Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat ik zo graag de ring van mijn overleden moeder wil dragen,maar ik ben zo bang dat ik de ring verlies.De ring was erg belangrijk voor haar,ze had het dag en nacht om.Het is de verlovingsring die ze van mijn vader kreeg toen ze 18 was.Nog even nadenken.
Roosch schreef:Mando schreef:Ik ben heel blij voor je... graag gedaan.
Ik hou hem normaal graag voor mezelf maar wilde hem na jouw ergernis graag met je delen.
Ja nog bedankt he!
Ben ongelooflijk beurs maar de knopen zijn weg. Wat een verademing.
Ik ga zeker nog een keer!
Roosch schreef:Bloemen voor een man? Ik weet niet maar de mijne zou je hard uitlachen.
Ik zou dan een kaartje kopen met een waardebon voor een uitje ofzo.
Britta31 schreef:Dat ik zo graag de ring van mijn overleden moeder wil dragen,maar ik ben zo bang dat ik de ring verlies.De ring was erg belangrijk voor haar,ze had het dag en nacht om.Het is de verlovingsring die ze van mijn vader kreeg toen ze 18 was.Nog even nadenken.
Roosch schreef:Dat bedacht ik me gisteren ook toen ik op een evenement was en verdorie 1 euro 50 moest betalen om te pissen.
Eapy schreef:Roosch schreef:Bloemen voor een man? Ik weet niet maar de mijne zou je hard uitlachen.
Ik zou dan een kaartje kopen met een waardebon voor een uitje ofzo.
Beetje een rare reactie, toch? Het is 2023mannen mogen dingen leuk vinden die vrouwen ook leuk vinden en andersom. Mijne wordt super blij van mooie bloemen in huis
Caira schreef:fotolijstje schreef:Dat mijn fwb vandaag zegt dat die jarig is, ik ga vandaag ook naar hem toe maar het is zondag dus heb geen enkele kado voor hem kunnen halen..
nu dus een bos bloemen halen bij de appie to go
Ik ben nu serieus al 5 minuten aan het denken wat een fwb is…
Ikwordben oud…
_Nancy schreef:Die @$%& van een zus van mij!!!
Spreken we af om 13.00. Na 20-25 minuten in de auto, sta ik daar om 12.55 aan die bel te trekken.
Geen gehoor.. Ik probeer haar telefonisch te bereiken, geen gehoor.
Ik bel nog 1.001x aan, geen gehoor.
Ik bezorgd, wie weet ligt ze wel plat in d'r huis, weet ik t. Ik bel mijn ouders op, tot 3x toe, of ze daar is, wat voor auto ze heeft (is nieuw, dus ik wist het even niet), of haar ex nog een sleutel van haar huis heeft, want dan rij ik daar wel langs.
Bij buren aangebeld, net zolang tot ik iemand te pakken had die de deur van mij kon openen (appartement).
Sta ik aan haar deur, bel nog eens 500x aan en krijg dan een app:
Sorry meis, lig ziek in bed! Kan ik om 14.00 ff bellen..
Echt.. mens!!!!![]()
![]()
Nee. Je. kunt. niet. bellen. DOEI!
Nyaleti schreef:Hele dikke knuffel Moniek![]()
Lief hoe Bokt hier op reageert.
Ik ben zo enorm pissed.Sinds een jaar staan hier aan huis 2 pony's van bekende. Prima, ik heb geen paarden meer en anders is het ook zo leeg. Zou eigenlijk alleen voor de winter zijn en zonder echt duidelijke communicatie staan ze er nu nog. Voor heeeel weinig geld (bekende uit de brand helpen voor een paar maanden, hoeft geen vetpot te zijn). Toen zeiden ze dat ze de boel van de zomer zouden opknappen, in ruil voor het stalgeld. Oké prima, is allemaal met m'n pa overlegd.
Blijkt nu: ze hebben sinds +/- April niet meer betaald. Want ja, ze zouden het gaan opknappen "als hij tijd had" maar dat gaat dus niet
meer gebeuren hè..
Ze staan hier dus al voor veel te weinig geld en dat betalen ze niet eens? M'n pa heeft ook 0 ruggengraat dus die laat het maar gebeuren? Maar die mensen ook, ze weten het dondersgoed. Doe toch even normaal![]()
Ik mag me er niet mee bemoeien want ik heb wel een ruggengraat en zou niet al te aardig m'n bek open trekkenmaar dit is ronduit belachelijk. Gaat inmiddels over meer dan €1000. Pa als jij het geld niet mist of nodig hebt, wil ik het wel hebben hoor.