Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 11:44

Optidee, echt zo ijsbeertjessuperzacht en knuffelig!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 12:02

Optidee is wel superzacht idd, nog zachter dan Liewood :j Dat is gewone badstof. Liewood is alleen zooo cute!

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 12:40

Hier hebben we heel veel van optidee ook de washandjes en doekjes, ezra ligt standaard op een optidee doekje. (heb er zelf ook beddengoed en topmatras van etc)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 13:08

Hier heb ik altijd Aden Anais. Maar idd een flinke lap stof. Mar vind ik juist ideaal.

Blinni je woont vlakbij Kidsdepartment. ;) Dat is wel echt een hele fijne zaak waar ze ook goed helpen en advies geven.
Ien ik begreep dat SuusenSuus nu ook een stenen winkel krijgt in Noordwijk. Beide hebben een hoop leuks. Zelf vind ik het wel fijn om alles even te zien en te voelen. En vaak als ik een merkje dan ken bestel ik het wel online daar waar ik het kan vinden.

En idd veel googlen op het merk en hun eigen site bezoeken wat de complete collectie is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 13:31

Blinnii schreef:
Goedemorgen!
Man man man, wat kletsen jullie veel! Ik was de draad kwijtgeraakt in januari en had nu pas de kans om alles bij te lezen.. :') We zijn een weekje weg en elke vrije minuut heb ik zo'n beetje gespendeerd om het topic door te spitten haha!

I. heeft met haar verjaardag trouwens dit jurkje van Le Chic aangehad. Vriend had dit uitgezocht en het stond haar toch wel heel schattig. :) Samen met een grijze zwanen maillot.

[ [url=m/rtbYkc.png]Afbeelding[/url] ]

Anyhow, wat een hoop suuuuuper toffe outfits heb ik voorbij zien komen! O.a. van Synne, Julia, Sophie <3 en het kleine mupje van Giolli! Ook de jongens hier lopen er tof bij als ik zo de kleertjes zie. Ik word HEBBERIG!

Daarop aansluitend.. Wat is jullie favoriete website om te bestellen? Ik zag wel wat verschillende namen voorbij komen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Of is het echt per merk en sale googlen waar je het goedkoopste uit bent? Ik ben nog nieuw in de merkkleding en ben dus op zoek naar tips.

I. draagt momenteel vooral Hema, Zeeman, C&A en Wibra en tweedehands. Ik heb in mijn zwangerschap een aantal keer een kledingpakket kunnen overnemen en daar zat dan vanalles in. Nu ze langzaam groter begint te worden, wil ik iets bewuster gaan shoppen. :)

@ MB: Ik heb een grote badcape van Blond Amsterdam voor I. en die is mega zacht en fijn. Daar past ze nu met bijna 13 maanden nog steeds prima in ook. Overigens droog ik haar wel altijd af met een hydrofiel, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Ik heb veel van de webshops van kidsdepartment, adorablekidzz, leaves and feathers en smallable. En dan van de sale :') De sale verschilt natuurlijk heel erg per webshop want dat zijn gewoon de overgebleven artikelen in maten.
Als ik heel graag een bepaald iets wil hebben uit de sale dan Google ik het product en zo kom je weer op andere webshops waar ze het misschien nog hebben.

En ik hou ook marktplaats goed in de gaten en op FB is er een groep voor tweedehands Mini Rodini, bobo choses etc. Zoiets heet het. Daar kan je ook lid van worden.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 15:31

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 15:43

MarcoBorsato schreef:
Wat is een fijne babydeken of badcape voor baby? Liewood XL? Ik heb een budget tot ongeveer 50 euro.

Ik gebruikte altijd de xl doeken van aden anais

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:43

MB

op de FB groep Mini Rodini romper paardjes ...kon je niet taggen dan maar zo, maatje 50 wel roze variant maar ik denk dat je meisje krijgt en anders hebben we van Panty geleerd echte jongens dragen roze

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:47

Op die FB groep draagt ook iemand als suggestie aan om bij Ali te bestellen. Bij een advertentie van iemand die bepaalde kledingstukken zoekt :=
Is die groep over het algemeen wel betrouwbaar qua echtheid van de merken? :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:50

Ja, ik vermoed dat de persoon die Ali aanraad wel aangesproken gaat worden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:56

Ah ok, gelukkig maar :')
Wel bijzonder om zulke dingen van Ali te halen. Ze zei ook dat de kwaliteit daar soms zelf nog beter is :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:57

tita schreef:
MB

op de FB groep Mini Rodini romper paardjes ...kon je niet taggen dan maar zo, maatje 50 wel roze variant maar ik denk dat je meisje krijgt en anders hebben we van Panty geleerd echte jongens dragen roze

_O- _O-

Ik heb hem al, maar dan in neutrale vorm :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:00

Eerlijk is eerlijk elk merk heeft wel een bepaalde item wat matige kwaliteit is.

