Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 12:50

Nou jaaaa Pepper, wat een belachelijke reactie? Zeker als een date verder wel prima is verlopen, waar halen mensen het dan vandaan om met zo'n enorm waardeoordeel te komen? Als je het dan alsnog niet ziet zitten, dan kun je dat toch ook netjes afronden. Bizar.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 13:27

Ik heb het er wel over gehad dat ik best wel onzeker ben geworden als het om daten gaat, puur door de rare figuren die er rondlopen. Maar dat ik me bij hem daar geen zorgen om maakte, omdat ik wel echt een goeie vibe met hem voelde en wel mezelf kon zijn. Ook wel gehad over dat ik best een klote anderhalf jaar gehad heb, zit daardoor wel een beetje in een dipje (zeker in de winter, donker koud, nat etc) maar hij heeft afgelopen tijd zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Misschien dat hij daarom zo denkt, al is dat alsnog erg vreemd.

Ook nog gehad over een vreemde ex date van me die graag als een hondje behandeld wilde worden, maar daar hebben we vooral erg om gelachen. Dus ik snap zijn reactie ook echt niet. Maar het zal wel.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 13:51

Nou ja, al vond hij dat door de dingen die jullie besproken hebben: dan hou je die mening gewoon lekker voor je. Echt heel vreemd om dit zo naar jou toe te benoemen, slaat nergens op.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 13:53

Hier wederom teleurgesteld door de bezette man

Afbeelding

Je verwacht het niet, hè. Geloof dat ik nu langzaamaan mezelf genoeg in het gezicht heb geslagen, de glans van de verliefdheid komt er wel af zo... En een paar leuke gesprekken via Bumble, dus binnenkort weer eens op date :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 14:20

Pepperrr schreef:
Ik heb het er wel over gehad dat ik best wel onzeker ben geworden als het om daten gaat, puur door de rare figuren die er rondlopen. Maar dat ik me bij hem daar geen zorgen om maakte, omdat ik wel echt een goeie vibe met hem voelde en wel mezelf kon zijn. Ook wel gehad over dat ik best een klote anderhalf jaar gehad heb, zit daardoor wel een beetje in een dipje (zeker in de winter, donker koud, nat etc) maar hij heeft afgelopen tijd zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Misschien dat hij daarom zo denkt, al is dat alsnog erg vreemd.

Ook nog gehad over een vreemde ex date van me die graag als een hondje behandeld wilde worden, maar daar hebben we vooral erg om gelachen. Dus ik snap zijn reactie ook echt niet. Maar het zal wel.

Ik ben zelf altijd heel voorzichtig met dit soort dingen te melden in een vroeg stadium. Van mezelf weet ik dat ik kan ratelen en komt het misschien meer beladen over. Als een man tegen mij zegt dat hij laatste jaar een burn out heeft gehad of veel over zijn exen praat ben ik misschien ook kort door de bocht dat ik denk, hmmm laat maar daar is nog werk aan de winkel. Dus dit is menselijk.

Leerschool dat je dit soort dingen nog maar beter voor je kan houden. En ja hij had dit ook tactischer kunnen brengen maar hij is wel eerlijk in hoe hij denkt en doet niet vaag. Je had het ook niet begrepen als hij zei was leuk maar we laten het hier bij.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:02

BaileyMix schreef:
Nou ja, al vond hij dat door de dingen die jullie besproken hebben: dan hou je die mening gewoon lekker voor je. Echt heel vreemd om dit zo naar jou toe te benoemen, slaat nergens op.
Hoezo dan? Blijkbaar ziet ie er toch geen match in, en dan dus blijkbaar (izo) vanwege die reden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:15

Ailill schreef:
Hoezo dan? Blijkbaar ziet ie er toch geen match in, en dan dus blijkbaar (izo) vanwege die reden.

Extreem lomp gedrag, je hoeft niet álles altijd maar te benoemen. Hij heeft natuurlijk geen idee of ze feitelijk wel of niet klaar is voor een relatie aan de hand van 1 date. Dat kan je prima dan denken, maar totaal onnodig om dat zo te benoemen. Hou het gewoon op 'geen romantische klik' o.i.d. na 1 date.

