Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Oke vraagje.......
Ik heb een poosje geleden nagellak besteld op Ebay.
8 flesjes, maar in het pakketje zaten er maar 7.
Ik had 1 kleur dubbel besteld (1 voor mij en 1 voor een andere bokker) en die kleur mist dus.
Heb de seller gemaild en die zegt dat ze 100% zeker weet dat ze hem heeft opgestuurd.
Toen ik het pakketje pakte was het open aan de bovenkant. Ik heb haar daar ook foto's van gestuurd.
Zij zegt alleen, je moet alles goed nakijken, ik heb hier geen lakjes over, het gewicht klopte en het is enkel een klein beetje open en er zit geen sticker op van de post dat het pakket beschadigd is.
Nu heb ik haar eergisteren nog een mail gestuurd, maar daar heeft ze nog niet op gereageerd. Echter de case via Ebay word morgen automatisch gesloten als ik er niks meer mee doe.
Ik weet niet hoe dat werkt met dat resolution center, maar kom ik vast wel achter.
Moet ik haar nog een mailtje sturen en zeggen dat ze nog tot (bv) 18.00 kan reageren en dat ik er anders een case van maak. En ook via paypal natuurlijk, want ook die loopt morgen af.
Of gewoon gelijk maar beide openen voor de zekerheid?