Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Maar even hè… het is toch ook gewoon onaardig om een emmer water over iemand te gooien?
Het is evengoed onaardig dat er iemand ongevraagd en ongewenst op je erf loopt.
Als situatie b zich niet voordoet, kan situatie a niet volgen.
Met andere woorden: wil je dat je kat niks onaardigs overkomt, zorg je dat dat niet kan gebeuren toch?
Als een mens ongeoorloofd je huis binnenkomt en hij gaat niet weg als je hem dat vraagt neem je ook maatregelen toch?
DuoPenotti schreef:met wat grote ijsblokjes momenteel....![]()
daar kun je niets aan doen....
net als dat filmpje van die vrouw met die tas. Die loopt daar rustig te bellen.
Die word, of beter gezegd, men probeert die tas te stelen.
Maar zij slaat die inbreker om de oren met die tas, geeft er ook nog een rechtse hoek.
Die inbreker staat wat te duizelen en die vrouw gaat gewoon weer verder met bellen.
Maar daar vraag je ook af wat voor zware potten nagellak die vrouw daar in heeft zitten
DuoPenotti schreef:met wat grote ijsblokjes momenteel....![]()
daar kun je niets aan doen....
net als dat filmpje van die vrouw met die tas. Die loopt daar rustig te bellen.
Die word, of beter gezegd, men probeert die tas te stelen.
Maar zij slaat die inbreker om de oren met die tas, geeft er ook nog een rechtse hoek.
Die inbreker staat wat te duizelen en die vrouw gaat gewoon weer verder met bellen.
Maar daar vraag je ook af wat voor zware potten nagellak die vrouw daar in heeft zitten
Sheran schreef:Mijn UO is eigenlijk dat we helemaal geen dieren zouden moeten houden die behoorlijk opgesloten zitten, dus als je kat niet naar buiten kan zou ik dan zeggen: geen kat dus. Maar goed ik ben ook niet perfect hoor, haha.
DuoPenotti schreef:Dus jij hebt geen paard of huisdieren?
Geen enkel dier kan in gevangenschap zijn natuur volgen.
Ook niet in een pp of in een grote tuin voor een konijn of noem maar op.
En of ze beter dan of slechter af zijn in de natuur is ook een andere discussie.
rien10 schreef:Expeditie Robinson is echt ‘t stomste van ‘t stomste. Wat een achterlijk programma.
Palmera schreef:rien10 schreef:Expeditie Robinson is echt ‘t stomste van ‘t stomste. Wat een achterlijk programma.
Eens. Vroeger (en ik kan me het eerste seizoen nog herinneren) met onbekende NL-ers en BE-ers was het oprecht leuk. Het recht van de sterkste, sociaal zijn, elkaar helpen en eerlijke proeven.
Nu staat het op hetzelfde niveau als politiek: dominantie, complotten, leugens en egoïsme.
Wél eerlijke beelden dus!
UO: bellen met whatsapp is verschrikkelijk. Ik neem ook pertinent geen bel oproepen over whatsapp aan.