[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 17:38

Ik heb ook ge-wel-dige sandaaltjes uit Barcelona, ik vind ze zó leuk (alhoewel de meeste hier ze waarschijnlijk truttig zouden vinden haha) maar dat zijn vreselijke dingen om aan te trekken tijdens het lopen. Ik draag ze dus als ik ergens heen ga en daar weet dat ik er veel kan zitten.. :))
Voor die 10 euro moet je ze gewoon bestellen joh. Ik denk wel dat ze waarschijnlijk echt niet lekker zitten, maar.. boeiend, voor dat bedrag. Als je ze gewoon af en toe even aan doet dan heb je dat er al weer uit!

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:45

Haha, wat dat betreft ben ik een muts, ik trek schoenen die niet lekker zitten nooit aan en ik wil op alles lang kunnen lopen. :+ Maar ik ga het er wel gewoon op wagen, vind ze té leuk om niet te proberen. (:

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:31

Dinniej schreef:
Hoezo zou het hard zijn? Als deze inderdaad zijn zoals TinekeHorses omschrijft wil ik ze dolgraag proberen. ^^

Wat ik bedoel is dat leer naar je voet gaat staan. Plastic geeft niet mee en behoudt zijn vorm. Zeker dat soort sandaaltjes denk ik.
Bedoelde het niet naar. Maar denk gewoon dat ze niet lekker lopen, daar vroeg je om toch, wat wij dachten :)
Maar ze zijn niet duur dus proberen kan altijd :D Ik heb laatste ook van die jelly sandaaltjes bij Primark gezien overigens. Kan je ze passen.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:27

Ya true. :) Ik ben ook blij met je mening hoor, ik bedoel het ook niet vervelend.

Thanks voor de tip, ik wilde toch al eens naar de Primark! Nu wil ik wel heel graag dit model met die "studs", maar om te passen is dat echt een hele goede. :j

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:09

Super gaaf, dat jasje van de Zara @tessaaa!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:52

@Tessaaa: Oeeee, een mooie Fendi ketting! <3 Dat jasje van de Zara heb ik ook zien hangen. Prachtig ding. :j

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 19:47

Hihi thanks, ben ook blij met beide.

Beetje minder, mijn kast is gister ingestort. Zou hij me nu dan eindelijk de boodschap sturen dat er teveel inzit :+
Direct besloten om in augustus een no buy te houden, wie doet er mee ? :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 19:49

Ergens zou dat een héél goed plan voor mij zijn, maar ik kan het niet.. := Ik heb net voor bijna 100 euro in m'n winkelmandje bij Boohoo.com zitten, en dan zit er al alleen in wat ik écht niet kon laten liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:50

Ik doe wel met je mee Tessa! :))

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:16

Boohoo.com ken ik niet, misschien maar beter ook :+

Jaa ik moet echt wel eens een keer ophouden met dat kopen zeg. Kost een fortuin joh. Kan het niet eens aan, want ik werk in pak.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:23

Haha, ik ben zo kieskeurig dat ik juist heel weinig koop.
Wat soms heel vervelend kan zijn. :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:25

ik ging ook gelijk op boohoo.com kijken, snel weer wegggeklikt, want ik had al vanalles in mijn winkelwagen.
Wel nog even een bestelling gedaan op hm.

Deze kreeg ik van de week binnen, staat heel leuk, behalve aan de achterkant? Zit een soort extra ruimte uit rek deel ofzo, ziet er niet uit :/
http://www.hm.com/nl/product/09269?arti ... pOrigin=QO
Echt jammer, want verder is hij heel leuk.
Ben al de hele zomer op zomerjassen jacht, hebben jullie dat ook? Nergens in de stad verkopen ze zomerjassen... Alleen maar van die halve nepleren jackies, lekker zweten op de fiets...

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:40

Haha, ik kan dat wat ik in mijn winkelwagen heb echt niet meer vergeten, en nu móet ik het hebben. :')

Ik doe niet aan zomerjassen, is het toch te warm voor. :+ Ofnouja, ik heb voor 's ochtends om 6 uur op de fiets wel zo'n kort nepleren bikerjack van Divided, maar rond die tijd zweet ik er ook nog niet in.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:08

xFioon schreef:
ik ging ook gelijk op boohoo.com kijken, snel weer wegggeklikt, want ik had al vanalles in mijn winkelwagen.
Wel nog even een bestelling gedaan op hm.

Deze kreeg ik van de week binnen, staat heel leuk, behalve aan de achterkant? Zit een soort extra ruimte uit rek deel ofzo, ziet er niet uit :/
http://www.hm.com/nl/product/09269?arti ... pOrigin=QO
Echt jammer, want verder is hij heel leuk.
Ben al de hele zomer op zomerjassen jacht, hebben jullie dat ook? Nergens in de stad verkopen ze zomerjassen... Alleen maar van die halve nepleren jackies, lekker zweten op de fiets...

Zou je voor mij een aan foto willen maken? :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 11:18

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 11:51

Zo zit hij inderdaad wel raar.. Maar kun je hem niet wat meer naar beneden trekken, dan lijkt die bobbel me minder storend?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:31

vandaag naar stad geweest voor een boek voor in t vliegtuig. Direct maar een shortje van de sting en topje van de h&m gekocht, dus nu ben ik dus echt blut. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 20:06

maar heb je wel een nieuw shortje én een nieuw shirtje, zo denk ik altijd maar :))

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:03

haha en dan ga je op vakantie zonder geld...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:31

ik ging niet op vakantie zonder geld hoor :+ ik heb op vakantie ook nog lekker gewinkeld. Bij mij is trouwens 'geen geld meer hebben' dat ik altijd nog wel iets heb, hoor. En als je met je ouders gaat heb je toch ook geen geld nodig op vakantie O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:35

dit heb ik vorige maand trouwens allemaal gekocht in Barcelona:
Afbeelding

ik heb ook nog een groene jumpsuit + een groen t-shirt + een wit truitje + een gele zonnebril gekocht, maar die staan niet op de foto.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:58

Heb zoooooveel leuke dingen gekocht :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:05

Die playsuit is leuk Rebecca! Ik ben altijd wel fan van niet-strapless playsuits, hoef je niet zo te klieren met bandeautops. :P

Astor, show ze dan! (:

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:07

haha klopt, ik heb een strapless, stopte ik van de week mn telefoon en sleutels in de zak, woeps, moet ik hem vasthouden. Werkt ook niet.
Stond ik te springen in de tuin, woeps, sta ik zo in mn bh :+
Zitten gelukkig wel bandjes bij dus die doe ik er voortaan wel aan en dan wel af als ik ga zonnen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 00:46

Dinniej schreef:
Die playsuit is leuk Rebecca! Ik ben altijd wel fan van niet-strapless playsuits, hoef je niet zo te klieren met bandeautops. :P

Astor, show ze dan! (:

helaas bij deze wel geklier met bandeau tops, de rug van het jurkje is extreem laag haha, verder zijn de bandjes te breed uit elkaar geplaatst dus echt functioneel is ie niet, hij is wel heel erg leuk in m'n kast <3