Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:31

Moestuin schreef:
Ik had dit voorjaar een hoop shortjes en rokjes gekocht voor mijn dochter bij dezelfde verkoopster. Nu met het mooie weer wou ik ze dus wassen om te gebruiken. Gewoon alles waar ik aankom springt kapot op de naad of op de elastiek. Shortjes zakken zo van haar poep af als je ze wilt aandoen. De elastiek kraakt langs alle kanten en springt niet meer terug in model. Ze zagen er prima uit, maar wijze les voor het vervolg om de rekkers even te testen voor je aangeeft dat alles in orde is :+

oh, dit had ik zelf met een shortje, vorig jaar nog prima, nu blijkbaar vergaan. Kan prima na een paar weken in de kast liggen ...

Urona447

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:13

Ik heb vandaag een nieuwe north face jas binnengekregen die veels te klein is. Wij hebben altijd north face jassen maar dit lijkt wel een kindermodel.

Kaartjes zitten er nog aan maar die zijn wel in het Aziatisch/Chinees. Verkoopster wil niet meewerken en hem niet retour nemen want zij heeft hem ook zo op vinted gekocht. Wat kan ik nu het beste doen ?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 18:41

Als welke maat werd hij geadverteerd en komt dat overeen met de kaartjes / labels...?

Ik heb 2 keer iets ontvangen dat echt veel te klein was, zo erg te klein dat het met een béétje opletten wel opvalt..... wanten en een muts die werden geadverteerd als voor een 8 jarige en die echt baby of peutermaat waren en de labels gaven dat ook aan..... -O-

Vanuit Vinted is het beleid dat je die op je eigen kosten terug kan sturen, super stom want de fout zit bij de verkoper. Je moet den dus maar hopen dat de verkoper je tegemoet wilt komen in de verzendkosten....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:56

Die verzendkosten ben je kwijt, voor de rest zou ik een geschil openen zodat er nog niet aan de verkoper wordt uitbetaald.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:12

Heel rot als de maat zo afwijkt! De verkoper zou moeten aangeven wat de maat in het label is en eventueel hoe het valt als dat afwijkt.

Ik heb wel eens gehad dat iemand vroeg of het teruggestuurd mocht worden, omdat het kledingstuk te groot was. Maar het was een one size en ook zo geadverteerd (incl mijn lengte en gebruikelijke maat), dus dat heb ik vriendelijk afgewezen.

Nu ben ik bij 2 Mondial Relay pakketjes vergeten om dat stukje van het verzendlabel in het pakket te stoppen. :roll: Ik heb het erop gewaagd. Het was te goed ingepakt om eenvoudig open te kunnen maken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:15

Oh ik stop dat er eigenlijk nooit bij in.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:25

Ik kreeg op bijna alle artikelen die ik verkocht heb mensen die lager boden. En ik moet er vanaf dus meestal accepteer ik dat ook gewoon.
Dat is toch net het hele principe, dat je van je spul af moet.

Ik bied ook gewoon lager als ik dat een eerlijke prijs vind

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 12:28

Urbanus schreef:
Hangt van de verkoper af. Ik blokkeer mensen die bieden maar er zijn ook verkopers die wel biedingen accepteren.

-O- Ik dacht dat het 'moest' haha, heb tot nu toe alles wel goedkoper gekregen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 13:12

Ik bied op 80%, als ik al iets lang wil en plots komt het te koop voor een nette prijs, dan koop ik het wel direct.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 14:51

Als ik iets zie wat ik wil voor een prijs die ik wil betalen bied ik ook gewoon niet. Maar iets van 40€ met het kaartje er aan dat te koop staat voor 30€ daar bied ik gewoon lager op

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 00:54

Ik biedt ook vaak hoor :j tenzij ik het echt een koopje vind. Kan het altijd proberen denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:48

Over die North Face jas: toen ik in Nepal was vorig jaar kwam je die jassen op elke straathoek tegen, in kleine winkeltjes en grote boetieks/shops. De prijzen vielen tussen normale prijs tot spotgoedkoop, maar ze hadden 1 ding gemeen: ze zijn allemaal nep. Enkel in de North Face store te Kathmandu had je de originele, maar zelfs die was moeilijk te vinden omdat er zoveel winkels zich voordeden als DE officiële shop.