Men verwart directheid/eerlijkheid nogal eens met lompheid, botheid en onfatsoen. Dit is zo'n gevalletje, vind ik.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:18

Meh, ik snap dat zo’n boodschap niet leuk overkomt, het is ook lomp gebracht.

I.i.g. beter dan geen antwoord.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:19

Ja, ik ben echt allergisch voor lompheid :') Maar inderdaad, ghosten was ook niet netjes geweest. Daarom, het gewoon bij 'geen spark' houden is imo prima, je bent geen hele verklaring verschuldigd na 1 date.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:23

Voor mij klinkt zoiets heel erg als iets té graag armchair psychologist willen uithangen, als je bij een ander na 1 date per se vast moet stellen of die nou klaar voor een relatie is of die eerst aan zichzelf moet werken. Doe maar nog wat gel*l over hechtingsstijlen, trauma's en persoonlijkheidsstoornissen erbij en dan hebben we bingo :=

Geen match/ geen klik is stuk beter :) komt uiteindelijk op hetzelfde neer maar komt niet zo bot en neerbuigend over als "ga maar eerst aan jezelf werken meid".

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:30

Ja ik zou zo’n opmerking niet kunnen waarderen, klinkt erg neerbuigend. Had dan liever gehad dat hij gewoon zei dat we het hier beter bij kunnen laten. Klaar.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:34

On the end of the day zegt het meer over hem dan over Pepperrr. Wees blij dat je er van af bent.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:37

BaileyMix schreef:
Ja, ik ben echt allergisch voor lompheid :') Maar inderdaad, ghosten was ook niet netjes geweest. Daarom, het gewoon bij 'geen spark' houden is imo prima, je bent geen hele verklaring verschuldigd na 1 date.
Wellicht bedoelde hij het oprecht als tip :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:43

Ik zie het ook wel deels zoals ailil. Ik vind ook hoe open en eerlijk ook dat sommigen onderwerpen niet in 1x volledig op tafel hoeven te worden gegooid. Dat kan een veelste negatief beeld vormen wat nu gebeurd is. Dat is mijn mening.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 15:48

Ik sta er misschien ook iets anders in, ik had het antwoord wat pepper nu had gehad fijner gevonden dan 'geen klik'. Was dan oprecht aan mijzelf gaan twijfelen of je het dan zo anders hebt ervaren, terwijl als hij een mening geeft je gewoon je schouders op kan halen en kan denken joh je weet niet waar je het over hebt. Heb liever rauwe eerlijkheid dan sugarcoaten :o Overigens had zijn taalgebruik wellicht wel wat anders gekund dan.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 16:26

Zonnetje81 schreef:
Ik zie het ook wel deels zoals ailil. Ik vind ook hoe open en eerlijk ook dat sommigen onderwerpen niet in 1x volledig op tafel hoeven te worden gegooid. Dat kan een veelste negatief beeld vormen wat nu gebeurd is. Dat is mijn mening.

Ho even, het is niet dat ik het zomaar even op tafel gooide he. Het gesprek leidde daartoe, en hij begon vragen te stellen over dingen waar ik dan gewoon eerlijk in wil zijn. En dan treed ik niet eens in detail. En zo vertelde hij ook zijn verhaal. Dus het is gewoon mega lomp dat hij dit op deze manier verteld terwijl hij als geen ander weet hoe de situatie is.

En tuurlijk mag hij ook eerlijk zijn. Maar hij had inderdaad ook gewoon kunnen zeggen dat t m niet is. In plaats van dat ik maar aan mezelf moet gaan werken. Wie the fiets is hij om dat te bepalen???

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 11:37

BaileyMix schreef:
Hier wederom teleurgesteld door de bezette man

[ Afbeelding ]

Je verwacht het niet, hè. Geloof dat ik nu langzaamaan mezelf genoeg in het gezicht heb geslagen, de glans van de verliefdheid komt er wel af zo... En een paar leuke gesprekken via Bumble, dus binnenkort weer eens op date :)

Wat balen trouwens! Waar zat de teleurstelling deze keer in? Afspraak afgezegd?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 11:48

Wat raar Pepper! Echt hoe dan... Mannen ook.

