Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:36

Pauline schreef:
M_D_H schreef:
Nou, ik heb mijn nagel precies in het midden geraakt, dus ik ben een heel stuk kwijt en niet alleen de uitstekende lengte zeg maar, er is zelfs een stukje vinger verloten gegaan...
Jezus wat is typen zo lastig zeg :')

Au! Maar, hoe dan?

Diamond painting vind ik echt vreselijk. Ik hou wel vanbtekenen maarverder ben ik niet zo knutselig.

Ik was kip aan het snijden, de kip was nog een beetje bevroren, maar ik heb een goed (diepvries)mes die door bevroren vlees, en schijnbaar ook nagels en vingers, heen snijd als door hete boter :') dus dat was geen probleem, maar in eens kwam ik bij een stukje wat niet bevroren was, mes had daardoor minder weerstand, schoot in eens uit de kip, de kip schoot onder het mes uit en mijn vinger schoot juist onder het mes :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:42

idinn schreef:
Wij hebben vooral groen en okergeel in huis.

Op mijn Santa kaartje zaten gele en groene sterren....

Ben jij mijn Santa Idinn?

Zo,ben op tijd met vragen :P

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:43

Ik wacht zoals altijd tot het laatste moment met iets kopen. Want dan heb ik overal over na gedacht. Bovendien hoop ik iets te halen wat nu nog niet lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:54

Daan.. voor jou een raadsel voor mij een weet O:)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:12

Vorige week een stofzuiger opgestuurd naar coolblue voor reparatie. Ik ben zo’n kluns die de track&trace code weggooit en ze hebben hem nog niet binnen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:16

Ik heb de woonkamer eindelijk geverfd! Dus naast dat ik overgeleverd en zwarte bloempotjes en kaarsjes enzo heb, nu ook een eucalyptus muur!

Afbeelding

Op het korte stukjes muur komen 5 planken met lampen, dus heb nog ruimte voor een lampje, lichtje, fotolijstje of iets leuks ! Hou niet van prul, maar wel van sfeer.. lastig hé?

Ik ben sinds vorige week ook weer begonnen met sporten in de sportschool dus heb nu constant spierpijn, iets te hard van stapel gelopen haha!

Vanavond even afwachten hoe verder. Moet voor de laatste dingen echt even de stad in! :D gelukkig woon ik superdichtbij een winkelcentrum wat al heel veel fijne winkels bevat dus de belangrijkste dingen heb ik al voor je, lootje !

Dit wordt mijn nieuwe diamond painting :D want lijkt zo op mijn hondje..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-11-21 10:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:17

Ik heb wel eens diamond painting gedaan.... en die ligt nog steeds ergens om af te maken :+ Kortom... :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:19

Jodym schreef:
Vorige week een stofzuiger opgestuurd naar coolblue voor reparatie. Ik ben zo’n kluns die de track&trace code weggooit en ze hebben hem nog niet binnen -O-

Ach, da's ook niet fijn!

Hier een discussie ivm een regendouche - wij hebben dat ding in maart al aangekocht, en gisteren (na renovatiewerken) pas geïnstalleerd. Er ontbreken blijkbaar 2 mini onderdeeltjes, maar die hebben we wel echt nodig (gaat om wat er in 2 buisjes zit, om de gehele stang vast te kunnen zetten, nu zwabbert die alle kanten uit). Wij hebben de regendouche destijds op Vakantieveilingen gekocht - nu wordt het een over en weer getrek over wie verantwoordelijk is - Vakantieveilingen of Mascot.
Stuur nou gewoon die 2 onderdelen op, ik was ZO klaar om eindelijk normaal te kunnen douchen :')

Ik heb nog nooit een diamond painting gemaakt, maar knutselaar die ik ben zou het wel leuk vinden denk ik. Schilderen op nummer trouwens ook - wel liefst landschappen dan haha. Weet alleen niet wat mijn katten van al die leuke kleine steentjes zouden vinden :')

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:36

Ik duik vanmiddag nog even de stad in voor de zekerheid.

DP heb ik waarschijnlijk het geduld niet voor, en ook de ogen niet meer.... Ja, dat kan je opvangen door een bril, maar dat duurt nog even voor ik zover ben waarschijnlijk :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:49

Jodym schreef:
Toch geen Rowenta toevallig?
Ik heb vorig jaar met Black Friday bij Coolblue een Rowenta stofzuiger gekocht en heb 2 weken geleden nr. 3 binnen gekregen :=

Tancreda4 schreef:
Ik duik vanmiddag nog even de stad in voor de zekerheid.

