Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Vergt wat aanpassingen dus. Dat zal ook wennen. Maar ik meldde het nav een opmerking boven me, als bv sommige stukken oranje worden wijken mensen uit naar rustigere gebieden. Dat is dus al zo.
Neonlight schreef:karuna schreef:Vergt wat aanpassingen dus. Dat zal ook wennen. Maar ik meldde het nav een opmerking boven me, als bv sommige stukken oranje worden wijken mensen uit naar rustigere gebieden. Dat is dus al zo.
En die drukte is vanwege de grotere hoeveelheid corona besmettingen in sommige delen en heeft niets te maken met vakantie? Ik denk eerder dat het te maken heeft met de vakantie en niet dat mensen nu bewust uitwijken naar jouw regio omdat het daar veilig is. Ze lopen door het bos, de recreatie dingen, heeft naar mijn weten toch meer met vakantie te maken dan iemand die uitwijkt en vanuit zijn uitwijkplek de hele dag werkt.
MarijeR schreef:Hier zijn het ook veel vakantiegangers, zowel uit NL als Duitsland (zit een paar km van de grens) en op zich maak ik me er helemaal niet druk om en gun iedereen een fijne vakantie want het is hier ook een mooi stukje Groningen.
Maar het zou wel heel fijn als ze zich gewoon aan de corona regels houden en een beetje gepaste afstand houden. Dat vertikken ze gewoon en idd grote bekken en aso gedrag.
En ik denk dat als je in het westen strengere regels moet gaan invoeren dat je dan vooral het feestende deel naar het noorden gaat jagen.
Want die groep laat zich echt niet hun zuipfeesten afpakken.
Laat die maar lekker in het westen blijven
Echwel schreef:Als we als Nederlander maar kunnen klagen...
Iedereen thuis niet goed.
Iedereen op vakantie slechter.
Neem je eigen verantwoordelijkheid en als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers naar jezelf..
Kan ook nog zeggen leven en laten leven.
lenaa_tje schreef:MarijeR schreef:Hier zijn het ook veel vakantiegangers, zowel uit NL als Duitsland (zit een paar km van de grens) en op zich maak ik me er helemaal niet druk om en gun iedereen een fijne vakantie want het is hier ook een mooi stukje Groningen.
Maar het zou wel heel fijn als ze zich gewoon aan de corona regels houden en een beetje gepaste afstand houden. Dat vertikken ze gewoon en idd grote bekken en aso gedrag.
En ik denk dat als je in het westen strengere regels moet gaan invoeren dat je dan vooral het feestende deel naar het noorden gaat jagen.
Want die groep laat zich echt niet hun zuipfeesten afpakken.
Laat die maar lekker in het westen blijven
Maar dat feest gedeelte mag hier toch ook al niet.
Tja ik maak mij ook schuldig aan vertrekken naar jou stukje Groningen haha dat doen we normaal in de zomer nooit maar wij gaan niet op vakantie. Ga je toch dagjes weg en met deze vrij koele zomer kano ik liever bij jullie dan hier op het paterswoldse meerterwijl dat juist normaal andersom is. Gaan we alleen in het voorjaar bij jullie kanoën