Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Children under the age of 16 (including babes in arms) are not permitted at any time during the exhibition - this includes buildup, breakdown and during show open. This rule also applies to exhibitors' children and is to comply with Health & Safety Regulations. Children may not be brought into the venue for whatever reason even in the cabs of vehicles
Ik ben de evenementen van het bedrijf waar ik voor werk aan het voorbereiden en kijk nou wat ik tegenkom voor een beurs in april... Geen kinderen, nooit! Je mag ze zelfs niet achterlaten in je auto op het terrein.
Cayenne schreef:Ik zit nu ook aan de cranberry tabletten ivm een blaasontsteking die blijft sluimeren.
Echt, ik ben geen moeilijke pillenslikker maar deze zijn echt ranzig
sanso schreef:Schuur_ schreef:Children under the age of 16 (including babes in arms) are not permitted at any time during the exhibition - this includes buildup, breakdown and during show open. This rule also applies to exhibitors' children and is to comply with Health & Safety Regulations. Children may not be brought into the venue for whatever reason even in the cabs of vehicles
Ik ben de evenementen van het bedrijf waar ik voor werk aan het voorbereiden en kijk nou wat ik tegenkom voor een beurs in april... Geen kinderen, nooit! Je mag ze zelfs niet achterlaten in je auto op het terrein.
Ben benieuwd wat voor beurs dit is. Lijkt mij heerlijk. Gewoon een plek met geen één kind! Zou er gewoon bijna al naartoe gaan voor alleen de rust![]()
Zit in de mac nu met een instant regret