Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:48

De reclame van bol.com. Elke keer schrik ik me een ongeluk omdat ik denk dat er iemand voor de deur staat :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:12

Vandaag is ze er officieel niet meer..
Hopelijk vond ze de witte en paarse bloemen mooi Y;(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:35

Nieuwsbrief van de kerk waar ik bij zat (met nadruk op zat, maar dat weten zij nog niet :+ ): naar aanleiding van de hele toestand rondom the Voice gaan ze zich 'weer even' bezinnen op hoe zij intern hun zaken geregeld hebben voor het geval er 'wat gebeurt'. Samengevat: ze gaan overleggen met andere kerken in de regio om af te kijken hoe het daar geregeld is, en ze gaan een vertrouwenspersoon aanstellen.

Op zich natuurlijk hardstikke goed dat ze er mee bezig gaan. Maar het blijkt gewoon uit het hele bericht dat er tot nu toe totaal niet bij stilgestaan is wat er niet alleen kan gebeuren, maar bijna zeker weten gewoon gebeurt in een community waar een klein aantal welgestelde witte mannen behoorlijk wat macht uitoefent. En het feit dat er blijkbaar uberhaupt nooit aan een vertrouwenspersoon gedacht is, daar schrik ik gewoon van. Helemaal omdat deze gemeente zich laat voorstaan op hun progressiviteit/ruimdenkendheid/'modern' kerk zijn.

Noem mij naief, maar ik vind het echt heel jammer dat ze zo'n bericht sturen, in plaats van 'voor de duidelijkheidk dit is ons beleid dat we al jaren geleden hebben opgesteld en dit zijn de personen bij wie je terechtkunt'.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:01

Iemand anders heeft zojuist mijn pannenkoek in hapklare kinderstukjes gesneden, ik had het gevoel dat het hele restaurant mee keek. Man wat was dat gênant, de pannenkoek was het helemaal waard maar mij zie je de komende tijd echt niet meer in restaurants.

Sterkte fotolijstje :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:12

Blijkbaar moet je heftige pijn in je kuit waardoor je niet kunt lopen niet negeren. Volgende keer moet ik naar de huisarts ermee, nu is het al zo goed als over. Ze wilt trombose uitsluiten.
Is het dat niet dan mag ik op krukken gaan rondhobbelen. Welke idioot kan nou niet lopen bij een beetje stress :?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:13

Telpeva schreef:
Iemand anders heeft zojuist mijn pannenkoek in hapklare kinderstukjes gesneden, ik had het gevoel dat het hele restaurant mee keek. Man wat was dat gênant, de pannenkoek was het helemaal waard maar mij zie je de komende tijd echt niet meer in restaurants.

Sterkte fotolijstje :knuffel:

Ik had ooit door een ongeluk 12 hechtingen in mijn mond, nog nooit mensen bij de mac zo raar zien kijken dat ik mijn burger in stukjes moest snijden.... everybody needs to eat right.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:23

Mijn verloofde die er altijd een sport van moet maken om de auto zo dicht mogelijk tegen iets aan te parkeren als hij achteruit een vak in draait. En dan vooral op het allerlaatste moment remmen. Kan daar zo slecht tegen

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 16:12

Net: ex komt binnen met dochter om een cadeautje in te pakken. Dochter heeft nl een verjaardagsfeestje. Wordt ie ‘boos’ op mij dat ik gewoon thuis zit en dus zelf onze dochter had kunnen ophalen en naar dat feestje brengen..

Uhm: vrijdags is altijd zijn dag met dochter. Dus mag hij ook dit soort dingen doen. Dus dat zeg ik, moet ik maar snel ophouden :x

Jep, dat wordt tijd dat ik de sleutel ga terug vragen.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 16:22

Rennie89 schreef:
Ik heb aan mijn leidinggevende verteld dat ik nu even niet behoefte heb aan praten en dat zodra ik het wel heb, ik het laat weten. Zit nu sinds dinsdag in de ziektewet vanwege burn out verschijnselen. Krijg ik net een appje hoe het nu gaat omdat ik een aantal dagen rust heb gehad… ik heb echt geen zin om daar op te reageren, bedoelingen zullen niet verkeerd zijn maar ik heb aangegeven dat ik zelf contact neem,,, heb overigens wel contact met bedrijfsarts, volgende week een afspraak. Niet dat ik van de aardbodem verdwenen ben ofzo haha.

