Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:01

Wat leuk al die Santa post, ik heb vandaag al wat cadeautjes gekocht. Het is heel leuk om voor lootje te gaan shoppen :D

Flying_Angel, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
pimaude, gecondoleerd. Heel veel sterkte.

CastaMickey

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:24

Nou ik ben gisteravond m'n laatste druppel oorbel verloren, toevallig haha :')

Sterkte en gecondoleerd pimaude :(:)

Hopelijk heb ik deze week tijd om te beginnen voor mijn lootje *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:33

Sieraden zijn leuk! Draag zilver of rosé goud kleurig. Ik ben niet allergisch draag vaak goedkope oorbellen van bijv. Kruidvat of Hema.

Heb ook dure zilveren Buddba to Buddha setjes, die draag ik alleen in het weekend. :=

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:36

Ik draag wel sieraden, maar alles met een betekenis. Ik heb een ketting met naam van m’n zoontje. 2 ringen die ik van mijn vriend heb, en mijn Apple Watch.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:47

Ik draag geen sieraden en gebruik eigenlijk ook niet echt meer make up sinds ik bijna volledig thuiswerk. Naar kantoor toe wil ik nog wel wat mascara op doen.

Echte warme sokken (en ze mogen natuurlijk ook super fout zijn hoor) zijn hier dus hartstikke welkom! Ik leef tegenwoordig bijna alleen in huispak met warme sokken en of sloffen :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 00:09

Ze zijn er hoor! Mijn week voorraad :j de andere helft ligt bij mijn vriendin als verjaardagscadeau!

Afbeelding

Neonlight een beetje wel denk ik :j lichamelijk zit het soms erg tegen en dan vind ik het leuk om mezelf toch bezig te kunnen houden. Helaas sinds mijn vader overleed heb ik steeds geen rust gehad iets op te pakken. Daarbij hielp het ook niet dat mijn vriend mijn kamer gebruikt als opslag voor zijn werk kleding schoenen en prul. Zag door de bomen het bos niet meer. Nu merk ik dat het toch weer begint te kriebelen dus is ergens wel een goed teken.

Ringen draag ik momenteel niet meer ivm enorme vocht in mijn vingers niks past meer :( daarnaast wel een Pandora armband gekregen van een oude klant met een bedel van een koala met een Australische vlag en een bedel met lady en de vagebond.
Ik heb een armband van mijn overleden paard maar die draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Oorbellen draag ik bijna niet wel een ketting met de as van mijn overleden hondjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 00:36

Dank jullie wel <3

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 02:03

Qua make up gebruik ik niet zoveel. Mijn buid reageert er snel slecht op. Zo nu en dan eens wat mascara en verder niet zoveel.

Nagellak is wel een top! Ik ben nu ruim 3 jaar van het nagelbijten af en begin nu echt sterkere en mooie nagels te krijgen. Bij mijn vorige banen was nagellak uit den boze, maar met mijn huidige kantoorbaan mag dat wel :D

Qua tinten zou ik denk ik graag subtiel beginnen. Beetje perzikkleur, lichtroze, alleen een glans, etc. Blauw of paars is een vrij drastische verandering en aan dit soort dingen moet ik langzaam wennen, haha :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 06:08

Ik heb veel make-up, dus dat krijg ik liever niet. Als het gaat om sieraden, dan draag ik alleen maar goud omdat ik niet goed tegen zilver e.d. kan. Verder heb ik kunstnagels (dat helpt als enige tegen het nagelbijten) en de gelnagellak laat ik er door de styliste altijd overheen zetten, dus voor mij geen nagellak.

Na deze tentamenweken stort ik me ook in het stalken van mijn lootje en het verzamelen van cadeaus.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 06:36

Sierraden draag ik ook niet. Vergeet het altijd om te doen. Terwijl ik het met een feestje eigenlijk wel leuk vind. Maar dan heb ik niks leuks want ik koop het niet omdat ik het nooit draag :')

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 07:36

Mijn superheld is mijn Oma,

Helaas afgelopen januari overleden. Maar ik geloof er heilig in dat ze bij me is, en ik vind het dan ook een troost dat ik volgens de normen en waarden van mijn oma kan leven. Niet klagen, maar dragen. Goed zijn voor ieder. Een gever zijn en vooral netjes op je spullen zijn. Ze heeft dan ook centraal plekje in mijn nieuwe woning en was het eerste wat op zijn plek moest na verhuizing. Ik was jarig afgelopen dinsdag, kreeg ik een vaasje met 2 rozen. Een van mijn moeder en 1 van mijn oma ❤️ Gelukkiger kon je me niet maken.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 08:51

Make up draag ik vooral als we uiteten gaan of een feestje heb, oorbellen altijd wel.

Nagellak draag ik weinig, maar een blanke lak ter bescherming gebruik ik wel

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 10:51

Ik heb nog niet echt tijd gehad om te shoppen voor mijn lootje, maar komt wel goed.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 10:55

Ik ook nog niet. Maar heb al wel een hoop ideeën.

