Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:We hebben nog steeds geen oven, de broodjes die ik heb zijn alleen maar afbak broodjes en ik heb me een partij honger...
Ik heb heel veel gelopen vandaag dus ik red het niet meer op om naar de winkel te gaan, dit wordt beschuitjes eten tot ik ze zat ben
marleen_88 schreef:Polarize schreef:We hebben nog steeds geen oven, de broodjes die ik heb zijn alleen maar afbak broodjes en ik heb me een partij honger...
Ik heb heel veel gelopen vandaag dus ik red het niet meer op om naar de winkel te gaan, dit wordt beschuitjes eten tot ik ze zat ben
Heb je een airfryer? Dat werkt ook prima om broodjes af te bakken.
marleen_88 schreef:Ik zou hem ook even proberen in de schuur, dat is vast een andere stop dan de oven/keuken.
black_kelpie schreef:Siggislief schreef:Wat een pleuris kou vandaag again, vandaag geëindigd met knallende hoofdpijn door de kou.
Nog even volhouden, voor vrijdag staat er 15 graden op het menu
Polarize schreef:marleen_88 schreef:Ik zou hem ook even proberen in de schuur, dat is vast een andere stop dan de oven/keuken.
We hebben m zelfs geprobeerd op de slaapkamer die nu verbouwd wordt en op een hele aparte groep zit met, door de verbouwing, geen andere aparaten, maar t blijft doorslaan. Ergens zit dus iets niet goed
Polarize schreef:We hebben nog steeds geen oven, de broodjes die ik heb zijn alleen maar afbak broodjes en ik heb me een partij honger...