Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Goedemorgen!
Man man man, wat kletsen jullie veel! Ik was de draad kwijtgeraakt in januari en had nu pas de kans om alles bij te lezen..We zijn een weekje weg en elke vrije minuut heb ik zo'n beetje gespendeerd om het topic door te spitten haha!
I. heeft met haar verjaardag trouwens dit jurkje van Le Chic aangehad. Vriend had dit uitgezocht en het stond haar toch wel heel schattig.Samen met een grijze zwanen maillot.
[ [url=m/rtbYkc.png]Afbeelding[/url] ]
Anyhow, wat een hoop suuuuuper toffe outfits heb ik voorbij zien komen! O.a. van Synne, Julia, Sophieen het kleine mupje van Giolli! Ook de jongens hier lopen er tof bij als ik zo de kleertjes zie. Ik word HEBBERIG!
Daarop aansluitend.. Wat is jullie favoriete website om te bestellen? Ik zag wel wat verschillende namen voorbij komen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Of is het echt per merk en sale googlen waar je het goedkoopste uit bent? Ik ben nog nieuw in de merkkleding en ben dus op zoek naar tips.
I. draagt momenteel vooral Hema, Zeeman, C&A en Wibra en tweedehands. Ik heb in mijn zwangerschap een aantal keer een kledingpakket kunnen overnemen en daar zat dan vanalles in. Nu ze langzaam groter begint te worden, wil ik iets bewuster gaan shoppen.
@ MB: Ik heb een grote badcape van Blond Amsterdam voor I. en die is mega zacht en fijn. Daar past ze nu met bijna 13 maanden nog steeds prima in ook. Overigens droog ik haar wel altijd af met een hydrofiel, maar dat is persoonlijke voorkeur.
MarcoBorsato schreef:tita schreef:MB
op de FB groep Mini Rodini romper paardjes ...kon je niet taggen dan maar zo, maatje 50 wel roze variant maar ik denk dat je meisje krijgt en anders hebben we van Panty geleerd echte jongens dragen roze
![]()
![]()
Ik heb hem al, maar dan in neutrale vorm
tita schreef:Eerlijk is eerlijk elk merk heeft wel een bepaalde item wat matige kwaliteit is.
Zo hoor ik veel commentaar op de style groep over CarlijnQ kwaliteit is matig bij voorgaande collecties terwijl ik serieus wel 20 items hebt die allemaal super mooi bleven, niet op maat want ik heb een longsleeve 62/68 denk eerder 80 maar he wat geeft ut draagt ie um later wellicht scoor ik duck velvet.
super goedkoop omdat niemand meer wilt
Heb een trui van BBCH en die was na 1x wassen zo pillig dat ik bijna in staat was om een cursus te gaan volgen.
Ali zal echt niet beter zijn op alle items en alle merken.... ik wil geen Ali ik wil gewoon origineel.