Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kiki1976 schreef:Tip voor de volgende keer als ze op die manier bieden.
Ik akkoord met uw bod van X incl verzenden mits u woonachtig bent in NL.
Doe ik ook altijd, en dat werkt super hihi
Varekaj schreef:nou nou ,heeft nog wat voeten in de aarde gehad maar zadel is toch verstuurd geraakt. Koper heeft berichtje gehad met de t&t-code, nu hopen dat het dit keer wel vlot gaat.
Ze moesten wel lachen op het verzendpunt, hele doos volgeplakt met 2 lagen tape. Als ze het nu nog stukkrijgen breng ik het zelf naar Spanje
Iloontjeehh schreef:Geen idee of ik dit hier mag plaatsen maar ik doe het toch
Ik heb zojuist mijn trailer te koop gezet op marktplaats. Moest ik 9 euro voor betalen voor een advertentie van 28 dagen, prima verder. Nu heb ik geklikt op betalen en verwachtte automatisch naar het betalingsscherm doorgestuurd te worden dus via mijn bank. Maar er gebeurde niks en ik kreeg de melding dat mijn advertentie succesvol geplaatst is. Ik kreeg wel een mailtje dat ik inderdaad 9 euro heb betaald. Hoe zit dit? Wordt dit automatisch afgeschreven wanneer je gegevens al bekend zijn bij marktplaats? Ik heb namelijk vorig jaar wel een paard te koop gezet waarvoor ik ook 9 euro per 28 dagen moest betalen maar vind het toch een beetje vreemd dat dit nu "ineens" zomaar afgeschreven wordt (was nog niet het geval maar kan even duren) Iemand dit ook weleens gehad?