Flying_Angel, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
pimaude, gecondoleerd. Heel veel sterkte.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de andere helft ligt bij mijn vriendin als verjaardagscadeau! 
lichamelijk zit het soms erg tegen en dan vind ik het leuk om mezelf toch bezig te kunnen houden. Helaas sinds mijn vader overleed heb ik steeds geen rust gehad iets op te pakken. Daarbij hielp het ook niet dat mijn vriend mijn kamer gebruikt als opslag voor zijn werk kleding schoenen en prul. Zag door de bomen het bos niet meer. Nu merk ik dat het toch weer begint te kriebelen dus is ergens wel een goed teken.
daarnaast wel een Pandora armband gekregen van een oude klant met een bedel van een koala met een Australische vlag en een bedel met lady en de vagebond.
.
op dit moment onderweg naar Berlijn dus ik hoop daar ook nog iets te vinden. Heb iig een lijstje mee waar ik op kan kijken.
. Het grootste wat nog ontbreekt is de doos. Alle sintbestellingen komen los van elkaar en dus nog geen grote geschikte doos gevonden. Vulling daarvan is ook nog wel een puntje. Maar dat komt vast goed.

Ik heb per oor vier oorgaatjes en daarnaast links twee helixpiercings en rechts een traguspiercing
Daar koop ik alleen echt titanium voor en niets anders qua materiaal.
_KiMbErLeY_ schreef:Noisy schreef:Ik heb vandaag ook de eerste dingetjes voor mijn lootje gekocht
Wat wat wat?

daar iets leuks passends bij kan vinden wat niet uitsteekt (ik slaap er ook mee), dan leuk!