[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:30

Gerdjee schreef:
Bizar die man die ontsnapt is!

Ik lees dit net op Facebook. Mensen die iets heel erg vies zoals vogelpoep per ongeluk voor ijs aanzien. Lees vooral het artikel en de reacties op Facebook

https://www.facebook.com/12325853120342 ... 949635971/

Dat is toch niet luguber? Dat is gewoon heel erg smerig. :')

eclair98

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 14:17

Misdaad college is erg gaaf!

Ik keek gisteren 24 uur in de politiecel UK. Ging over een coldcase zaak waarbij ze een moordzaak van 12 jaar oud heropende. Ze hebben de vrouw gevonden in iemands tuin. Ze lieten alles zien en ik ben er erg van onder de indruk. Misschien is het online terug te zien, echt de moeite waard!

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:02

eclair98 schreef:
Misdaad college is erg gaaf!

Ik keek gisteren 24 uur in de politiecel UK. Ging over een coldcase zaak waarbij ze een moordzaak van 12 jaar oud heropende. Ze hebben de vrouw gevonden in iemands tuin. Ze lieten alles zien en ik ben er erg van onder de indruk. Misschien is het online terug te zien, echt de moeite waard!

Ja, ik heb het ook gezien! Ik kijk het programma eigenlijk nooit, vraag me af of dit soort zaken vaker voorkomen? Volgens mij is het via videoland te zien

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:07

Ik kijk het dus ook nooit!

Spoiler:
Ik vond het zo respectloos zoals ze daar lag, met haar gezicht naar beneden. Ik was ook echt boos dat ze die broers niet konden straffen of de andere eventuele betrokkenen :(

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:19

Net een interview op de radio gehoord over iemand die de filmpjes en beelden die gemeld worden bij facebook en instagram, een tijd heeft moeten bekijken en beoordelen. Hij heeft hier een boek over geschreven. ''De achterkant van facebook.'' Wat een respect heb ik voor die mensen gekregen, alleen al door dit interview.

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:37

Oh dat heb ik ook gehoord! Kreeg echt bizar weinig betaald ook... en loopt nu nog steeds bij een psycholoog/psychiater toch?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:41

Heftig... Geen docu over? Of ergens terug luisteren?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:42

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 19:32

Oef, dat is nu een beroep wat ik voor geen miljoen zou doen. Heel zelden komt er een mishandelingsfilmpje van mens of dier voorbij op m'n FB. Ik klik ze binnen de seconde weg, maar sommige beelden staan nog op m'n netvlies. Oa van een paard waarvan de oren waren afgesneden ;( De blik in de ogen van dat paard, ocharme.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:19

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 22:26

Ik zat net verminkt te kijken. Een vrouw had permanente fillers in haar billen laten spuiten dat ging zakken en vrat zich een weg naar buiten. Ze moesten haar opereren zodat ze iig pijnvrij kan leven. Ze sneden de aangetaste huid weg. Loopt die arts met een dik plakkaat huid weg. Wel interessant om het werken met donorhuid te zien

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:06

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:28

Oei die vishaak. Zou zo iemand nog kunnen zien daarna?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:14

Mijn moeder stak ooit perongeluk een schaar in haar oog en hield daar ook niks aan over _O-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:31

Grote mazzel wauw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:24

Ik ken iemand die blind aan het oog is geworden na een val op een houten punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:32

Ik zag net op FB een post langskomen van de antivax-gelovigen.
Ging erover dat het idee dat je in een fout lichaam zit veroorzaakt wordt doordat in vaccin dna van menselijke oorsprong zit van het andere geslacht en dat dat "mogelijk" de oorzaak kan zijn dat je hersenen dat denken.

Hoe ziek wil je het hebben?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:34

Varekaj schreef:
Ging erover dat het idee dat je in een fout lichaam zit veroorzaakt wordt doordat in vaccin dna van menselijke oorsprong zit van het andere geslacht en dat dat "mogelijk" de oorzaak kan zijn dat je hersenen dat denken.

:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:39

De hele rest van hun aluhoedjes argumenten zal me worst wezen, denk gerust wat je zelf wilt hoor. Zolang je er niemand mee gaat schaden allemaal prima. Maar dit vind ik toxh een stap te ver.
Die groep gelooft oa dat je vaccins kan "ontstoren" door allerlei hoempapa en hocus pocus. Fijn. Alweer, zolang je je kind er niet mee schaadt, prima.

Maar is dit geen deur openzetten naar "ontstoren en rechtzetten" van transgenders? Zoals vroeger elektroshocks gebruikt werden bij depressie? Duiveluitdrijvingen bij homofilie?
Voor mij kan dit een hele gevaarlijke stap zijn over een heel dun lijntje.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:52

Antivaxxers zijn gekkies dus dat hun theorieën gek zijn is niet zo gek := Decennia aan wetenschappelijk onderzoek wordt door die koekies onderuit getrokken na een middagje facebook lezen en wat dubieuze aluhoedjes websites erop na te slaan.
Luguber, inderdaad vooral de gevolgen op lange termijn.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:53

Mars schreef:
Antivaxxers zijn gekkies dus dat hun theorieën gek zijn is niet zo gek := Decennia aan wetenschappelijk onderzoek wordt door die koekies onderuit getrokken na een middagje facebook lezen en wat dubieuze aluhoedjes websites erop na te slaan.

Graag wel respectvol blijven aub ;)

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:44

Varekaj schreef:

wat de... :') deze is origineel
Aan de ene kant lachwekkend hoe dom, maar aan de andere ontzettend schadelijk

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:12

lekker zo'n vishaak in je oog. Gebeurt dus bij visjes ook wel eens, weten ze gelijk hoe het voelt :D

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:13

quera schreef:
Mars schreef:

Graag wel respectvol blijven aub ;)

Waarom moet ik respect hebben voor iemand die willens en wetens decennia van wetenschap negeert en vervolgens als groep een gevaar kan vormen voor de samenleving?

Bovendien vind ik het geen gemene reactie oid, hij is gewoon to the point.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:27

Wat Imandra zegt, ik heb gewoon geen respect voor die gekkies. Dat boeit ze overigens toch niets hoor.

Niet vies of super eng, wel intrigerend een of ander poppenbos in Deventer ben wel benieuwd of men er inmiddels achter is wie het gemaakt heeft: https://indebuurt.nl/deventer/genieten- ... bos~66680/