Ja, die adventkalender voor de honden is een succes. Zijn allemaal gedroogde stukjes vlees in een plasticje. Plasticje gooi ik (uiteraard) weg. Maar onze jongste hond vind het zo lekker, die heeft nu dus geleerd hoe de vuilnisbak open kan: heel voorzichtig met de neus de deksel optillen.
Mijn ava is niet te pimpen , ja misschien sneeuw XD . Maar ik krijg dat nooit voorelkaar
Alwiene
Geplaatst: 03-12-14 01:02
Murthul schreef:
Thanks!
Ben ik nou gek? Jouw ava had toch vanmiddag eerst alleen een muts op en die lampjes zijn er later pas bij gekomen? Of heb ik nou vanmiddag compleet over die lampjes heen gekeken? Hij is in ieder geval erg leuk zo
Het is hier in Utrecht op dit moment -2 Is de hele dag nog niet boven het vriespunt uitgekomen en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik zo. Zou van de week gewoon weer 7 graden worden, maar ergens hoop ik stiekem dat het zo koud blijft, meer kans op sneeuw
Leuke avas allemaal zeg! Hier heeft het gister echt heeeeeeel licht even gesneeuwd. Denk dat er over de hele middag 10 vlokjes gevallen zijn, was op de grond niks van terug te zien. Volgende week (en die week daarop) inderdaad weer deprimerende temperaturen... We komen zo dicht bij kerst en nu moet de temperatuur ineens weer omhoog zo jammer!