Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:05

foxy80 schreef:
Je doet het bericht in je postvak open dat meldt wie er geliked heeft, daar duw je op de knop ´Doe een bod´ en vult bedrag in. Zo wordt de prijs voor die ene persoon aangepast.

Dankjewel! Zo kan ik het i derdaad ook op internet vinden. Maar ik kan alleen op de gebruiker klikken of op mijn advertentie waar op geliked is...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:17

Zit je op de app?

Er staat onderaan een enveloppe, daarmee kom je in je postvak terecht. Kan je meldingen openen en van daaruit pb´ s gaan doen.

deedee19

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:56

Nu ik jullie reacties zo lees kan ik misschien mijn 20 jaar oude petri rijlaarzen (waar ik een rits in heb laten zetten op een later moment) ook wel een proberen te verkopen. Ik rij niet meer en als ik dat wel deed dan kom ik er nu ook niet meer in. Ik zal ze eens tevoorschijn toveren.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 16:47

Zou ik een stuk van mijn items te koop kunnen zetten en de rest even verbergen?

Ik heb zoveel kleding voor kinderen maar zou me liever even focussen op de schoenen die ik weg wil doen . En dat zijn er heel wat

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 18:49

Is er een mogelijkheid om de prijs aan te passen van de advertentie? Zoals bij marktplaats? Ik kan het maar nergens vinden.

Eerste pakketjes zijn weer binnen *\o/*
Ik koop niet alleen maar rose hoor :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 19:47

Ja, dan ga je naar jouw advertentie en in de rechterbovenhoek heb je 3 puntjes. Als je daar op klikt zie je 'Bewerken' staan, daar kan je de prijs aanpassen.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 21:09

Afbeelding

Afbeelding

Ben op zoek naar een paar nette zwarte “shirts” met lange mouwen zoals deze voorbeelden, wie weet wat fijne merken?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 22:02

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 23:35

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 23:39

Die is echt heel mooi. Wij hebben die hier gehad en helaas is er mee geverfd…
Maar die kan altijd wel hoor. Ook zonder Pasen vind ik :))

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 12:39

Net mijn ralph lauren polo bear shirt opgehaald. Meteen gepast, maar hij is helaas te klein. Mijn andere polo bear shirts die ik in de officiële store heb gekocht in dezelfde maat zijn juist wat aan de grote kant. Op vinted werd hij nieuw met prijskaartje aangeboden en zat hij gewoon op een kledinghanger voor de foto's. Toen ik net het pakket opende zat hij als nieuw nieuw verpakt in een dichtgesealde ralph lauren zak. Zou hij wel origineel zijn? Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:05

Voor mijn kinderen heb ik allemaal hoodies van Ralph Lauren, maar de ene is 3y en de ander 6y en het scheelt amper wat. Conclusie die maten van Ralph Lauren zijn om gek van te worden. Denk dat deze gewoon origineel is, maar uit de outlet/Veepee.

Nu ik beter kijk. Is het geen kindermaat (L - 170)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:08

Heb je de QR code gescand?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:17

Appeltje00 schreef:
Voor mijn kinderen heb ik allemaal hoodies van Ralph Lauren, maar de ene is 3y en de ander 6y en het scheelt amper wat. Conclusie die maten van Ralph Lauren zijn om gek van te worden. Denk dat deze gewoon origineel is, maar uit de outlet/Veepee.

Nu ik beter kijk. Is het geen kindermaat (L - 170)

Ik heb nog even de advertentie gecheckt en hij werd aangeboden als L/40/12. Ik heb ook nog even mijn eigen shirts gecheckt en hier staat ook 170 in. De maten vallen idd vaker wat kleiner uit. Ik heb oorspronkelijk maat M, en in Ralph Lauren vaker L, maar dit shirt valt echt als een S, terwijl mijn eigen polo bear shirts in L juist wat oversized zijn.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 13:17

Lisitano schreef:
Heb je de QR code gescand?

