Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:42

Ik heb mijzelf teveel belast vandaag en dat voel ik nu. Stom lichaam.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:43

Wat een pleuris kou vandaag again, vandaag geëindigd met knallende hoofdpijn door de kou.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:45

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie dat kan gebruiken :(:)

Ik ben echt ontzettend moe.
Heb gewoon moeite om wakker te blijven. Zoveel bijzonders heb ik niet gedaan, gewoon gewerkt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:52

Damn vond doosje verzamel kaartspel van LotR blijk waarde van zo'n doosje rond de 150 euro te liggen. :oo

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:12

We hebben nog steeds geen oven, de broodjes die ik heb zijn alleen maar afbak broodjes en ik heb me een partij honger...
Ik heb heel veel gelopen vandaag dus ik red het niet meer op om naar de winkel te gaan, dit wordt beschuitjes eten tot ik ze zat ben

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:20

Polarize schreef:
We hebben nog steeds geen oven, de broodjes die ik heb zijn alleen maar afbak broodjes en ik heb me een partij honger...
Ik heb heel veel gelopen vandaag dus ik red het niet meer op om naar de winkel te gaan, dit wordt beschuitjes eten tot ik ze zat ben

Heb je een airfryer? Dat werkt ook prima om broodjes af te bakken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:21

marleen_88 schreef:
Polarize schreef:

Heb je een airfryer? Dat werkt ook prima om broodjes af te bakken.

Daarbij sloegen de stoppen ook weer door dus we zijn bang dat de problemen met de oven gister iets gefrituurd heeft in de meterkast :') komt van de week even iemand langs om te kijken

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:28

Je kunt de airfryer toch gewoon verplaatsen naar een stopcontact op een andere groep?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:29

Ik heb er geen verstand van, ik herhaal gewoon wat mn vader zei :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:39

Ik zou hem ook even proberen in de schuur, dat is vast een andere stop dan de oven/keuken. :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:51

Siggislief schreef:
Wat een pleuris kou vandaag again, vandaag geëindigd met knallende hoofdpijn door de kou.

Nog even volhouden, voor vrijdag staat er 15 graden op het menu :(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:00

marleen_88 schreef:
Ik zou hem ook even proberen in de schuur, dat is vast een andere stop dan de oven/keuken. :=

We hebben m zelfs geprobeerd op de slaapkamer die nu verbouwd wordt en op een hele aparte groep zit met, door de verbouwing, geen andere aparaten, maar t blijft doorslaan. Ergens zit dus iets niet goed

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:18

black_kelpie schreef:
Siggislief schreef:

Nog even volhouden, voor vrijdag staat er 15 graden op het menu :(:)

Oh heerlijk, ik heb dat warme weer echt nodig.
Ook mijn chronische pijn zou dat ook wel fijn vinden, vooral mijn schouder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:19

Polarize schreef:
marleen_88 schreef:

We hebben m zelfs geprobeerd op de slaapkamer die nu verbouwd wordt en op een hele aparte groep zit met, door de verbouwing, geen andere aparaten, maar t blijft doorslaan. Ergens zit dus iets niet goed

Dan is de airfryer gewoon stuk. Heb ik ook eens gehad met een apparaat. Elke keer stoppen eruit als ik hem in het stopcontact deed.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:25

Dat is dan heel toevallig net nadat de oven stuk is gegaan gister. Daarvoor nooit problemen gehad.
We willen eerst zeker weten dat het bij de stoppenkast nog goed zit, omdat de kortsluiting bij de oven kwam door twee volledig doorgebrande kabeltjes.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:46

Verschrikkelijk nieuws gehad vanmiddag, ik ben er behoorlijk door ontdaan. Kan we gewoon niet bij dat dit is gebeurd...wat kan het leven ontzettend hard zijn.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:03

Sterkte allemaal

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:19

Leuk dat ik ijverig bezig ben geweest, maar mijn lijf is niet zo blij mee. En als ik nu dvd films meegenomen had had ik kunnen film kijken. :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:38

Ik baalde vandaag dat ik mijn skill om handbeelden te maken nog niet beheerste afgelopen oktober. Een lieve client van me is haar schat van een man toen verloren door euthanasie. Hoe mooi ze erover vertelt, vol liefde en tevredenheid. 60 jaar getrouwd geweest. En ze heeft eigenlijk niks tastbaars. Ben nu opleiding aan het volgen om mallen te maken van lichaamsdelen en daar een kunstwerk van maken. Dan had ze (en haar dochters die hun vader enorm missen) nog echt iets tastbaars gehad van hem. Baalde er zo van. Zinloos maar baalde wel.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:48

Sterkte Zebrstreep. Volgens mij heb je veel aan je kop momenteel :(:)

-
Moet een nieuwe auto komen. Maar ik weet het echt niet. Zie ook door de bomen het bos niet meer.
Moet eigenlijk een hogere auto hebben maar die zijn groot en daar kan ik echt niet mee rijden (en een Jimny is niet zo slim :+ ).

Overal staat één leuke auto, geen garage of überhaupt in hetzelfde dorp om eens meerdere te testen en te rijden en aaaargh.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:57

Zebrastreep schreef:
Verschrikkelijk nieuws gehad vanmiddag, ik ben er behoorlijk door ontdaan. Kan we gewoon niet bij dat dit is gebeurd...wat kan het leven ontzettend hard zijn.

Sterkte :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 00:17

Ik kan het niet echt delen op een forum maar het is heel heftig... en dan nog niet eens zozeer voor mij maar meer anderen maar dat een bepaald iets nooit meer hetzelfde gaat zijn is zo onwerkelijk en verdrietig.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 00:31

Ik dacht vandaag heel even in de verte in de winkel mijn lieve buurvrouw van 93 te zien lopen,maar ze is een maand geleden gestorven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 08:43

Polarize schreef:

Nu vast te laat maar ik kwam er laatst achter dat hmje afbak broodjes ook in een pan met deksel kunt maken! Even googlen. Na een weekend zonder oven in ons huisje maar wel met afbak broodjes kwamen we erachter dat we voor niets hadden honger geleden en t ook anders had gekund :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 09:01

Britta31 schreef:
Ik dacht vandaag heel even in de verte in de winkel mijn lieve buurvrouw van 93 te zien lopen,maar ze is een maand geleden gestorven.

Gek hè? Dat heb ik ook weleens gehad.

Sterkte Zebrastreep!