Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahahatsjoe schreef:[ [url=m/RmgRL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve Secret Santa, ik ga vanavond wat mooie foto's zoeken van mijn merrie. De foto hierboven is een schilderij dat iemand 2 jaar terug voor mij gemaakt heeft.
Moet toch zeggen dat ik weer moest huilen, zoveel lieve woorden hier geschreven zijn, echt heel erg bedankt.
Zouden er dingen zijn die je specifiek wilt weten?
Dyphusion schreef:Lieve SS, ik heb je kaartje gekregen en heb er even goed over nagedacht, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het lastig vind om specifieke dingen te benoemen die ik graag in mijn pakket zou willen, aangezien ik niet wil dat het een 'boodschappenlijstje' wordt.Zouden er dingen zijn die je specifiek wilt weten?
ik heb al zooooolang niet meer geshopt, dat ik mezelf echt niet kon bedwingen
pimaude schreef:Dyphusion schreef:Lieve SS, ik heb je kaartje gekregen en heb er even goed over nagedacht, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het lastig vind om specifieke dingen te benoemen die ik graag in mijn pakket zou willen, aangezien ik niet wil dat het een 'boodschappenlijstje' wordt.Zouden er dingen zijn die je specifiek wilt weten?
Misschien kun je dan heel open denken, bijvoorbeeld in kleuren.. wel of niet prullaria, wel of niet 2ehands. Wat zijn je hobby's.. dat helpt je ss vast, zonder dat het echt een lijstje wordt!