als ik met blote benen ga.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 15:02

Ik heb geen boxers joh! En zwart wordt 'm ook niet, dat zie je er recht doorheen. Heb er nu een hipster onder, fingers crossed dat 'ie maar gewoon niet opwaait :+ .

Wat rot Emma! tot bloedens toe ook echt... Helpt olie smeren niet tegen het schuren? Ik olie m'n benen standaard in als ze bloot gaan, heb ook geen last van schuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 15:04

Normaal helpt het wel om het vettig te houden, meestal een dikke laag vaseline of een hele vettige creme.. Maar was het gewoon helemaal vergeten. Had ook geen talkpoeder oid bij en als je dan de hele dag in een vochtig bikinibroekje (van het zwemmen, geen gekke dingen :+ ) rondloopt gaat het gewoon schuren. Heb nogal striemen op die plek ook, daar komen dan blaasjes op en die schuur ik dan gewoon open. Echt heel naar, doet ook echt ongelofelijk veel pijn :=