Zo hoor ik veel commentaar op de style groep over CarlijnQ kwaliteit is matig bij voorgaande collecties terwijl ik serieus wel 20 items hebt die allemaal super mooi bleven, niet op maat want ik heb een longsleeve 62/68 denk eerder 80 maar he wat geeft ut draagt ie um later wellicht scoor ik duck velvet.
super goedkoop omdat niemand meer wilt

Heb een trui van BBCH en die was na 1x wassen zo pillig dat ik bijna in staat was om een cursus te gaan volgen.

Ali zal echt niet beter zijn op alle items en alle merken.... ik wil geen Ali ik wil gewoon origineel.
Laatst bijgewerkt door tita op 02-03-19 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:02

MarcoBorsato schreef:
tita schreef:
MB

_O- _O-

Ik heb hem al, maar dan in neutrale vorm :')

Maar wel lief van mij...doe je een openingsbod...zijn ze blij of boos.
Ik doe wel eens een openingsbod gelijk pissig....denk rustiggggg ik drijf vanzelf de prijs wel voor je op maar ga in mijn uppie niet gelijk aan de bovenkant zitten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:05

Heel lief!

Hier is zijn de monnies nu wel echt op, vanmiddag even de stad in geweest, kwam met een volledige urban jungle weer thuis.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:05

tita schreef:
Eerlijk is eerlijk elk merk heeft wel een bepaalde item wat matige kwaliteit is.

Zo hoor ik veel commentaar op de style groep over CarlijnQ kwaliteit is matig bij voorgaande collecties terwijl ik serieus wel 20 items hebt die allemaal super mooi bleven, niet op maat want ik heb een longsleeve 62/68 denk eerder 80 maar he wat geeft ut draagt ie um later wellicht scoor ik duck velvet.
super goedkoop omdat niemand meer wilt

Heb een trui van BBCH en die was na 1x wassen zo pillig dat ik bijna in staat was om een cursus te gaan volgen.

Ali zal echt niet beter zijn op alle items en alle merken.... ik wil geen Ali ik wil gewoon origineel.

Nee, precies, je kan wel eens een maandagmorgenmodel treffen zoals met alles.
Maar ik wil die merken omdat het duurzaam en verantwoord geproduceerd is, en dat kan je van Ali bepaald niet zeggen :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:49

MarcoBorsato schreef:
Heel lief!

Hier is zijn de monnies nu wel echt op, vanmiddag even de stad in geweest, kwam met een volledige urban jungle weer thuis.

Ik met een mingo legging en een mp maillot bij lou&blue

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:06

Leuk MB, urban jungle rules. Hier ook veeeeeeeeel planten, hangend, staand, klimmend en kruipend. Heerlijk!

Mingo vest is binnen en tof. <3 even aan gedaan om te kijken hoe hij was qua lengte maar hij is nog mooi een beetje oversized. Smurf ontdekte vanmorgen ineens de kunst aan de muur, was helemaal in vervoering.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 18:16

Mooi hè die beleving!

Ik neem Julia best veel mee naar musea. Kan ze echt al helemaal in op gaan en vol verwondering naar kijken.

En dat vest is geweldig. Die kleur is zo mooi fris.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:29

Mooi vest <3 ik heb de Peach liggen, maar ze vallen zo groot dat die voor komende winter is gok ik.

Na een paar weken alleen 2 stapjes doen van tafeltje naar bank en andersom is onze dochter vandaag echt aan het lopen. Zo leuk! Kom maar op met de jurkjes en rokjes :D die deed ik te weinig aan met al dat kruipen.

Heeft iemand nog een tip voor een fijn campingbedje?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 18:33

Ik heb een simpele van Koelstra. Was 1 van de goedkopere, loodzwaar, maar blijft wel heel. Heb 2x een dure gehad. Beide snel stuk.
Heb m altijd in de vrachtwagen dus hoef er gelukkig niet mee te zeulen want dat is wel een dingetje :Y)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:37

Hier zou het zijn om bij grootouders neer te zetten tot dat de oudste in een gewoon bed slaapt. Ze hebben één ledikant en een wieg maar daar passen ze alletwee niet meer in.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:50

Mijn bestelling van Zara is binnen <3 setje rechtsboven gaat helaas terug, vind de kleuren super gaaf maar is meer voor wat dikker kindje denk ik.Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:53

Mijn moeder gaat zo'n vest proberen te breien :)

Heb gewoon bedje van prenatal. Met een inhangdeel voor babys.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 19:06

Dat shirtje valt breed Emoe? Ik had m ook al gespot en twijfelde er over.

Juul vandaag. Vest is van Ralph Lauren. Broek een skinny ( :Y) ) van Name It.
Afbeelding