Ja via de code kom ik wel op de website uit

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 19:44

Hoi dames, even advies gevraagd. Ik heb meerdere pakketjes verkocht via vinted, en per ongeluk twee verzendlabels verwisseld. Weten jullie of het mogelijk is om de kopers de pakketten naar elkaar te laten versturen, of moet het eerst naar mij retour en dan naar de kopers? Zo stom dit! Gaat ook om kleine bedragen, 7 euro en een tientje, dus eigenlijk bijna niet waard om eerst weer naar mij en dan weer correct te verzenden. Ongelofelijk stom van mezelf, voel me zo schuldig |(

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 22:53

Als jij verzendlabels koopt en die dan naar de kopers stuurt wel…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:22

Afbeelding

Deze komt mijn kant op. Blijkbaar wilde niemand 'm, dus ik kon hem voor een leuke prijs kopen.

Ik ben benieuwd, ik heb dezelfde trui in een andere kleur en die is echt fantastisch.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:33

Hoe valt die qua maat? Ik draag normaal L maar twijfel L of xl. Die heb ik al meerdere keren bij favoriet staan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:54

Die wat ik thuis heb is een M. Die valt wat klein, een krappe M, denk ik. Zeker geen S.

Dat ie klein valt was bij deze trui ook aangegeven, dit is een L, dus hopelijk valt ie als kleine L/M.

Ik vind het bij Ralph Lauren sowieso lastig inschatten, ik heb drie dezelfde type truien in dezelfde maat, en alle drie vallen ze anders :=.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:59

Mooie trui :j

De meeste truien van RL van katoen vallen bij mij vrij ruim, en die met wol juist al gauw een maat kleiner.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:04

Ik ben aan het zoeken naar een (wollen) winterjas. Zo lang mogelijk, zwart en getailleerd. Dat is echt lastig, want ik wil alleen knopen, geen censuur oid. Gewoon eigenlijk een soort hele lange blazer qua model en liefst knie lengte of langer.
Maar of het zijn allemaal oversized modellen, of ze vragen er nog veel geld voor. Als jas tussen de 100 en 150 nieuw was, maar je hem al paar jaar draagt of zelfs de voering kapot is kan je toch niet tussen de 60 en 90 euro vragen. :+ Bij een duurder merk zal dat vast kunnen, hierbij vind ik dat echt te gek voor woorden. Of 100 euro voor een jas die nieuw 130 was, omdat je hem maar 1 seizoen gedragen hebt en men hem alleen hoeftnte ontpillen.

Maten vind ik sowieso lastig. Ik heb veel van 1 merk gekocht de laatste tijd omdat ik die kleding mooi vind, het in mijn budget past op vinted en de kwaliteit beter is als andere merken die ik kocht. Maar de ene s/36 is perfect, de ander wat klein of te korte mouwen. M/38 is weer te groot of wel precies goed. En heel vaak staat er geen foto van maatlabel in en blijkt het een Franse of Spaanse s, dus xs hier te zijn. Stuur dus berichtjes als ik iets echt heel leuk vind, maar anders sla ik het al over. :')
En die maten is niet omdat de ene oversized is, enige wat ik oversized draag/koop zijn wollen truien. Blazers, jassen en alles wil ik getailleerd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:12

Jammer dat ze zo lastig te vinden zijn!
Ik heb in het najaar een donkerrode wollen jas gevonden voor 15 euro, ook getailleerd en met knopen, daar ben ik nog steeds erg blij mee <3
Je moet er net geluk mee hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:13

8nnemiek schreef:
Mooie trui :j

De meeste truien van RL van katoen vallen bij mij vrij ruim, en die met wol juist al gauw een maat kleiner.

Deze trui is een wol/kasjmier mix, en inderdaad, de wolsoort truien vallen kleiner :j.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:16

Hier Vinted ook weer eens gevonden!
Heb een gloednieuwe Revolution Race broek gescoord voor de wandelingen met de hond & vakantie naar Schotland. Was voor haar te lang dus niet gedragen.

Was voor mij een gokje voor de maat. Maar hij zit perfect, dus goed gegokt en voor een hele leuke prijs nu een nieuwe broek :))
Normaal koop ik vooral merken waar ik van weet dat de maat goed zit, want het wisselt zo per merk!

Afbeelding

Jasje komt toevallig ook van vinted maar alweer paar maanden geleden.