Voor die 10 euro moet je ze gewoon bestellen joh. Ik denk wel dat ze waarschijnlijk echt niet lekker zitten, maar.. boeiend, voor dat bedrag. Als je ze gewoon af en toe even aan doet dan heb je dat er al weer uit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik ga het er wel gewoon op wagen, vind ze té leuk om niet te proberen. (: Dinniej schreef:Hoezo zou het hard zijn? Als deze inderdaad zijn zoals TinekeHorses omschrijft wil ik ze dolgraag proberen. ^^
Ik heb laatste ook van die jelly sandaaltjes bij Primark gezien overigens. Kan je ze passen.
Ik ben ook blij met je mening hoor, ik bedoel het ook niet vervelend.
Ik heb net voor bijna 100 euro in m'n winkelmandje bij Boohoo.com zitten, en dan zit er al alleen in wat ik écht niet kon laten liggen.

Ofnouja, ik heb voor 's ochtends om 6 uur op de fiets wel zo'n kort nepleren bikerjack van Divided, maar rond die tijd zweet ik er ook nog niet in. xFioon schreef:ik ging ook gelijk op boohoo.com kijken, snel weer wegggeklikt, want ik had al vanalles in mijn winkelwagen.
Wel nog even een bestelling gedaan op hm.
Deze kreeg ik van de week binnen, staat heel leuk, behalve aan de achterkant? Zit een soort extra ruimte uit rek deel ofzo, ziet er niet uit :/
http://www.hm.com/nl/product/09269?arti ... pOrigin=QO
Echt jammer, want verder is hij heel leuk.
Ben al de hele zomer op zomerjassen jacht, hebben jullie dat ook? Nergens in de stad verkopen ze zomerjassen... Alleen maar van die halve nepleren jackies, lekker zweten op de fiets...
:

Raar zit hij he?
ik heb op vakantie ook nog lekker gewinkeld. Bij mij is trouwens 'geen geld meer hebben' dat ik altijd nog wel iets heb, hoor. En als je met je ouders gaat heb je toch ook geen geld nodig op vakantie

Dinniej schreef:Die playsuit is leuk Rebecca! Ik ben altijd wel fan van niet-strapless playsuits, hoef je niet zo te klieren met bandeautops.
Astor, show ze dan! (: