juliedo24 schreef:De jongen waar ik een paar dates mee heb gehad blijkt een ontzettende banketstaaf te zijn. Wat hij zegt en doet spreekt elkaar allemaal tegen. 's Avonds nog gezegd dat het fijn is om me te zien, volgende ochtend zonder gezichtsuitdrukking gezegd dat hij ermee wil stoppen. Nou, liever kwijt dan rijk dan. Neemt niet weg dat het flink k*t is, heb me echt flink vergist in hem blijkbaar. Kon op het laatst in zijn gezicht zien dat hij recht tegen me aan het liegen was.
Voor mij voorlopig even geen Tinder of datingapps meer. Ik kijk wel wat er op mijn pad komt.
Interessant om te lezen wat jullie schrijven over vriendschappen met exen. Ik heb met de mijne nog goed contact en heb het zelfs met hem over mijn dates. Ik heb juist in een relatie nog behoefte aan een vriendschap met iemand van het andere geslacht. Als je dan ergens mee zit, kunnen soms mannen beter verklaren waarom je vriend iets doet, dan dat vriendinnen dat kunnen.
Maar een vriend/vrienden van het andere geslacht vind ik wat anders dan een ex(-scharrel) als enige mannelijke vriend hebben.