Leuk Charlotte. Ik heb zoiets een poosje terug gedaan in de vorm van 'mijn alfabet', toen geïnspireerd door Rianca. Leuk altijd om zulke dingen van mensen te lezen
Even nog een reactie op het onderwerp van vorige pagina: ik heb nog nooit een bedrijf gemaild om te vragen om gratis producten, zou het ook niet op die manier brengen. Wel denk ik dat het vrij "gangbaar" is, vooral onder beautyblogs, om een berichtje te sturen naar bijvoorbeeld PR-bureau's om te vragen om samples of dingen die ze nog ergens achter hebben liggen. Vaak hebben grote bedrijven hier een aparte voorraad voor. Ik doe het zelf niet, maar als mijn blog groter wordt en meer bezoekers krijgt zou ik het best durven denk ik. Wie niet waagt wie niet wint
Ik meestal ook. Maar soms... Nu bv een blog geschreven waarvan de werktitel niet meer passend is. Erg lastig.
Lisitano
Geplaatst: 10-03-14 22:45
Polivy schreef:
Weer een bijdehante vraag aan jullie hoor: hoe bepaal je de titel van je post? Ik vind dat soms zooooo moeilijk!
Ik vind dat ook heel moeilijk. Ik doe het pas nadat ik mijn stukje heb geschreven en baseer het op de laatste alinea waar ik vaak een soort samenvatting/conclusie schrijf.
Ik heb een nieuwe [naam]'s Ongezouten Mening online! Ditmaal over het Voedingscentrum en met name het artikel dat zij geschreven hebben over superfoods.
Ik ga vandaag weer verder bouwen aan mijn Wordpress site. Ik ga hem van huis uit hosten. De domeinnaam ligt al klaar. Wel erg leuk om weer van scratch af aan te beginnen.
Ik heb thuis een Wordpress server staan waar ik alles mee kan doen. Ik kan alles dus exact zo maken als ik wil. De stats zijn ook beter te bekijken en te filteren. Ik kan mijn domeinnaam eraan koppelen. Bij Weebly is het allemaal wat beperkt en de diensten die zij bieden bij het betaalde abonnement kan ik thuis gewoon gratis krijgen. De server staat er al en de bandbreedte is perfect. Dus vandaar mijn keuze om de blog te verplaatsen.
Lisitano
Geplaatst: 11-03-14 15:55
Yv_ schreef:
Wat is het voordeel van wordpress in vergelijking met weebly? Je zit nu bij weebly toch Tazzey?
Wat schrijf je leuk. Ik heb niet zoveel met nagellakjes en andere make up maar van jouw posts word ik heel enthousiast en wil ik het ook proberen
Ik heb zojuist weer een blog geplaatst op mijn site. Ik zou het heel erg waarderen als jullie als ervaren bloggers er even naar willen kijken Ik schrijf meestal sarcastisch. Kom maar bij mama