Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Ik heb het er wel over gehad dat ik best wel onzeker ben geworden als het om daten gaat, puur door de rare figuren die er rondlopen. Maar dat ik me bij hem daar geen zorgen om maakte, omdat ik wel echt een goeie vibe met hem voelde en wel mezelf kon zijn. Ook wel gehad over dat ik best een klote anderhalf jaar gehad heb, zit daardoor wel een beetje in een dipje (zeker in de winter, donker koud, nat etc) maar hij heeft afgelopen tijd zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Misschien dat hij daarom zo denkt, al is dat alsnog erg vreemd.
Ook nog gehad over een vreemde ex date van me die graag als een hondje behandeld wilde worden, maar daar hebben we vooral erg om gelachen. Dus ik snap zijn reactie ook echt niet. Maar het zal wel.
Ailill schreef:Hoezo dan? Blijkbaar ziet ie er toch geen match in, en dan dus blijkbaar (izo) vanwege die reden.
Zonnetje81 schreef:Ik zie het ook wel deels zoals ailil. Ik vind ook hoe open en eerlijk ook dat sommigen onderwerpen niet in 1x volledig op tafel hoeven te worden gegooid. Dat kan een veelste negatief beeld vormen wat nu gebeurd is. Dat is mijn mening.
BaileyMix schreef:Hier wederom teleurgesteld door de bezette man
[ Afbeelding ]
Je verwacht het niet, hè. Geloof dat ik nu langzaamaan mezelf genoeg in het gezicht heb geslagen, de glans van de verliefdheid komt er wel af zo... En een paar leuke gesprekken via Bumble, dus binnenkort weer eens op date
BaileyMix schreef:Voor vanavond spontaan een dateQua uiterlijk niet zo mijn type (blond!) maar leuk gesprek al een paar dagen en qua wat we belangrijk vinden in het leven erg op één lijn. En niet lelijk o.i.d. haha. Dus best zin in!
Winged, welkom terug
BaileyMix schreef:Klopt, Blingh. Maar ik ben nog nooit met een blonde man op date geweest geloof ik, haha.
Leuk! Dezelfde als waar je de vorige keer mee op date ging?
BaileyMix schreef:Ja, the usual. Vaag zijn in wat hij nou wil, bij mij dan toch weer te hoge verwachtingen want eigenlijk kan je natuurlijk helemaal geen verwachtingen hebben van zo'n man. Contact zoeken als hij zich rot of eenzaam voelt, en dan als hij is opgepept niks meer laten horen en vrolijk gezinnetje gaan spelen.
BaileyMix schreef:Nou, even een dronken update vanuit de trein naar huis: ik heb echt een suuuperleuke date gehadBen helemaal happy haha. Úrenlang over emoties en therapie gepraat
En over de struggles van single zijn, en de struggles van in een relatie zijn. En als klapper op de vuurpijl 'biechtte' hij op vegan te zijn
Voor nu absolute droomdate dus, ben benieuwd naar het vervolg!