DP heb ik waarschijnlijk het geduld niet voor, en ook de ogen niet meer.... Ja, dat kan je opvangen door een bril, maar dat duurt nog even voor ik zover ben waarschijnlijk :+
Zo herkenbaar dit B-) _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:52

Ah ik weet niet, ik vond het een enorme stap om een afspraak te maken bij de opticien, maar...
Die brillen staan mij verdomd goed :))
Ik heb echt een brillen gezicht :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 10:54

Ik vind mezelf beter om aan te zien met bril dan zonder, dus ik ben bijna vergroeid met dat ding. Ik heb ook al bijna 20 jaar een bril — de hoofdpijn woog toch niet op tegen de drempel om naar de opticien te gaan. :=

Diamond painting is een no-go hier. :)) Schilderen doe ik met verf (en zonder nummers). :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:14

Hier nog iemand die ontkent een bril nodig te hebben. Mijn collega's zijn het allemaal eens dat ik een bril nodig heb :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:14

God wat ben ik weer een ei geweest.
Was er een doos binnen gekomen met kattenvoer en ik zei nog zo tegen mn vriend van voorzichtig zijn met de doos want die heb ik nodig etc.
En vanmorgen heb ik dus met mn slaperige hoofd die doos kapot gescheurd :7

Ben echt nog steeds aan t nadenken over mn hint. Ben zo bang dat tie weer te makkelijk is.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:17

geerte schreef:
Hier nog iemand die ontkent een bril nodig te hebben. Mijn collega's zijn het allemaal eens dat ik een bril nodig heb :')

Weet je wat, voor mij, hier het meest beangstigend aan was?
Voor mijn gevoel was het helemaal niet zo erg met mijn ogen (en dat is ook wel zo hoor, want ik heb een hele kleine afwijking), maar toen ik mijn bril kreeg, hadden de bomen in eens blaadjes :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:18

M_D_H schreef:
geerte schreef:

Voor mijn gevoel was het helemaal niet zo erg met mijn ogen (en dat is ook wel zo hoor, want ik heb een hele kleine afwijking), maar toen ik mijn bril kreeg, hadden de bomen in eens blaadjes :') _O-
Dat roep ik altijd als ik weer een brillenupdate gehad heb: "Ik kan weer in HD zien! :wow: " :+ Vaak heb ik idd ook niet door dat m'n zicht toch wel iets veranderd is, tot ik ineens weer elke dag hoofdpijn heb.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:20

ik hier vroeger altijd een bril gehad blij dat ik nu niet meer hoef maar wie weet kan altijd nog

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:21

Mooie inrichting Pimaude! Heel gaaf <3

Hier al wat leuke ideeën bedacht voor mijn lootje maar nog niks ingekocht. En als de winkels dicht gaan dan doe ik het maar online, komt vast helemaal goed.

Gecondoleerd CastaMickey :(:)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:34

M_D_H schreef:
geerte schreef:

Oeps :')
Bij mij hebben de bomen nog wel blad gelukkig (alleen nu even niet zoveel meer :+ ).

Ik heb al 30 jaar ofzo een bril met kleine sterkte voor veraf en de sterkte is in al die jaren ook nauwelijks veranderd. Dus ik denk eigenlijk dat ik met deze afwijking geboren ben, wat ook verklaard waarom ik altijd een druif was met balspellen met gym. Maar eigenlijk moet ik nu een leesbril, en daar wil ik nog niet helemaal aan.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:53

Hoi allemaal, ben ik weer.
Ik heb eindelijk m’n deadlines klaar (yay!) Ik las iets over diamond painting en dat is helaas niet echt iets voor mij. Ik ben autistisch en heb last van “hyperfixeren”. Ik vind dingen vaak voor een bepaalde periode leuk en dan ineens pats boem niet meer :’D dus creatieve dingen zijn leuk als het niet hele grote projecten zijn hahah. Ik heb echt nog drie dp’s liggen thuis. Die met de steentjes, niet de pixels ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:13

Dp vond ik wel leuk om te doen, maar ik heb er nog een liggen die nog verre van af is. Ik vergeet altijd dat hij in de kast ligt en als ik vrije tijd heb ben ik liever met andere hobby's bezig.

Probleem is ook dat ik alles leuk vind om te proberen. Komt vaak door bokt, dan zie ik iemand van wol wat leuks maken en dan denk ik wil ik eens proberen. Maar komt er vaak toch niet van

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:37

Oeeeeh ik heb SS post. Zo leuk!! Echt heel lief van mijn SS.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:37

Jolien87 schreef:
Even voor de duidelijkheid: ik hoef géén vreetpakket :')

Ik hoef ook echt geen vreetpakket. Ben vanmorgen zodra de winkels open gingen meteen de stad ingedoken en ik heb het voor mijn lootje nu redelijk compleet, inclusief kerstpapier. De rest bestel ik wel. Was als de dood dat niet essentiele winkels weer gaan sluiten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:40

Jullie ervaringen met een bril zijn zo herkenbaar :')

Ik kon ineens weer borden lezen onderweg :=

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:55

Ik heb ook een kaartje :D ff lezen en op de foto zetten. Er zitten hints bij! Superrr leuk dit.