jumpyhorse schreef:Zin hebben in het nieuwe jaar… en dan je wiskundeboek toekrijgen
[ [url=m/CZlgem.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6cOAEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
912 pagina’s
Omg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzywuzy schreef:Ja, ironisch genoeg doe ik iets juridisch. Iemand krijgt nu al een strafblad wat ik te horen kreeg. Ik heb er geen hoop in, sowieso niet met stage. Sommige hebben een heftig turks? accent terwijl ze in nederland zijn opgegroeid. Daar redt je het niet mee hoor, je moet normaal nederlands kunnen spreken voor een stage plek, laat staan juridisch
DeEenhoorn schreef:Ik erger me aan mezelf en dat ik niet zo goed meer weet hoe je een sterke motivatiebrief voor een baan die je heel graag wil ookalweer schrijftals iemand op bokt me zou kunnen helpen zou dat fijn zijn maar anders ga ik even het uitzendbureau waar ik momenteel voor werk aan de mouw trekken hahaha! (Gaat om een chemische laboratoriumfunctie op MBO niveau)
Cowboy55 schreef:DeEenhoorn schreef:Ik erger me aan mezelf en dat ik niet zo goed meer weet hoe je een sterke motivatiebrief voor een baan die je heel graag wil ookalweer schrijftals iemand op bokt me zou kunnen helpen zou dat fijn zijn maar anders ga ik even het uitzendbureau waar ik momenteel voor werk aan de mouw trekken hahaha! (Gaat om een chemische laboratoriumfunctie op MBO niveau)
Hoeveel dagen heb je om te reageren? Als we 4-5 dagen hebben mag je me als je wil een PB sturen en ik kijk samen met je. Na 29 jaar HR ervaring denk ik daar wel een beetje zicht op te hebben.Als het sneller moet gaat ‘t ‘m niet worden: ben een beetje druk.
DeEenhoorn schreef:Cowboy55 schreef:Hoeveel dagen heb je om te reageren? Als we 4-5 dagen hebben mag je me als je wil een PB sturen en ik kijk samen met je. Na 29 jaar HR ervaring denk ik daar wel een beetje zicht op te hebben.Als het sneller moet gaat ‘t ‘m niet worden: ben een beetje druk.
Ik heb geen einddatum zien staan maar ik wil wel het liefst deze week reagerenik loop het niet graag mis natuurlijk! Ik stuur je later deze week, ik verwacht morgen/overmorgen even een PBtje
maar alvast bedankt voor je hulpaanbod!
MarlindeRooz schreef:poedersuiker Universiteit die ons eerst forceert via SMS met een code in te loggen op blackboard. En nu moet het met een app.
1. Ik heb mijn telefoon tijdens het studeren ver weg liggen
2. Nu moet ik weer een domme app downloaden die ik anders nooit gebruik
3. Wat moeten mensen zonder smartphone??? (ja ik ken ze)