Heb best wat om door te spitten :P.
Dat is alvast hint 1 := :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 11:13

Ik heb al 2 kadootjes gevonden voor mijn lootje :D op dit moment onderweg naar Berlijn dus ik hoop daar ook nog iets te vinden. Heb iig een lijstje mee waar ik op kan kijken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 11:18

Ik moet nog beginnen met shoppen, heb vannacht wel weer hints bedacht. Dat komt dus goed.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 11:40

Ik lees veel leuke vakantie plannen. Veel plezier voor diegene die op weg zijn of later nog gaan.

Pimaude sterkte!

Ik draag weinig sieraden. Ik heb 2 Pandora armbanden en ik draag mijn trouwring. Soms een andere erbij. Een mooi knopje voor in mijn oor (zilverkleurig) zou ik wel leuk vinden. Ik heb er veel, maar allemaal eenlingen geloof ik.

En wat is er al veel geshopt. Ik was er vlot bij, maar ik ben nog niet klaar. Heb al best wat, maar zit nog niet eens aan het bedrag. Lang leve een lootje met wat dezelfde interesses *\o/* . Het grootste wat nog ontbreekt is de doos. Alle sintbestellingen komen los van elkaar en dus nog geen grote geschikte doos gevonden. Vulling daarvan is ook nog wel een puntje. Maar dat komt vast goed.

Superhelden is een groot woord, maar vooraan staat wel mijn man. Die alles van me over pakt, zodra het mij teveel wordt. En mijn ouders die ook altijd open staan voor hulp als het nodig is.
Fictief Deadpool/Ryan Reynolds vanwege de humor die erin zit en Wolverine, want ja, Hugh Jackman <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 11:49

Ik combineer meestal zo wat armbandjes, vind ik leuk. Leuke canvas totebag is ook altijd leuk.

Afbeelding
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 11:50

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:03

In de breedste zin van het woord: Wie is je favoriete superheld en waarom?
> Pfoe.. goede vraag. Ik geloof dat ik niet echt een superheld heb eigenlijk. Wel wat mensen die ik enorm bewonder. Mocht mijn Santa daar meer over willen weten, kan dat via PB opgevraagd worden i.v.m. privacy van de betreffende personen.

Qua superheld karakters heb ik eigenlijk ook niet echt een favoriet. Ik vind de strips van The Hulk eigenlijk het leukst om te lezen. Verder ben ik echt gek op Harry Potter en alles eromheen, maar om die nou mijn superheld te noemen.. :')

Make-up en sieraden
> Ik draag voornamelijk witgoud/geelgoud en zilver en heb eigenlijk niets 'neps', omdat mijn huid daar niet tegen kan. Wel vind ik van die ibiza-armbandjes etc erg leuk. Oorbellen kun je me helemaal blij mee maken! Allerlei soorten en maten, helemaal leuk :D Ik heb per oor vier oorgaatjes en daarnaast links twee helixpiercings en rechts een traguspiercing :) Daar koop ik alleen echt titanium voor en niets anders qua materiaal.
> Make-up heb ik meestal van Kruidvat Essence, omdat ik daar wel goed op reageer qua huid. Een leuke lipgloss of oogschaduw is altijd welkom. Nagellak vind ik ook tof. Mijn oudste dochter maak je ook echt heel blij met kleine make-upjes en nagellakjes etc.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:33

Ik ben qua kadootjes bijna klaar. Moeten nog een paar dingetjes bij maar weet al precies wat, maakt het al een stuk makkelijker.
Hint ben ik ook al uit, maar moet dat nog wel uitwerken.
Nu alleen nog een doos. :))

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:39

Make-up en sieraden heb ik niet heel veel mee. Zelfde met nagellak.

Een mooie tas is dan weer wel erg leuk. Uit Amerika neem ik altijd achterlijk veel trader joe tassen mee

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:46

Mijn Santa vroeg nog om foto’s van mijn huis, hierbij dus;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En met de leukste decoratie ooit;Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:52

_KiMbErLeY_ schreef:
Noisy schreef:
Ik heb vandaag ook de eerste dingetjes voor mijn lootje gekocht :):)

Wat wat wat?

Dat is geheim <<)

Pimaude gecondoleerd met het overlijden. Uit jouw cryptische omschrijving en als oefening voor de hints denk ik..Ben je zwanger? O:)

Flying_Angel, leuk retro horloge. Ik ben toevallig Stranger Things weer aan het kijken, zelfde tijdperk :D

Qua sieraden draag ik meestal mijn gouden ketting met scarabee. Soms gecombineerd met het Swarovski kettinkje wat ik van mijn moeder heb gekregen. Ringen draag ik alleen als ik uit ga want voor mijn werk en bij de paarden kan ik ze niet om. Oorbellen heb ik eigenlijk altijd mijn 4 kleine zilverkleurige ringetjes in. Ik heb nog 3 gaatjes over dus als mijn Santa {:) daar iets leuks passends bij kan vinden wat niet uitsteekt (ik slaap er ook mee), dan leuk! :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:51

Behalve mijn trouwring (die ik om mijn nek draag) en heel af en toe een armbandje, draag ik geen sieraden.ik weet niet of ik het in mijn berichten hsd gezet, maar ik krijg graag stompkaarsen al heb ik echt genoeg houders in huis, dus die liever niet. Qua interieur heb ik een samengeraakt zooitje en hoef ik niet echt iets voor in huis.