Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 14:20

juliedo24 schreef:
De jongen waar ik een paar dates mee heb gehad blijkt een ontzettende banketstaaf te zijn. Wat hij zegt en doet spreekt elkaar allemaal tegen. 's Avonds nog gezegd dat het fijn is om me te zien, volgende ochtend zonder gezichtsuitdrukking gezegd dat hij ermee wil stoppen. Nou, liever kwijt dan rijk dan. Neemt niet weg dat het flink k*t is, heb me echt flink vergist in hem blijkbaar. Kon op het laatst in zijn gezicht zien dat hij recht tegen me aan het liegen was.
Voor mij voorlopig even geen Tinder of datingapps meer. Ik kijk wel wat er op mijn pad komt.

Interessant om te lezen wat jullie schrijven over vriendschappen met exen. Ik heb met de mijne nog goed contact en heb het zelfs met hem over mijn dates. Ik heb juist in een relatie nog behoefte aan een vriendschap met iemand van het andere geslacht. Als je dan ergens mee zit, kunnen soms mannen beter verklaren waarom je vriend iets doet, dan dat vriendinnen dat kunnen.

Maar een vriend/vrienden van het andere geslacht vind ik wat anders dan een ex(-scharrel) als enige mannelijke vriend hebben.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 15:22

Wat is Badoo toch een prachtige app... :') Was even vergeten dat iedereen je zomaar een bericht kon sturen! Kreeg ik een of ander bericht van een vent wat totaal niet mijn type is (en ik had hem dus ook niet geliked) : "Je ziet er erg leuk uit! Stel je voor dat je ook nog eens zo'n leuk karakter hebt... Overtuig me maar! ;) "

Ehh wat? :') Ik heb jou niet eens geliked en dan moet IK jou overtuigen??? _O- Houdoe en bedankt.

Ik ga het weer verwijderen. Wat een rare figuren zitten daarop.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 15:36

Wow Neverland :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:18

Oh wow die denkt ook dat hij het beste lotje uit de lotterij is :')

Hier ook vrienden met een ex-date. Eerlijk gezegd is hij ook een van de eersten die ik bel als ik ergens mee zit en even geen zin heb in 'vrouwendrama' van een vriendin.
Spreken elkaar echt niet vaak, niet eens wekelijks, maar als het eens nodig is weet ik wel dat ik daar terecht kan. No matter what.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:35

Oh zoiets kan ik dan wel weer waarderen. Is weer eens wat anders :))

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:42

Ja maar van een man die jij niet eens hebt geliked? Gewoon een bericht van een random stranger? :')

Nee, dat kan ik niet waarderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:52

Het gaat bij mij vooral mis op de aanname dat als je er leuk uitziet je karakter waarschijnlijk k*t is en dat jij het tegendeel dan moet 'bewijzen' Dan sta je toch al 10-0 achter hoor :n En idd, vooral omdat je hem niet eens hebt geliked..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:53

Tja, je kan ook niet alles hebben, toch O:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:01

Ailill schreef:
Tja, je kan ook niet alles hebben, toch O:)

:') Nou... Er zijn toch genoeg mensen met beauty en brains toch?

Maar vaag verhaal hoor Neverland. Dat is ook waarom ik Badoo 3 jaar geleden totaal afgezworen heb. Wat een mafklappers zitten daar. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 18:04

Nope, het is het een of het ander :P

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 18:21

Stille meelezer meldt zich! Ik ben sinds 3 maanden single na lange relatie, dus heb ook maar eens een poging gewaagd op Tinder. Tot nu toe nog zonder succes, afgezien van een scharrel die me is gaan negeren de laatste dagen.
Ik swipe rustig verder :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 18:44

Ailill schreef:
Nope, het is het een of het ander :P

Of gewoon allebei niet. :') :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 19:11

Oh jee, ik neem het echt veel minder zwaar op. Liever zo'n opmerking dan 'He hallo, hoe gaat het met jou?' Dat vind ik zo tergend saai..

Geen beauty en geen brains komt inderdaad akelig vaak voor. Vaak dan wel weer voorzien van een portie ego/grote bek/foto-met-vis :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:39

Ik denk dat het niet gewaardeerd wordt omdat de man haar type niet is. Als het een bloedhete man zou zijn waar je helemaal hotteldebottel van wordt alleen nog maar door naar de foto te kijken, dan zou zo een bericht juist gedurfd en gewaagd en *giechel giechel, wat moet ik antwoorden* zijn. Dat is menselijk. :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:41

Sorry, nee zelfs dan niet. :') Ik wil een normaal gesprek voeren met iemand. Ik wil mezelf niet 'verkopen'.

