Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Als je niet terug naar zee wilt rijden en ook niemand kent die dat op korte termijn gaat doen, is een tik met een hamer de kortste klap.Help! Ik kom net terug van een weekendje langs de zee en ik heb in mijn zakje schelpen per ongeluk een klein krabbetje meegenomenik woon in een stad ver van de zee.. wat moet ik met 'm doen?
Hij zit nu even in een bakje met water..
Kookaburra schreef:Als een recruiter je profiel bekijkt op linkedin, dan krijg je toch ook gewoon een melding van: 'pietje precies heeft je profiel bekeken'?
MuSLi schreef:Kookaburra schreef:Als een recruiter je profiel bekijkt op linkedin, dan krijg je toch ook gewoon een melding van: 'pietje precies heeft je profiel bekeken'?
Volgens mij geldt dat tegenwoordig alleen nog als je premium lid bent. Een gewoon lid zit alleen dat iemand van die organisatie of vanuit dat werkveld jouw profiel heeft bekeken...
Kookaburra schreef:Voor recruiters die profielen bekijken?
Ik krijg nog steeds meldingen van 'hennie de haan heeft je profiel bekeken'
Ik wordt er zo kriebelig van dat recruiters berichtjes sturen met: 'blabla, je profiel sluit goed aan...'
En me like: ik heb geeneens een melding dát je op mijn profiel gekeken hebt. Of uberhaubt iemand vanuit dat werkveld.
MuSLi schreef:Kookaburra schreef:Voor recruiters die profielen bekijken?
Ik krijg nog steeds meldingen van 'hennie de haan heeft je profiel bekeken'
Ik wordt er zo kriebelig van dat recruiters berichtjes sturen met: 'blabla, je profiel sluit goed aan...'
En me like: ik heb geeneens een melding dát je op mijn profiel gekeken hebt. Of uberhaubt iemand vanuit dat werkveld.
Maar heb jij het profiel van Hennie de Haan dan ook eens bekeken, of ben je geconnect met Hennie de Haan? Want dan zie je het inderdaad wel met naam en al...