Heel veel sterkte.
Uit ervaring weet ik dat het een lange en moeilijke weg kan zijn.
Wens het niemand toe, maar zou zoveel makkelijker zijn als werkgever of leidinggevende eens klachten zouden hebben. Mms kwam er dan begrip dat het met een paar vrije dagen niet opgelost is.
Een goede arbo arts is een pré.
:(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:56

Dat er een kat op bed ligt. Zou je.denken wat is het probleem.... nou we hebben geen kat :')

Schrok me kapot , de kat overigens ook binnen 2 seconden was die weg :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:57

Zebrastreep schreef:
Dat er een kat op bed ligt. Zou je.denken wat is het probleem.... nou we hebben geen kat :')

Sorry ik moest heel hard lachen :') _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:00

Zebrastreep schreef:

HAHAHA

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:01

Zebrastreep schreef:

_O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:05

Het was gelukkig de kamer waar mijn zusje in het weekend slaapt , hele vensterbank onder de kattenpootjes :')

Nu is het mysterie opgelost ik hoorde soms midden in de nacht al alsof er wat via het raam naar binnen kwam gelopen en dat er iemand over het bed heen liep. Dit is duidelijk dus niet de eerste keer :')

Ik dacht altijd zal mijn verbeelding/ de wind wel zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:11

Zebrastreep schreef:

Oh gadverdamme :x.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:13

Zebrastreep schreef:

Haha geweldig!
Al zou ik er dus serieus een speciaal hoekje voor maken dat ze daar zou kunnen liggen.
Zo'n ei ben ik weer. Vind altijd alles zielig :Y) :+ :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:14

Ik zou mijn bed verschonen. Ik vind katten goor. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:15

Het was volgens mij de kat van onze oh zo vriendelijk buurman :x

Die krijgt geen mooi plekje _O-

Al snap ik de kat wel dat hij dan liever hier komt slapen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:16

Rambogirl schreef:
Zebrastreep schreef:

Haha geweldig!
Al zou ik er dus serieus een speciaal hoekje voor maken dat ze daar zou kunnen liggen.
Zo'n ei ben ik weer. Vind altijd alles zielig :Y) :+ :')

Gewoon een net te kleine doos neerzetten dus :P

Haha wel grappig verteld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:31

Zebrastreep schreef:

Hahaha :D Ik heb even heel hard gelachen :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:57

Arethe schreef:
Mo_86 schreef:
Bedankt allemaal voor de sterktewensen!

Ergernis van vandaag: mijn faalangst speelt flink op vandaag waardoor ik het gevoel heb totaal incapabel te zijn voor mijn baan. Is het al weekend?

Sterkte gewenst Mo!
En heel herkenbaar, heb ik ook soms..
Slaat nergens op, ik weet het maar ik voel me soms echt niet goed genoeg voor m’n werk.

Imposter syndroom :j icm perfectionisme kan dit enorm verlammend werken bij mij :(
Zeker als ik thuis werk. Dagje op kantoor (ik zit naast mijn baas) helpt altijd wel gelukkig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:05

astrea schreef:
Rennie89 schreef:
Ik heb aan mijn leidinggevende verteld dat ik nu even niet behoefte heb aan praten en dat zodra ik het wel heb, ik het laat weten. Zit nu sinds dinsdag in de ziektewet vanwege burn out verschijnselen. Krijg ik net een appje hoe het nu gaat omdat ik een aantal dagen rust heb gehad… ik heb echt geen zin om daar op te reageren, bedoelingen zullen niet verkeerd zijn maar ik heb aangegeven dat ik zelf contact neem,,, heb overigens wel contact met bedrijfsarts, volgende week een afspraak. Niet dat ik van de aardbodem verdwenen ben ofzo haha.

Heel veel sterkte.
Uit ervaring weet ik dat het een lange en moeilijke weg kan zijn.
Wens het niemand toe, maar zou zoveel makkelijker zijn als werkgever of leidinggevende eens klachten zouden hebben. Mms kwam er dan begrip dat het met een paar vrije dagen niet opgelost is.
Een goede arbo arts is een pré.
:(:)

Het kan echt goedbedoeld zijn natuurlijk :) rennie is niet verplicht om te antwoorden of mag ook terugsturen: ik apprecieer je bezorgdheid, maar merk dat contact er momenteel niet bij kan. Ik hou je op de hoogte.

Oid.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:07

Dat ik vroeg moet gaan slapen straks. 3.45 de wekker morgenochtend en dat in het weekend.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:25

Er is een Belgisch meisje vermist in Peru zo eng altijd dit soort dingen :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 19:27

Ik heb zin om zo’n kleurplaat voor volwassenen te maken maar ik ben zelfs met zoiets altijd extreem kritisch. _O-