Heb het voor de zekerheid nog even aan PostNL gevraagd, hopelijk heb ik snel antwoord. Kon zo gauw niks op de website vinden.
Heb net een 4 kantjes lange brief afgesloten Op papier schrijven is eigenlijk veel leuker dan typen. Word ik ook veel creatiever van. Hij werd in deze, zijn derde, brief een stuk meer open dan eerst, erg leuk. Heb hem dus ook van alles en nog wat verteld. Heb er een simpele tekening bij gemaakt van Nederland met daarop een paar belangrijke plaatsen en waar ik woon en heb hem een A5 collage van fotootjes meegestuurd, van Nederland en wat foto's die ik gemaakt heb (fotografie hobby). Hopelijk is-ie er blij mee! Heb vorige week wereldzegels gehaald, dus dit wordt de eerste handgeschreven brief die hij van me zal ontvangen. Hopelijk schiet de snail mail dit keer een beetje op.
Hoi hoi Kom toevallig dit topic tegen, mag ik mee kletsen?
Een paar jaar geleden al op bokt een HK topic over schrijven met een gevangene geopend, maar we spreken elkaar nu prive meer dan op bokt dus dat topic is stil komen te liggen...
Ik schrijf nu met Shea uit Oregon Hiervoor drieenhalf jaar met Ken uit California geschreven waarna hij vrij is gekomen. Tussendoor nog wat meer geprobeerd maar die schreven zelf na een paar brieven niet meer terug, wel jammer Shea en ik zijn inmiddels wel dikke maatjes, zeg maar Bellen om de zoveel tijd, erg leuk
Met Shea bijna een jaar. Ik had weinig geluk met het vinden van een penpal, dus heb ik experimenteel mijn adres aan een vriendinnetje gegeven, die het naar haar penpal heeft gestuurd, die het weer aan iemand heeft gegeven, Die iemand was Shea De klik was er eigenlijk direct, dus dat ging erg leuk.
Ik wil me nog niet teveel "gooien" in dat schrijven met/naar andere penpals en bied hierbij ook m'n excuses aan dat ik er niet aan mee ga doen. Ik voel van mezelf dat ik daar nog niet aan toe ben
Ik kijk er wel naar uit of ik deze week antwoord zal krijgen van Richard of niet. Zo niet, ga ik WAP nog eens doorspitten