Bailey :(:) Bezette mannen is simpelweg altijd smerig... (tenzij de wederhelft het ook allemaal weet etc etc etc).

Ik ben terug van een reis van 4 maanden. Heb onderweg wat actie gehad. Merk dat ik nu wel weer zin heb om wel echt te gaan daten. Dus ook de boel maar weer aangeslingerd, nieuwe foto's er op. Eens zien :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 11:54

Ja, the usual. Vaag zijn in wat hij nou wil, bij mij dan toch weer te hoge verwachtingen want eigenlijk kan je natuurlijk helemaal geen verwachtingen hebben van zo'n man. Contact zoeken als hij zich rot of eenzaam voelt, en dan als hij is opgepept niks meer laten horen en vrolijk gezinnetje gaan spelen.

Voor vanavond spontaan een date :) Qua uiterlijk niet zo mijn type (blond!) maar leuk gesprek al een paar dagen en qua wat we belangrijk vinden in het leven erg op één lijn. En niet lelijk o.i.d. haha. Dus best zin in!

Winged, welkom terug :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 11:58

BaileyMix schreef:
Voor vanavond spontaan een date :) Qua uiterlijk niet zo mijn type (blond!) maar leuk gesprek al een paar dagen en qua wat we belangrijk vinden in het leven erg op één lijn. En niet lelijk o.i.d. haha. Dus best zin in!

Winged, welkom terug :D

Soms zegt uiterlijk helemaal niks over een klik met iemand.

Zondag weer een date. Gaan wss filmpje pakken en nog wat anders leuk doen.
Heb er zin in :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 12:46

Klopt, Blingh. Maar ik ben nog nooit met een blonde man op date geweest geloof ik, haha.

Leuk! Dezelfde als waar je de vorige keer mee op date ging?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 13:02

BaileyMix schreef:
Klopt, Blingh. Maar ik ben nog nooit met een blonde man op date geweest geloof ik, haha.

Leuk! Dezelfde als waar je de vorige keer mee op date ging?

Hahaha dat heb ik nu ook met deze hoor :') Was niet echt het type met wie ik op date zou gaan en het er zo leuk mee zou hebben.

Ja is dezelfde als de vorige keer :o Gaat heerlijk vlot, spreken elkaar dagelijks en gesprekken blijven leuk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 13:36

BaileyMix schreef:
Ja, the usual. Vaag zijn in wat hij nou wil, bij mij dan toch weer te hoge verwachtingen want eigenlijk kan je natuurlijk helemaal geen verwachtingen hebben van zo'n man. Contact zoeken als hij zich rot of eenzaam voelt, en dan als hij is opgepept niks meer laten horen en vrolijk gezinnetje gaan spelen.

Hm ja het standaard riedeltje dus. Ik hoop dat je date vanavond superleuk is, dat verdien je.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 01:09

Nou, even een dronken update vanuit de trein naar huis: ik heb echt een suuuperleuke date gehad :o Ben helemaal happy haha. Úrenlang over emoties en therapie gepraat :)) En over de struggles van single zijn, en de struggles van in een relatie zijn. En als klapper op de vuurpijl 'biechtte' hij op vegan te zijn :') Voor nu absolute droomdate dus, ben benieuwd naar het vervolg!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 07:54

BaileyMix schreef:
Nou, even een dronken update vanuit de trein naar huis: ik heb echt een suuuperleuke date gehad :o Ben helemaal happy haha. Úrenlang over emoties en therapie gepraat :)) En over de struggles van single zijn, en de struggles van in een relatie zijn. En als klapper op de vuurpijl 'biechtte' hij op vegan te zijn :') Voor nu absolute droomdate dus, ben benieuwd naar het vervolg!

Woohooo yes! Ben gewoon helemaal blij voor je *\%/*