Vanavond op en neer gemaild met iemand.
Ging akkoord. Gegevens gegeven. En vervolgens nada..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fientje80 schreef:Nou ik heb al een tijd een zadel te koop, maar raak het aan de straatstenen nog niet kwijt! Zit een reparatie op het zitvlak (professioneel) en daardoor wil niemand m hebben. Kan m beter in de vuilnisbak gooien volgensmij(terwijl het toch een echte barnsby is..)

Er is veel te koop hè. Moet zeggen dat ik zelf de risico's van een oude reparatie ook niet graag loop bij een tweedehands zadel
), of je het aan zou raden aan familie en/of kennissen en of ze in de toekomst iets konden verbeteren (maar dat ging alleen over het beantwoorden van mail).
Lieszje schreef:Kon je niet ergens nog wat eigen punten aangeven Kentaro?
Ik vind het bijv. jammer dat je niet meer een speciale gezocht advertentie kunt neerzetten..
(voorheen stond er duidelijk 'bieden vanaf' in de advertentie) ingedebruijn schreef:fientje80 schreef:Nou ik heb al een tijd een zadel te koop, maar raak het aan de straatstenen nog niet kwijt! Zit een reparatie op het zitvlak (professioneel) en daardoor wil niemand m hebben. Kan m beter in de vuilnisbak gooien volgensmij(terwijl het toch een echte barnsby is..)
Heb je een foto?