Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lenaa_tje schreef:Needje schreef:omdat er constant geroepen werd dat de regels niet voor kids golden.
En dat is nog steeds een beetje zo natuurlijk.
1,5 meter geldt niet voor kinderen onder de 12.
oomens schreef:Maar waarom lieten ze Pietje dan voorheen ook met Kees samen spelen? Contacten beperken is toch niet iets dat alleen maar door een schoolsluiting bewerkstelligd wordt? Daar hebben ouders ook zelf hun verantwoordelijkheid in.
secricible schreef:Brabant is iig eerder begonnen dan Groningen ja met de 60-65 jarige e.d. volgens mij is Groningen daarbij nog niet eens begonnen. Valt ze niet ook onder een andere groep van waaruit ze gevaccineerd is?
Want die uitrol per provincie is puur voor 60-65 en hoog risico met AZ bij de HA.
Citaat:Voortgang regionale uitrol vaccinaties
We hebben van het RIVM te horen gekregen dat deze week (week van 22 t/m 28 maart 2021) huisartsenpraktijken in Zuid-Holland en in Drenthe hun bestelling kunnen gaan plaatsen voor de eerste ronde vaccinaties met AstraZeneca. De praktijken in deze provincies zullen volgende week de vaccins ontvangen.
Heeft u een huisartsenpraktijk in deze provincie, dan ontvangt u meer informatie van het SNPG over het bestellen. Bij het bestellen krijgt u te horen op welke dag de vaccins bij uw praktijk worden afgeleverd.
Voor huisartsen in de provincies Overijssel, Groningen, Friesland en Noord-Holland is er nog niet bekend wanneer zij vaccins kunnen bestellen. We hopen zeer snel te horen van het RIVM wanneer er voldoende vaccins zijn om ook deze provincies daarvan te kunnen voorzien.
SusanH schreef:Je kan hem ook op absolute values zetten. Dan blijft overeind dat de piek rond hetzelfde moment valt. En dat je rond dezelfde tijd een afname ziet.
purny schreef:Ben benieuwd wanneer mijn moeder haar oproep krijgt. Zij moet naar de huisarts mijn vader naar de locatie.
Ik moet ook naar de huisarts terwijl ik mobiel genoeg ben om naar de locatie te gaan
purny schreef:Ben benieuwd wanneer mijn moeder haar oproep krijgt. Zij moet naar de huisarts mijn vader naar de locatie.
Ik moet ook naar de huisarts terwijl ik mobiel genoeg ben om naar de locatie te gaan
secricible schreef:Brabant is iig eerder begonnen dan Groningen ja met de 60-65 jarige e.d. volgens mij is Groningen daarbij nog niet eens begonnen. Valt ze niet ook onder een andere groep van waaruit ze gevaccineerd is?
Want die uitrol per provincie is puur voor 60-65 en hoog risico met AZ bij de HA.
MarlindeRooz schreef:simongek schreef:Wij wonen ook in NH. Mijn ouders zijn van 1946 en 1947. Hebben nog niets gehoord.
Ouders willen hem graag. Mijn vriend en ik laten ons niet inenten.
Dan neem ik ook aan dat je niet op de IC wil komen als je wel heel ziek er van wordt?