Voor mij was het gewoon dubbel. Ik wil iemand helemaal niet overtuigen dat ik fantastisch, lief, prachtig, de ideale schoondochter, mooi, grappig, begripvol, attent etc etc ben. Ik ben toch niet voor een baan aan het solliciteren? En nu ging dit ook nog over een baan die ik helemaal niet wil hebben.
Laatst bijgewerkt door Neverland op 06-01-20 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:46

Er staat een knipoogje achter. Ik lees het dan niet als arrogant, maar iemand die moeite heeft gedaan om eens met een langere zin te komen dan 'eeey, al goed?'. :')
Maar als het je ding niet is, is het je ding niet. Je moet toch een zekere aantrekking voelen en als dat er niet is, is iedere openingszin slecht.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:59

Ik snap Gini wel, bij mij zou het waarschijnlijk wel zo werken. :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 22:47

Nou, de beste man had me gevonden op Facebook hoor. :') Stuurt hij me daar nog een bericht: "Dit is wel een heel eenzijdig gesprek zo."
Toen heb ik hem even laten weten wat ik er van dacht. :Y) Kreeg ik als reactie: "Je bent wel erg vijandig. Ik weet niet waarom ik dit heb verdiend."

:') Nu is ie geblokkeerd. Heb sowieso een hekel aan mensen die me gaan opzoeken op Facebook als we niet gematched zijn...

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 01:44

Geen interesse is geen interesse he :roll:
Heb nu ook iemand die mij volgt en op bijna al mijn stories moet antwoorden maar vind dat moeilijk om duidelijk te maken dat hij daarmee moet stoppen, dus ben maar gewoon kortaf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 09:55

Toch kun je vaak beter duidelijk zijn, scheelt een boel ergernis.. Mannen begrijpen die hints niet altijd :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:42

Relaxed schreef:
Toch kun je vaak beter duidelijk zijn, scheelt een boel ergernis.. Mannen begrijpen die hints niet altijd :+

Of eigenlijk gewoon nooit hahaha. Mannen doen niet aan hints :D

Badoo is eigenlijk gewoon voor de grap, zelden dat daar iets normaals voorbij komt en het meest irritante is dat ze gelijk zien dat je online bent en dat mensen je dus denken te kunnen claimen. Overigens wel een mooie test, iemand die dat doet is per definitie ongeschikt.

Maar...een vriendinnetje van mij heeft daar toch echt wel serieus een heel leuke vriend vandaan! Dus het kan wel.

Ik heb gisteren gewoon dik 1,5 uur aan de tel gezeten......heb wel zin in vrijdag maar jemig als het maar niet tegenvalt. Daar hebben we gisteren al behoorlijk om gelachen, hij is wel lekker normaal wat dat betreft, dat scheelt!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:46

Ik heb mijn vriend ook via Badoo. Volgende week krijgen we de sleutel van ons huisje, dus t kan zeker.
Ik heb super leuke gesprekken en ook een paar dates gehad via Badoo.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:49

daffodil schreef:
Relaxed schreef:

Of eigenlijk gewoon nooit hahaha. Mannen doen niet aan hints :D

Duidelijkheid is iedereen bij gebaat, man, vrouw en x-je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:14

nenahdm schreef:
Geen interesse is geen interesse he :roll:
Heb nu ook iemand die mij volgt en op bijna al mijn stories moet antwoorden maar vind dat moeilijk om duidelijk te maken dat hij daarmee moet stoppen, dus ben maar gewoon kortaf :+

Je kunt ook instellen dat bepaalde personen je verhaal niet kunnen zien. Ik heb een aantal mensen op die lijst staan omdat ik ook gek werd van hun berichten.

Ik lees hier vaak mee omdat ik zelf ook wel eens Tinder. Heerlijk herkenbare ergernissen :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:01

Berdien schreef:
Oh jee, ik neem het echt veel minder zwaar op. Liever zo'n opmerking dan 'He hallo, hoe gaat het met jou?' Dat vind ik zo tergend saai..

Geen beauty en geen brains komt inderdaad akelig vaak voor. Vaak dan wel weer voorzien van een portie ego/grote bek/foto-met-vis :')
Niet alleen een foto met vis :o

Ik begin hier toch wel een klein beetje, gezond, nerveus te worden voor date/week 2 :')