Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Iemand anders heeft zojuist mijn pannenkoek in hapklare kinderstukjes gesneden, ik had het gevoel dat het hele restaurant mee keek. Man wat was dat gênant, de pannenkoek was het helemaal waard maar mij zie je de komende tijd echt niet meer in restaurants.
Sterkte fotolijstje
Rennie89 schreef:Ik heb aan mijn leidinggevende verteld dat ik nu even niet behoefte heb aan praten en dat zodra ik het wel heb, ik het laat weten. Zit nu sinds dinsdag in de ziektewet vanwege burn out verschijnselen. Krijg ik net een appje hoe het nu gaat omdat ik een aantal dagen rust heb gehad… ik heb echt geen zin om daar op te reageren, bedoelingen zullen niet verkeerd zijn maar ik heb aangegeven dat ik zelf contact neem,,, heb overigens wel contact met bedrijfsarts, volgende week een afspraak. Niet dat ik van de aardbodem verdwenen ben ofzo haha.
Zebrastreep schreef:Dat er een kat op bed ligt. Zou je.denken wat is het probleem.... nou we hebben geen kat![]()
Schrok me kapot , de kat overigens ook binnen 2 seconden was die weg
Rambogirl schreef:Zebrastreep schreef:Dat er een kat op bed ligt. Zou je.denken wat is het probleem.... nou we hebben geen kat![]()
Schrok me kapot , de kat overigens ook binnen 2 seconden was die weg
Haha geweldig!
Al zou ik er dus serieus een speciaal hoekje voor maken dat ze daar zou kunnen liggen.
Zo'n ei ben ik weer. Vind altijd alles zielig![]()
![]()
Arethe schreef:Mo_86 schreef:Bedankt allemaal voor de sterktewensen!
Ergernis van vandaag: mijn faalangst speelt flink op vandaag waardoor ik het gevoel heb totaal incapabel te zijn voor mijn baan. Is het al weekend?
Sterkte gewenst Mo!
En heel herkenbaar, heb ik ook soms..
Slaat nergens op, ik weet het maar ik voel me soms echt niet goed genoeg voor m’n werk.
astrea schreef:Rennie89 schreef:Ik heb aan mijn leidinggevende verteld dat ik nu even niet behoefte heb aan praten en dat zodra ik het wel heb, ik het laat weten. Zit nu sinds dinsdag in de ziektewet vanwege burn out verschijnselen. Krijg ik net een appje hoe het nu gaat omdat ik een aantal dagen rust heb gehad… ik heb echt geen zin om daar op te reageren, bedoelingen zullen niet verkeerd zijn maar ik heb aangegeven dat ik zelf contact neem,,, heb overigens wel contact met bedrijfsarts, volgende week een afspraak. Niet dat ik van de aardbodem verdwenen ben ofzo haha.
Heel veel sterkte.
Uit ervaring weet ik dat het een lange en moeilijke weg kan zijn.
Wens het niemand toe, maar zou zoveel makkelijker zijn als werkgever of leidinggevende eens klachten zouden hebben. Mms kwam er dan begrip dat het met een paar vrije dagen niet opgelost is.
Een goede arbo arts is een pré.