Dus met uitsluitend aziatisch/chinees op het etiket zou ik durven gokken dat die daar vandaan komt of een ander aziatisch land. Veel mensen kopen daar zo een jas voor de trekkings in de bergen en pakken die dan mee naar huis als gedragen. Anders heb je echt dikke heibel met de douane.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:13

Ik heb mijn bundelkorting uit staan, en nu kunnen we onderhandelen over de prijs.

Verkoop alleen maar duurder kindermerken merk dat de Fransen, Spanjaarden en Italianen echt op mij zitten te wachten want merk bobo choses is nieuw of ZGAN binnen 1-2-3 uurtjes weg voor de vraagprijs en als al die mensen gewoon bij ons in de sale zouden kopen is het goedkoper

Ik overweeg bijna alle sale op te kopen en verkopen :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:33

Ik heb nu voor het eerst ook wat kleding op vinted staan. Vind het nog geen succes aangezien het pas 8x bekeken is in 4 dagen. Nog eventjes afwachten dus.

Gebruiken jullie het boosten veel ?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:45

Lavitabella schreef:
Ik heb nu voor het eerst ook wat kleding op vinted staan. Vind het nog geen succes aangezien het pas 8x bekeken is in 4 dagen. Nog eventjes afwachten dus.

Nooit eigenlijk..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:55

Ik boost nooit. Volgens mij kan je het beste gewoon zo vaak mogelijk iets nieuws erbij zetten op je account :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 10:55

Lavitabella schreef:

Ik weet niet of het door de vakantie periode komt, maar hier word ook heel weinig bekeken. Schoonzus heeft het zelfde. Alleen bekende merken blijfen het goed doen.
Boosten doe ik ook nooit eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 11:03

Het is ook solden periode in België en ik gok andere landen zoals Spanje en Frankrijk. Rond Black Friday viel het bij mij ook stil tot na de koopjesperiode in januari, daarna trok het pas weer op gang.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 11:10

Ik boost nooit!
Koop wel eens de etalage, vooral als er net kinderbijslag is.

Eigenlijk zou een lockdown wel goed zijn voor m’n kledingkast denk ik.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 11:31

Ik boost enkele keer bij een duur item vaak verkoop ik het niet wel wat anders

Ook goed denk ik dan

Etalage doe ik vaak mijn doel is dan om iig zieltjes lees volgers te krijgen zo kom ik ook aan mijn kleding

Zo heb ik merk ba&sh leren kennen echt mooi maar nog nooit gezien gevoeld of gepast
Moeilijk moeilijk want we praten wel vanaf >100€ maar de meeste jurken zijn wel mijn ding
Zijn ook goedkoper maar dat zijn tenten ;) die hoef ik niet maar jurkjes met glitter draadje ja leuk

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 13:44

Ik zie wel dat het merk van Studio Anneloes erg veel moet kosten op Vinted.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 13:50

tita schreef:

Ook goed denk ik dan

Etalage doe ik vaak mijn doel is dan om iig zieltjes lees volgers te krijgen zo kom ik ook aan mijn kleding

Zo heb ik merk ba&sh leren kennen echt mooi maar nog nooit gezien gevoeld of gepast
Moeilijk moeilijk want we praten wel vanaf >100€ maar de meeste jurken zijn wel mijn ding
Zijn ook goedkoper maar dat zijn tenten ;) die hoef ik niet maar jurkjes met glitter draadje ja leuk

Ik heb precies hetzelfde, zo’n mooi merk maar durf het niet te gokken. Idem met Louizon
Wat is jouw Vinted profiel? Je kinderkleding matcht ook met mijn smaak :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 14:03

tita schreef:

Ook goed denk ik dan

Ba&sh is prachtig materiaal, kun je rustig kopen. Wel fijnere stoffen dus niet sloop proof.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 14:54

Ba&sh is mooi, valt goed op maat. Die jurken zijn nieuw ook zomaar €300 dus €100 is een prima prijs voor een jurk in goede staat.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 14:58

Mijn vinted is ppronk76

:') De gene die ba&sh kennen….houden ook van mijn kinderkleding
Omdat jullie zeggen geloof ik het maar hoe valt het de meesten zijn Fransen en ik durf dus geen S te kopen